تاریخ انتشار: ۰۶:۵۸ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۷

فیلم کوین اسپیسی در اولین روز اکران تنها 126 دلار فروخت

"باشگاه پسران میلیاردر" کم‌ترین فروش افتتاحیه کارنامه بازیگر بدنام هالیوود را رقم زد.
فیلم کوین اسپیسی در اولین روز اکران تنها 126 دلار فروخت

رویداد۲۴ درام جنایی و مستقل "باشگاه پسران میلیاردر" (Billionaire Boys Club) در سکوت خبری از روز جمعه در 10 سینما در سراسر آمریکا روی پرده رفت و در اولین روز اکران تنها 126 دلار به دست آورد، در حالی که از ماه گذشته در قالب VOD توزیع شده است.

 به گزارش هالیوود ریپورتر، متوسط فروش فیلم در هر سینما 12.60 دلار بود. این یعنی فیلم جدید کوین اسپیسی بازیگر بدنام هالیوود با در نظر گرفتن متوسط قیمت بلیت سینما در آمریکا که اکنون 9.27 دلار است، حتی اندازه دو بلیت هم در یک سینما فروش نداشت.

پیش‌بینی می‌شود "باشگاه پسران میلیاردر" تا پایان امروز یکشنبه در کل 1000 دلار بفروشد که کم‌ترین فروش سه روز اول فیلمی با بازی اسپیسی است. فیلم‌هایی که اولین بار در قالب VOD توزیع می‌شوند، عموماً عملکرد خوبی در گیشه‌های فروش ندارند، اما "باشگاه پسران میلیاردر" بسیار ضعیف ظاهر شد.

آنسل الگورت و تارون اجرتن در کنار اسپیسی، دیگر بازیگران اصلی "باشگاه پسران میلیاردر" هستند. اما رابرتز، جرمی ارواین، کری الوز، جاد نلسن و بیلی لورد هم در این فیلم به کارگردانی جیمز کاکس بازی می‌کنند. "باشگاه پسران میلیاردر" از روی ماجراهای باشگاهی به همین نام ساخته شده است که در دهه 1980 در کالیفرنیا خبرساز شد. داستان درباره گروهی پسر ثروتمند است که تصمیم می‌گیرند با یک کلک به پول فراوان دست پیدا کنند، اما تلاش آن‌ها عواقبی مرگبار به همراه دارد. اسپیسی نقش ران لوین قمارباز بورلی هیلز را بازی می‌کند.  

سرنوشت "باشگاه پسران میلیاردر" از پاییز پیش که اسپیسی در آمریکا و بریتانیا توسط چند مرد به سوء استفاده جنسی متهم شد، در هاله‌ای از ابهام قرار داشت.  نتفلیکس و ام‌آر‌سی او را از سریال "خانه پوشالی" اخراج کردند، در حالی که ریدلی اسکات در حرکتی بی‌سابقه، تنها چند هفته پیش از اکران تریلر "تمام پول‌های دنیا"، صحنه‌های مربوط به کوین اسپیسی را از فیلم آماده نمایش خود حذف و کریستوفر پلامر را جایگزین او کرد.

"باشگاه پسران میلیاردر" در لس آنجلس یا نیویورک اکران نشده است، در حالی که در فینیکس، نیو اورلئان، میامی، فلوریدا و چند جای دیگر روی پرده رفته است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: سینما ، فیلم ، اکران
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان