تاریخ انتشار: ۱۷:۴۵ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

واکنش صالحی به تجمع پرحاشیه طلاب در قم

سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در توئیتی درباره مسایلی که در مدرسه فیضیه رخ داد نوشت: از فیضیه دیروز زمزمه اخلاق و محبت برمی‌خاست، چه شده است که امروز بانگ مرگ و نفرت را برمی‌آورد؟ میراث اخلاقی و معنوی دیرین را بدگونه به حراج سپرده‌ایم.
 

رویداد۲۴وزیر فرهنگ و ارشاد با تاکید بر سابقه‌ای که مدرسه فیضیه در گذشته داشته است، نوشت: «چه شده است که امروز بانگ مرگ و نفرت را برمی‌آورد؟»

سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در توئیتی درباره مسایلی که در مدرسه فیضیه رخ داد نوشت: «از فیضیه دیروز زمزمه اخلاق و محبت برمی‌خاست، چه شده است که امروز بانگ مرگ و نفرت را برمی‌آورد؟ میراث اخلاقی و معنوی دیرین را بدگونه به حراج سپرده‌ایم.»

واکنش صالحی به تجمع پرحاشیه طلاب در قم: از فیضیه دیروز زمزمه اخلاق و محبت برمی‌خاست، چه شده است که امروز بانگ مرگ و نفرت را برمی‌آورد؟

 
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: استخر فرح
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۱
0
1
وزیر ارشاد در مقامی نیست که در خصوص تجمع شرافتمندانه طلاب حوزه علمیه خارج از نزاکت سخن بگوید چگونه است که افرادی در قامت دانشجو در خارج از دانشگاه به ساحت مقدسات کشور توهین می کنند و مراجع قانونی و قضایی آنهارا طبق قانون مورد بازخواست و اجرای مجازات قانونی قرار می دهند و دولتمردان طرفدار دانشجویان هتاک دم از آزادی بی قید و شرط آنها و نادیده گرفتن تنبیهات و مجازات های قانونی آنها می شوند و اکنون بدون رعایت مراحل بررسی قانونی و بدون قضاوت دستگاه امنیتی و قضایی اینهمه هوچی گری علیه حوزه علمیه ؟ آیا با همه توضیحاتی که پیرامون نحوه آوردن پلاکارد کذایی داده شده هنوز وزیر ارشاد بدون اصلاح کامل صورت خود سخنرانی می کند.آیا وزیر ارشاد در هدایت اقشار جوانان و لباس های مستهجن و غیر شرافتمندانه دختران جامعه مسلمان ایران هیچ حساسیتی دارد یا خوشش می آید نوع لباسها از بدن نماهم عریان تر باشد و نام حجاب اختیاری به آنها بدهد و قشر خاکستری تولید کنند که بدرد رای دادن به قشر خاکستری و ضد دین بخورند . بسی جای تاسف است که بعضی افراد در کسوت مشهوریت و نام و نان بر گرفته از دولتمردان کاسه طلاب را می شکنند و کوزه خودرا پر میکنند.حالا که شروع کرده اید بگیرید تا بیاموزید شاه رفت و باید می رفت امام آمد و باید می آمد طلاب حوزه در انتظار فرج آقا امام زمان محکم نشسته اند.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان