تاریخ انتشار: ۰۶:۰۵ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۷

کمک ۶ میلیون دلاری قطر به میزبان بازی‌های آسیایی

هواپیمایی قطر با امضای یک تفاهم نامه ۶ میلیون دلار به میزبان بازی های آسیایی ۲۰۱۸ کمک می کند.
کمک ۶ میلیون دلاری قطر به میزبان بازی‌های آسیایی
رویداد۲۴ بازی های آسیایی ۲۰۱۸ از ۲۷ مردادماه در ۲ شهر کشور اندونزی(جاکارتا و پالمبانگ) برگزار می شود؛ اما در فاصله چند روز مانده تا آغاز این بازی ها همچنان مسئولان کشور میزبان به دنبال درآمدزایی هستند.

اریک توهیر، رییس تیم برگزار کننده هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی، احمد بن جاسمین آل حامر، سفیر قطر و با حضور جوزف کالا، معاون رییس جمهور اندونزی، تفاهم نامه همکاری با شرکت هواپیمایی قطر را امضا کردند. در این تفاهم نامه شرکت قطری متعهد شده است که مبلغ ۶ میلیون دلار به عنوان حامی مالی به بازی‌های آسیایی اختصاص دهد.


اریک توهیر در این باره گفت: «از اینکه یک شرکت معتبر خارجی به عنوان یکی از حامیان مالی بازی‌های آسیایی با ما وارد مذاکره شد و در نهایت توانستیم با یکدیگر بر سر همکاری‌های لازم به تفاهم برسیم خوشحالیم. ما می‌خواهیم که بازی‌های آسیایی جاکارتا – پالمبنگ رویدادی خاص در تاریخ ورزش آسیا باشد.»


خبر دیگر اینکه شرکت بین‌المللی حمل و نقل PT Astra، تعداد ۲۰۰ خودرو خود را در اختیار تیم میزبانی این رقابت‌ها قرار داد.


بوی کلانا، مدیر این شرکت بین المللی گفت: «ما متعهد شده بودیم که تیم میزبانی برگزاری بازی‌های آسیایی جاکارتا – پالمبانگ را در اجرای این رقابت‌ها یاری دهیم. می‌دانیم که یکی از مسائلی که تیم میزبانی با آن دست و پنجه نرم می‌کند مساله حمل و نقل است. بدین منظور ۲۰۰دستگاه خودرو را در اختیارشان گذاشتیم تا بتوانند به راحتی این مساله را مدیریت کنند.»

منبع: ورزش سه
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: قطر ، جاکارتا ، آسیا ، المپیک
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان