تاریخ انتشار: ۱۱:۳۲ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۷

در گرجستان چه بپوشیم؟

با توجه به آب و هوای گرجستان و اینکه در چه فصلی از سال به گرجستان سفر می کنید، نوع پوشش شما فرق می کند.

در گرجستان چه بپوشیم؟

رویداد۲۴ با توجه به آب و هوای گرجستان و اینکه در چه فصلی از سال به گرجستان سفر می کنید، نوع پوشش شما فرق می کند. تابستانهای بسیار گرم و زمستانهای سرد در گرجستان در انتظار شماست. این بدین معنی ست که باید انواع لباسها را با خود همراه داشته باشید که مناسب تمام فصول باشد. و علاوه بر اینها سبک لباس پوشیدن در گرجستان باید محافظه کارانه باشد و رنگهای تیره انتخاب کنید. در گرجستان چه بپوشیم؟

  • چند دست پیراهن و شلوار
  • چند دست پیراهن مردانه دکمه دار برای فصلهای مختلف
  • شلوار جین و پارچه ای
  • ژاکت و کفش راحتی
  • جوراب ضخیم
  • کلاه و دستکش

خب برای کسانی که بار اول است که به گرجستان سفر می کنند ، باید بدانند این کشور کوهستانی است. پس لباسهای ورزشی و کفشهای اسپرت با خود همراه داشته باشید. مطمئنا از هتل برای پیاده روی در تبلیس یا باتومی خواهید رفت پس چه چیزی بهتر از یک جفت کفش مناسب برای پیاده روی؟

  • اگر به مناطق ساحلی می روید، بهتر است کفشی بپوشید که روی سنگریزه های ساحل بتوانید قدم بزنید. از آنجایی که تابستانهای گرجستان داغ است، یادتان باشد کرم ضدآفتاب در هر دو مناطق کوهستانی و ساحلی استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: تور گرجستان

  • یکی دیگر از آداب لباس پوشیدن در گرجستان ، استفاده از شال و روسری در مکانهای تاریخی می باشد. برای ورود به یک کلیسا یا صومعه باید موهای خود را بپوشانید. این یک سنت است. میتوانید از سوغات فروشی ها روسری بخرید  و یا همراه ببرید.

 

لباس مناسب برای سفر به استانبول

استانبول که بزرگترین شهر ترکیه  و مرکز فرهنگی اقتصادی این کشور است دارا آب و هوایی متنوع در طول سال است . این شهر که هم اکنون سومین شهر توریستی جهان بشمار می آید در تابستان دارای آب و هوای گرم و مرطوب و در زمستان آب و هوای سرد دارد . همچنین این شهر بادخیز می باشد .

بیشتر بخوانید: تور استانبول

کمترین میزان دما در شهر استانبول به طور متوسط 7 تا 9 درجه سانتی گراد بوده و بیشینه ی آن نیز 28 درجه سانتی گراد خواهد بود که  معمولا در اواسط تابستان این افزایش دمارا تجربه می کند.

1- شما شلوار کتان یا نخی را پیشنهاد می کنیم.

2- استفاده از عینک آفتابی را فراموش نکنید.

3- می توانید برای جلوگیری از آفتاب در تابستان از کلاه پاناما یا فدورا استفاده کنید.

4- برای تابستان پیشنهاد ما به شما کالج و صندل خواهد بود.

از میان مطالب پیشین سایت: دانستنی‌های سفر به لبنان

 

5- در بهار و پاییز آب و هوای متغیر و گاها کاهش باران ممکن است شما را غافلگیر کند ، لباس مناسب آن را به همراه داشته باشید.

6- در زمستان نیزحتما لباس های پشمی را به همراه داشته باشید.

7- برای روز های بارانی و برفی ، حتما یک بارانی یا اورکت مناسب به همراه داشته باشید.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: گرجستان ، پوشش ، پیراهن ، شلوار
نظرات شما
پیشخوان