تاریخ انتشار: ۰۹:۱۰ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

شوخی مهراب قاسم‌خانی با پلاکارد جنجالی در تجمع طلاب+ عکس

مهراب قاسم‌خانی با تصویری که از یک طلبه با پلاکاردی حاوی جملات جنجالی در فضای مجازی منتشر شده است، شوخی کرد. این پلاکارد جاوی جمله‌ای است که انتقادات بسیاری را برانگیخته است.
شوخی مهراب قاسم‌خانی با پلاکارد جنجالی در تجمع طلاب+ عکس
رویداد۲۴ مهراب قاسم‌خانی در اینستاگرام نوشت: «نه كارى به تهديد واضح معنى شعر دارم، نه به بوى اعترافى كه ازش به مشام ميرسه، نه حتى به نوشته روى چوب پلاكارد كه نشون ميده يه جريان فكرى سازمان يافته پشتشه... مشكلم اينه كه واقعاً اين عزيزان بعد از مراسم اين پلاكاردا رو ميپيچوندن ميبردن خونه؟ آخه پلاكارد به چه درد آدم ميخوره تو خونه؟

حالا اصلاً گيريم كه اين عزيزان به هر دليلى نياز به پلاكارد داشتن. اون سازمانى كه اينا رو حمايت و پشتيبانى كرده چرا آبروريزى ميكنه؟ دو تا تيكه چوب و يه ورق كاغذه ديگه... جريان مخوف فكرى كه اينقدر خسيس نميشه.»


شوخی مهراب قاسم‌خانی با پلاکارد جنجالی در تجمع طلاب+ عکس
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: مهراب قاسمخانی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
0
0
باید معلوم بشه این جوان رنگ و رو باخته این پللاکارد را در دست دارد و طلبه هم نیست این پلاکارد را از چه کسی گرفته و بعد خودش به چه کسی تحویل داده صددرصد کار مخالفین تجمع بوده این هم واضح خواهد شد که از طرفند های سیاست بازانی است که در جمع طلاب نفوذی فرستاده اند.
از طلاب حوزه علمیه مصرا در خواست می شود فرد مذکور را شناسایی کنند و به مرجع شیعیان استان فارس اطلاع دهند که زود قضاوت نکن اگر شمارا هم تحریک کردند خودرا ارزان مفروش.
کوروش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۶
1
2
مهراب قاسم‌خانی در اینستاگرام گه اضافی خورده
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان