تاریخ انتشار: ۰۶:۲۱ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۷

تیم منتخب هفته سوم؛ هت‌تریک استقلال

مرتضی تبریزی در اولین شبی که پیراهن استقلال را به تن کرد علاوه بر زدن یک گل، عملکرد ویژه‌ای داشت تا در تیم منتخب هفته قرار بگیرد.
تیم منتخب هفته سوم؛ هت‌تریک استقلال

رویداد۲۴ هفته سوم لیگ برتر با اولین برد استقلال همراه شد. مسابقه‌ای که استقلال سه گل به تراکتورسازی زد و بازیکنانش عملکردی فوق‌العاده داشتند. به خصوص مرتضی تبریزی که در اولین روز بازی با پیراهن استقلال، برای این تیم گل زد. همچنین فرشید باقری و فرشید اسماعیلی هم علاوه بر تبریزی در تیم منتخب هفته سوم جای گرفتند. از پرسپولیس هم محمد انصاری عملکردی ویژه داشت و در کنار کولی‌بالی که ۱۶ عملکرد دفاعی داشت و همچنین مرتضی منصوری سه مدافع برتر هفته بودند. سورپرایز هفته هم میثم کریمی بود که در بازی با پرسپولیس، مقابل هافبک‌های این تیم خودنمایی کرد. امین قاسمی‌نژاد با گل سه امتیازی دقیقه ۹۳ و وحید شیخ‌ویسی با مهار ۷ شوت بازیکنان سپاهان دیگر بازیکنان برتر هفته سوم بودند.

نفر به نفر با تیم منتخب هفته سوم  لیگ هجدهم 

وحید شیخ‌ویسی، پیکان، نمره ۲: سپاهان در بازی با پیکان ۱۹ شوت زد که ۷ تا از آن‌ها در چارچوب بود. شیخ‌ویسی هم مغلوب هیچ کدام از این هفت شوت نشد و همه آن‌ها را مهار کرد. ضمن اینکه دو مرتبه هم پاس بازیکن حریف را در میانه راه قطع کرد.

مرتضی منصوری، پدیده، نمره ۲،۵: دفاع راست پدیده حضوری مداوم در حملات داشت و ۲ پاس کلیدی ارسال کرد. در دفاع هم متعهد بود و دو عملکرد دفاعی ثبت کرد.

موسی کولی‌بالی، نفت مسجدسلیمان، نمره ۲،۵: مدافع محبوب ویسی در بازی با فولاد، ۱۶ عملکرد دفاعی ثبت کرد! آماری فوق‌العاده و کم‌نظیر در لیگ برتر که این هفته توسط کولی‌بالی ثبت شد.

محمد انصاری، پرسپولیس، نمره ۲: بیشترین نبرد موفق در این بازی را محمد انصاری داشت که ۹ مرتبه پیروز شد. انصاری ۸ عملکرد دفاعی هم ثبت کرد و یک پاس کلیدی داد که فقط حسین ماهینی از این حیث بهتر از او بود. ضمن اینکه آمار فوق‌العاده دقت ۹۵درصدی پاسش را ثبت کرد.

حسین ابراهیمی، سپیدرود، نمره ۲: هافبک سپیدرود فقط ۷۲ دقیقه در زمین حضور داشت، ولی تنها گل تیمش را زد که با این گل سپیدرود از شکست فرار کرد. ضمن اینکه ۲ عملکرد دفاعی هم ثبت کرد.

میثم کریمی، استقلال خوزستان، نمره ۲: کمتر پیش می‌آید هافبکی توانایی رقابت با هافبک‌های پرسپولیس را داشته باشد و بتواند جلوی آن‌ها خودنمایی کند. کاری که میثم کریمی در این هفته از پس آن برآمد. کریمی ۱۱ عملکرد دفاعی در این بازی ثبت کرد و یک پاس کلیدی هم داد.

فرشید باقری، استقلال، نمره ۲،۵: در بهترین بازی این فصل استقلال، فرشید باقری پررنگ‌ترین بازیکن بود. باقری در این بازی با اختلاف زیادی بیشترین لمس توپ را داشت و با ثبت ۷ عملکرد دفاعی، بهترین بازیکن از این حیث بود. ضمن اینکه گل اول استقلال هم روی هوش بالای باقری در قطع پاس بازیکن تراکتورسازی پایه‌گذاری شد.

فرشید اسماعیلی، استقلال، نمره ۲: فرشید مقابل تراکتور یک گل زد و یک پاس گل داد. اسماعیلی یک پاس کلیدی دیگر هم داد که مهاجم استقلال آن را گل نکرد. ضمن اینکه در هفت نبرد هم پیروز شد.

محسن یوسفی، ماشین‌سازی، نمره ۲: یوسفی در بازی با سپیدرود دو شوت زد که یکی از آن‌ها گل شد. علاوه بر این گل، سه پاس کلیدی هم ارسال کرد.

مرتضی تبریزی، استقلال، نمره ۲: تبریزی در اولین روزی که پیراهن استقلال را به تن کرد، سه شوت زد، که دو تا از این سه شوت در چارچوب بود و یکی هم گل شد. تبریزی علاوه بر گل سوم، روی گل دوم هم تاثیرگذار بود و توپ را از شجاعی ربود.

امین قاسمی‌نژاد، پدیده، نمره ۲: قاسمی‌نژاد چهار شوت زد که که نیمی از آن در چارچوب بود. یک پاس کلیدی داد و سه مرتبه هم عملکرد دفاعی داشت. در نهایت هم با گل دقیقه ۹۳ او بود که پدیده سه امتیاز بازی با نفت آبادان را برای خود کرد.


شماتیک تیم منتخب هفته سوم لیگ هجدهم

تیم منتخب هفته سوم؛ هت‌تریک استقلال
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان