تاریخ انتشار: ۱۱:۲۶ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۷
پیروزی مقتدرانه گرایی مقابل حریف سوری؛

کشتی فرنگی با برد آغاز کرد

در آغاز رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ در اندونزی،محمدرضا گرایی فرنگی‌کار وزن ۶۷ کیلوگرم ایران در گام نخست صاحب برتری شد.
کشتی فرنگی با برد آغاز کرد
رویداد۲۴ در آغاز رقابت‌های کشتی فرنگی بازی‌های آسیایی که در جاکارتا پایتخت اندونزی در جریان است، محمدرضا گرایی دارنده مدال نقره جوانان آسیا در وزن ۶۷ کیلوگرم در دور اول مقابل حسن عبدالکریم از سوریه قاطعانه و در مدت زمان ۲دقیقه با نتیجه ۱۱ بر ۲ به برتری رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

گرایی در دور دوم به مصاف برنده تاژایف از ترکمنستان و تسمرادوف دارنده مدال برنز المپیک و جهان از ازبکستان می‌رود. آلمات کبیسبایف دارنده مدال نقره و برنز جهان از قزاقستان و شیمویامادا دارنده مدال نقره آسیا از ژاپن در گروه گرایی حضور دارند.

مهرداد مردانی دارنده مدال طلای جوانان آسیا در وزن ۶۰ کیلوگرم، دیگر نماینده ایران در روز نخست این رقابت‌هاست که در دور اول به مصاف کیم سئونگ هاک دارنده مدال برنز جهان از کره جنوبی می‌رود و در صورت برتری در دور دوم با برنده حسن از اندونزی و شینیبو اوتا دارنده مدال نقره المپیک از ژاپن کشتی خواهد گرفت.

محمدعلی گرایی در وزن ۷۷، حسین نوری در ۸۷، علی‌اکبر حیدری در ۹۷ و بهنام‌مهدی زاده در ۱۳۰ کیلوگرم ۴ فرنگی کار دیگر ایران در این رقابت‌ها هستند که فردا (چهارشنبه) به مصاف رقبایشان می‌روند.

علی اشکانی سرمربیگری تیم ملی کشتی فرنگی ایران را بر عهده دارد.

منبع: ایسنا
نظرات شما
پیشخوان