تاریخ انتشار: ۰۹:۵۲ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۷
توفیقی به رویداد۲۴ خبر داد؛

کشف اختلاس ۶۷ میلیاردی در عمران کارکنان شهرداری تهران/ حکم بازداشت مدیر مالی دوره قبل گرفته شد

مدیرعامل شرکت عمرانی کارکنان شهرداری با اشاره به کشف دزدی در مجموعه عمران کارکنان می‌گوید: در حال تحقیق و بررسی هستیم و حتی برای این موضوع وکیل هم گرفته‌ام. مدیر امور مالی در اینجا بوده که ما اکنون حکم توقیف او را گرفته‌ایم.

کشف اختلاس ۶۷ میلیاردی در سازمان بازنشستگی/ حکم بازداشت مدیر مالی دوره قبل را گرفته‌ایم

رویداد۲۴ سازمان بازنشستگی شهرداری و شرکت عمران کارکنان شهرداری زیرمجموعه آن، این روزها بسیار خبرساز شده‌اند. در مدت گذشته خبر استخدام ژن‌های خوب در این سازمان منتشر شد که البته مدیران آن اعلام کردند چنین موضوعی صحت نداشته است. این اتفاق در چند روز گذشته مجددا تکرار شد و خبر استخدام‌های دیگری از این سازمان به گوش رسید. در میان اخبار استخدام‌ها، اخبار دیگری به گوش می‌رسد و آنگونه که مدیران مجموعه عمران کارکنان شهرداری گفته‌اند به تازگی یک دزدی 67 میلیاردی مربوط به دوه قبل کشف شده است. این خبر را امید توفیقی مدیرعامل شرکت عمرانی کارکنان شهرداری تهران به رویداد۲۴ داده است. او گفته است: از مدت زمانی که روی کار آمده‌ام در حال تحقیق و بررسی هستیم و حتی برای این موضوع وکیل هم گرفته‌ام. مدیر امور مالی در اینجا بوده که ما اکنون حکم توقیف او را گرفته‌ایم. 
 
مدیر شرکت عمران کارکنان شهرداری می‌گوید: 4 ماه است که بر سرکار آمده‌ام و در این مدت پرونده‌های آن‌ها مورد بررسی قرار گرفته است که بخشی از این پرونده‌ها نیز در دادگاه قرار دارد.
 
باید بیایید و ببینید که در 14 سال گذشته چه اختلاس‌هایی در شهرداری بوده
 
توفیقی می‌گوید: باید بیایید و ببینید که در 14 سال گذشته چه اختلاس‌ها و پرونده‌های عجیبی وجود دارد. امروز شهرداری تهران 54 هزار میلیارد تومان بدهکار است و هیچ کس هم جرات گفتن آن را ندارد، آقای نجفی شهردار سابق تهران این موضوعات را اعلام کرد که برایشان مشکل درست شد. در این شرایط ما آمدیم که حقوق بازنشستگان را سر و سامان دهیم اما به یکباره با وضعیت بسیار اسفباری از دزدی و بخور بخور مواجه شدیم.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان