تاریخ انتشار: ۱۹:۳۵ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۷

استارت کاروان ایران در جاکارتا با هندبال

بازی های آسیایی ۲۰۱۸ از فردا برای ایران با دیدار تیم ملی هندبال برابر مالزی آغاز می شود.
استارت کاروان ایران در جاکارتا با هندبال

رویداد۲۴ تیم ملی هندبال فردا از ساعت ۱۳:۳۰ به وقت تهران به عنوان اولین نماینده ایران در بازی های آسیایی به میدان می رود. هندبالیست های کشورمان که با هدایت کاستاراتوویچ چند ماهی است خود را برای حضور در این رقابت ها آماده می کنند، در اولین مسابقه به مصاف مالزی می روند تا آغاز کننده مسیر دشوار و فشرده برای کاروان ایران باشند.


دیگر همگروهی ایران در این رقابت ها قطر است که جزو قدرت های جهانی به شمار می رود. اعضای تیم ملی ایران دیروز با حضور در محلی اصلی مسابقات هندبال نظاره گر دیدار دو تیم هم گروه خود یعنی مالزی و قطر بودند. این دیدار با برتری ۶۴ بر ۱۱ به سود قطری ها به اتمام رسید که نشان می دهد مالزی نمی تواند حریف سرسختی برای ایران باشد.


از سوی دیگر همگروه شدن با تیم قطر چند ملیتی و مدافع عنوان قهرمانی قرعه سختی برای تیم ایران خواهد بود. البته از مرحله گروهی از هر گروه دو تیم به دور بعدی مسابقات صعود می کنند.


 گروه بندی مسابقات که در سالن پاپکی در شرق جاکارتا برگزار می شود، به شرح زیر است: 


گروه A: ایران، مالزی و قطر
 گروه B: ژاپن، کره، پاکستان
 گروه C: اندونزی، عربستان و هنگ کنگ
 گروه D: بحرین، چین تایپه، هند و عراق


بدون شک بزرگترین مشکل تیم ملی هندبال در این دوره از رقابت ها غیبت لژیونرهای شاخص چون برادران استکی، پوریا نوروزی نژاد، امین یوسف نژاد و سعید حیدری راد است که به دلیل حضور در مسابقات باشگاهی اجازه همراهی تیم ملی را پیدا نکردند. 


با این حال بازهم هندبالیست های کشورمان که سابقه نایب قهرمانی در بازی های آسیایی ۲۰۱۰ را دارند، یکی از شانس های کسب مدال در این دوره به شمار می روند.

منبع: ورزش سه
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: هندبال ، آسیا ، تیم ملی ، مالزی
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان