تاریخ انتشار: ۱۹:۰۴ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۷

اسکالانته:ایران از تیم های قدرتمند کاراته جهان است

رییس کمیته داوران فدراسیون جهانی کاراته با اشاره به اینکه کشور ایران، پس از ژاپن بیشترین سهمیه المپیک کاراته جوانان آرژانتین را کسب کرده است، گفت: ایران از تیم های قدرتمند کاراته جهان به شمار می رود.
اسکالانته:ایران از تیم های قدرتمند کاراته جهان است

رویداد۲۴ «خاویر اسکالانته/Javier Escalante» روز سه شنبه در حاشیه سمینار داوران فدراسیون جهانی کاراته در ارومیه اظهار کرد: تیم ژاپن در مسابقات انتخابی المپیک آرژانتین با کسب شش سهمیه و تیم ایران با پنج سهمیه از جایگاه مطلوبی در جهان برخوردار هستند.
وی اظهار کرد: داوران ایرانی این رشته ورزشی در جهان بسیار مطرح هستند و در بازی های المپیک از داوران ایرانی استفاده خواهیم کرد.
رییس کمیته داوران فدراسیون جهانی کاراته با اشاره به اینکه 14 داور بین المللی مسابقات کاراته در المپیک آرژانتین را قضاوت خواهند کرد، افزود: جواد سلیمی داور بین المللی کاراته از ارومیه نیز برای قضاوت در این بازی ها ما را همراهی خواهد کرد.
به گزارش ایرنا، سمینار داوران فدراسیون جهانی کاراته در آستانه چهاردهمین تورنمنت بین المللی کاراته جام وحدت و دوستی به میزبانی ارومیه برگزار می شود.
سومین دوره المپیک ورزشی جوانان از 15 تا 26 مهر سال جاری به میزبانی آرژانتین برگزار خواهد شد؛ دوره های قبلی این رویداد ورزشی به ترتیب در سنگاپور و چین برگزار شده بود.
منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: کاراته ، ایران ، ژاپن ، المپیک
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان