تاریخ انتشار: ۱۶:۴۰ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۷
فنونی‌زاده، پیشکسوت پرسپولیس:

پرسپولیس همچنان مدعی اول قهرمانی است/ فردوسی پور بهتر است به حاشیه‌ها دامن نزند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس مدعی اول قهرمانی است و می‌تواند در رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال هت‌تریک کند.
پرسپولیس همچنان مدعی اول قهرمانی است/ فردوسی پور بهتر است به حاشیه‌ها دامن نزند
رویداد۲۴ مرتضی فنونی‌زاده، درباره بازی پرسپولیس برابر نفت مسجد سلیمان در هفته چهارم لیگ‌برتر فوتبال اظهار داشت: شرایط تیم نفت مسجد سلیمان اصلاخوب نیست و این تیم نتوانسته در هفته‌‌های ابتدایی لیگ برتر به خوبی نتیجه بگیرد.

وی افزود: با توجه به شرایط میزبانی پرسپولیس امکان کسب ۳ امتیاز بازی توسط شاگردان برانکو مقابل نفت مسجدسلیمان وجود دارد، پرسپولیس مدعی اول قهرمانی است و می‌تواند در لیگ‌برتر فوتبال هت‌تریک کند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره شرایط این تیم در لیگ‌برتر گفت: شاگردان برانکو باید بتوانند حداکثر امتیاز‌ها را تا پایان نیم فصل اول کسب کنند و در رده ۳ تیم برتر جدول حضور داشته باشند تا در نیم فصل دوم با اضافه شدن بازیکنان جدید به سمت قهرمانی قدم بردارند.

فنونی‌زاده در خصوص بازی هفته آینده پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان و احتمال ایجاد حواشی در این بازی تصریح کرد: هر زمان این دو تیم پرطرفدار به شهرستان می‌روند متاسفانه این اتفاقات رخ می‌دهد. امیدوارم این مسائل مدیریت شود تا دیگر شاهد این چنین اتفاقات نباشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بهتر است فردوسی‌پور به این مسائل دامن نزند و اگر هم کسی بخواهد این اتفاقات را فراموش کند فردوسی‌پور اجازه نخواهد داد. به هرحال باید به این چند دیدار به عنوان بازی تدارکاتی خوب برای پرسپولیس نگاه کرد تا برای بازی با تیم الدحیل در لیگ قهرمانان آسیا آماده شود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان