تاریخ انتشار: ۲۳:۲۱ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۷

تمامی بداخلاقی‌های لیگ هجدهم

لیگ برتر ایران در سه هفته‌ای که گذشت روزهای آرامی نداشت. آنچه در این سه هفته، به‌ویژه در هفته سوم باعث ناراحتی بسیاری از علاقه مندان به فوتبال شد جو ملتهب ورزشگاه‌ها بود. فحاشی، پرتاب اشیا و اعتراض‌های خارج از عرف باعث شد تا لیگ برتر از نظر اخلاقی در این سه هفته مردود شود.
تمامی بداخلاقی‌های لیگ هجدهم

رویداد۲۴ بداخلاقی در لیگ، این بار خیلی زود شروع شد و نمی‌شود آن‌را به حساسیت رقابتها، کورس قهرمانی و رقابت بر سر بقا ارتباط داد.

این در حالی است که سه بازی سپاهان-صنعت نفت آبادان، صنعت نفت آبادان-ماشین سازی و تراکتورسازی-نساجی بدون تماشاگر برگزار شد. از ۲۱ بازی دیگر هم چند بازی مانند دیدارهای خانگی ماشین‌سازی و یا بازی پیکان-سایپا تماشاگر بسیار کمی داشت. با این وجود دیدارهایی که در آن، روی سکوها بداخلاقی صورت گرفت کم نبود و آنها را مرور می کنیم.

سایپا-سپیدرود رشت/هفته اول/ ۴ مرداد

در همان روز اول لیگ بداخلاقی روی سکوها استارت زده شد. در بازی ساپیا-سپیدرود، تماشاگران تیم میهمان به دفعات علیه داور شعار سر دادند؛ بعد از به ثمر رسیدن گل دوم سایپا، بعضی از هواداران سپیدرود صندلی‌های ورزشگاه را کندند و به سمت زمین پرت کردند.

استقلال-پیکان/هفته اول/ ۵ مرداد

حجم توهین‌ها در این بازی آنقدر زیاد بود که دقایق زیادی از بازی بدون صدای تماشاگران پخش شد. هواداران استقلال که از نحوه یارگیری تیم‌شان و موضوع سوپرجام عصبانی بودند به شدت علیه مدیریت باشگاه استقلال و وزارت ورزش شعار دادند. حتی گزارش شد که به سمت امیرحسین فتحی، سرپرست باشگاه استقلال هم اشیایی پرتاب شد.

استقلال خوزستان- پدیده/هفته دوم/ ۱۱ مرداد

باخت خانگی استقلال خوزستان باعث شد تا هواداران این تیم واکنش بدی نشان دادند. آنها به سرمربی خود داریوش یزدی توهین کردند. پرتاب اشیا هم در ورزشگاه غدیر دیده شد.

پرسپولیس- فولاد/هفته دوم/ ۱۲ مرداد

توهین گروهی از هواداران پرسپولیس به فولادی‌ها زمینه یک اتفاق تلخ را در هفته بعد به وجود آورد.

سپیدرود رشت- سپاهان/هفته دوم/ ۱۲ مرداد

یکی از بازیهای تلخ لیگ از نظر اخلاقی. نمایش ضعیف سپیدورد در خانه باعث تقابل عجیب خداداد عزیزی با تماشاگران تیمش شد. دو طرف به همدیگر توهین کردند و صحنه های زشتی رقم خورد.

 استقلال خوزستان- پرسپولیس/هفته سوم/ ۱۸ مرداد

یکی از روزهای سیاه فوتبال ایران پنجشنبه در اهواز رقم خورد، جایی که در حین و حاشیه بازی استقلال خوزستان-پرسپولیس بارانی از سنگ و توهین‌های قومیتی جو ورزشگاه را پر کرد. گروهی از هواداران استقلال خوزستان که از اتفاقات بازی پرسپولیس-فولاد عصبانی بودند، با نیروهای انتظامی و تماشاگران پرسپولیس درگیر شدند. پرتاب سنگ هم چندین نفر را مصدوم کرد.

استقلال –تراکتورسازی تبریز/هفته سوم/ ۱۹ مرداد

یک روز پس از بازی تاسف برانگیز اهواز، ورزشگاه آزادی هم روز سیاهی را به خودش دید. طرفداران تراکتورسازی و استقلال با توهین های قومیتی به یکدیگر صحنه های زشتی آفریدند. صندلی‌ها تخریب و چندین نفر مضروب شدند. خسارتی ۴۵ میلیون تومانی به ورزشگاه وارد شد تا هفته سیاه فوتبال ایران کامل شود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان