تاریخ انتشار: ۱۹:۲۹ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۷

رئیس فدراسیون ووشو: سرمایه گذاری سال های اخیر در تالو جواب داد

رئیس فدراسیون ووشو با اشاره به اینکه سرمایه گذاری سال های اخیر این فدراسیون در بخش تالو جواب داد٬ گفت: زهرا کیانی مدال ارزشمندی را برای ورزش ایران به ارمغان آورد.
رئیس فدراسیون ووشو: سرمایه گذاری سال های اخیر در تالو جواب داد
رویداد۲۴ مهدی علی نژاد روز سه شنبه پس از رسیدن کیانی به مدال نقره بازی های آسیایی تصریح کرد: پیش از این تنها احسان پیغمبری در بازی های آسیایی 2010 به برنز رسیده بود و در واقع کیانی اولین نقره تالوی ایران در تاریخ بازی های آسیایی را دشت کرد و کسب این موفقیت از سوی یک زن بسیار ارزشمند است.
وی افزود: عملکرد کیانی موجب تحسین تمامی مسئولان خارجی حاضر در سالن شد. حریف چینی که به طلا رسید بسیار قدرتمند بود و دیگر نفرات نیز سطح بالایی داشتند که کیانی یا نمایشی مناسب و در رقابتی نزدیک و نفس گیر به مدال رسید.
وی با بیان اینکه کیانی در 18 سالگی مسیری طولانی در دنیای قهرمانی پیش روی دارد؛ افزود: او 10 سال است که در اردوهای تیم های ملی رده های سنی حضور دارد و زحمات فدراسیون٬ خودش و خانواده اش را جواب داد.
نایب رئیس فدراسیون آسیایی ووشو گفت: زمانی که بچه ها به دنبال سپری کردن دوران کودکی خود بودند٬ او در اردوی تیم ملی تلاش کرد و حالا به حقش رسید.
وی گفت: این مدال قطعا موجب افزایش روحیه و انگیزه سانداکاران ایران شد و امیدوارم در روزهای باقی مانده نیز در ساندا به نتایج ایده آلی برسیم.
منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان