تاریخ انتشار: ۱۵:۵۳ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۷
وزیرصنعت:

با گران فروشی برخورد می‌کنیم + سند

وزیر صنعت با ارسال نامه‌ای به دبیرکارگروه تنظیم بازار ضمن تأکید بر رعایت قیمت گذاری کالا اعلام کرد با گران فروشان برخورد خواهد شد.

رویداد۲۴ افزایش بی رویه قیمت انواع کالا‌های مورد نیاز مردم طی هفته‌های اخیر باعث شده تا مشکلات متعددی برای مردم به وجود آید. هر چند دولت در کالا‌های اساسی ورود پیدا کرده و تولید کنندگان را ملزم به رعایت چارچوب قیمت گذاری نموده است با این وجود همچنان رشد قیمت‌ها در سطح بازار به طروق مختلف اعمال شده و در این شرایط فعالیت دلالان و واسطه‌گران هم در بازار رونق پیدا کرده است.

این روز‌ها برخی برای سود بیشتر حتی تمایلی به عرضه کالا در سطح بازار ندارند و ترجیح می‌دهند با احتکار کالا‌ها در انبار‌ها در آینده سود زیادی را کسب کنند. در همین زمینه شریعتمداری وزیر صنعت با ارسال نامه‌ای با موضوع نحوه تعیین قیمت کالا‌ها و خدمات به یونس سینکی معاون امور اقتصادی و دبیر کارگروه تنظیم بازار بر الزام رعایت واحد‌ها در قیمت گذاری کالا‌های مشمول قیمت‌گذاری نموده است.

براساس این نامه 25 ردیف کالایی با تصویب کارگروه تنظیم بازار به فهرست اضافه خواهد شد و مشمول تعیین قیمت توسط سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و تصویب ستاد تنظیم بازار و توزیع در شبکه منتخب با قیمت تثبیتی تصویبی و نظارت از زمان ترخیص کالا تا عرضه در شبکه خرده فروشی و آخرین زنجیره مصرف هستند.

متن این نامه به شرح زیر است:
با گران فروشی برخورد می‌کنیم + سند
با گران فروشی برخورد می‌کنیم + سند
منبع: تسنیم
برچسب ها: رویداد24 ، وزیرصنعت
نظرات شما
پیشخوان