تاریخ انتشار: ۲۲:۲۷ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۷

رافینیا در بارسلونا ماندنی خواهد شد

آریدو برایدا، مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا تایید کرد که رافینیا، هافبک برزیلی پس از نیم فصل حضور قرضی در اینتر، فصل آینده در بارسا خواهد بود.
رافینیا در بارسلونا ماندنی خواهد شد

رویداد۲۴ رافینیا مثل برادرش تیاگو آلکانتارا از رده های سنی بارسلونا رشد کرد و همواره به عنوان یکی از با استعدادترین بازیکنان جوان شناخته می‌شد و به خصوص در دوران حضور قرضی در سلتا در فصل 14-2013 خوش درخشید. او در بازگشتش به تیم اصلی بارسا ملحق شد ولی مصدومیت باعث شد روند رو به رشدش دچار توقف شود و نیم فصل دوم فصل گذشته را به صورت قرضی در اینتر سپری کرد. در حالی که او شانس چندانی برای بازی کردن به عنوان یار ثابت در ترکیب بارسلونا نخواهد داشت، برایدا تایید کرد که او فصل آینده به احتمال فراوان در بارسا می‌ماند.

او گفت:" رافینیا به احتمال خیلی زیاد در بارسا می‌ماند. او بازیکن بسیار توانایی است و می‌تواند بازی را به نفع تیمش برگرداند زیرا توانایی کنترل توپ فوق العاده ای دارد. او در شرایطی است که می‌تواند خیلی پیشرفت کند. سال گذشته مصدومیت های جدی گریبان گیرش شد ولی وقتی ریکاوری کرد، در اینتر خوب بود. او بازیکنی است که توانایی تکنیکی بالایی دارد. به نظرم بازیکن جالبی خواهد بود و می‌تواند در بارسا خوش بدرخشد."

منبع: ورزش سه
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان