تاریخ انتشار: ۱۳:۱۴ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۷
شایعه مصدومیتم کذب است؛

نورافکن: کاوه کمکم کرد با شرایط بلژیک آشنا شوم/ استقلال خانه‌ام است

مدافع فصل گذشته استقلال به جمع لژیونرهای فوتبال ایران پیوسته و امید و آرزوهایش را در بلژیک دنبال می‌کند.
نورافکن: کاوه کمکم کرد با شرایط بلژیک آشنا شوم/ استقلال خانه‌ام است
رویداد۲۴ امید نورافکن فصل گذشته یکی از ستاره‌های استقلال بود اما این فصل برای پیشرفت به اروپا پیوست تا بتواند در سال حضور تیم ملی در جام ملت‌های آسیا نظر مثبت کادر فنی را به خود جلب کند. با نورافکن در خصوص شرایط خودش، استقلال و همچنین حضور بازیکنان جوان در ترکیب این تیم صحبت کردیم.

درباره آخرین شرایط در شارلوای بلژیک صحبت کن.

تمرینات خوبی را انجام داده‌‌ایم. از نظر بدنی خودمان را آماده کرده‌ایم که یک فصل بسیار خوبی را در لیگ بلژیک پشت سر بگذاریم.

 

اما در روزهای گذشته شایعاتی مبنی بر مصدومیتت به گوش می‌رسید.

من هیچ مصدومیتی ندارم و در آمادگی کامل به سر می برم. نمی‌دانم که این شایعات از کجا به وجود می‌آید. هر روز در تمرینات شرکت می‌کنم تا خود را برای یک فصل سخت آماده کنیم.

 

سطح لیگ بلژیک را چطور ارزیابی کردی؟

شاید باورتان نشود تیم‌های بسیار خوبی در لیگ بلژیک حضور دارند و با گذشت سه هفته از شروع این بازی‌ها تیم‌ها کم‌کم از لحاظ آمادگی به سطح خوبی می‌رسند. من هم تمام تلاشم را می کنم تا نظر مساعد کادر فنی را برای حضور در ترکیب اصلی پیدا کنم.

 

با گذشت چند ماه از زندگی در بلژیک، چطور است؟

اوایل خیلی سخت بود اما با کمک‌هایی که کاوه رضایی به من کرد کم‌کم به شرایط زندگی در اینجا عادت کردم. من یک هدف دارم و برای رسیدن به آن باید تلاش کنم. به همین دلیل سعی می‌کنم خودم را با شرایط وفق بدهم.

 

بازی های استقلال را دنبال می‌کنید؟استقلال عملکرد خوبی داشت

تا جایی که بتوانم پیگیر بازی‌ها هستم. بازی آخر این تیم مقابل تراکتورسازی را دیدم. استقلال عملکرد خیلی خوبی داشت و توانست یک برد خیلی دلچسب را به دست بیاورد. نکته مهم در بازی استقلال این است که آنها امسال از همان ابتدا به دنبال کسب امتیازات هستند و در آخر فصل دچار مشکل نشوند. امیدوارم بتوانند عنوان قهرمانی را کسب کنند.

 

با بازیکنان استقلال در تماس هستی؟

کم و بیش با بعضی از بازیکنان در تماس هستم. بالاخره من چند سالی در استقلال بازی کردم و به نوعی آنجا خانه‌ام محسوب می‌شود. به همین دلیل پیگیر شرایط این تیم هستم.

 

چند بازیکن جوان همانند سال‌های اول حضورت در استقلال در ترکیب این تیم حضور دارند. این موضوع را چطور ارزیابی می‌کنی؟

خیلی خوشحالم که بازیکنان جوانی در ترکیب استقلال حضور دارند. قطعا مربیان از بازی دادن به جوانان ضرر نمی‌کنند. به خصوص با شناختی که از شفر دارم مطمئنا او در ادامه هم این روند را دنبال خواهد کرد.
منبع: ایلنا
نظرات شما
پیشخوان