تاریخ انتشار: ۱۲:۰۹ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۷

خودروی جدید ولوو تبدیل به اتاق خواب می‌شود! +فیلم

شرکت خودروسازی "ولوو" (Volvo) قصد دارد خودرو را به محلی برای خواب، کار و زندگی تبدیل کند. این شرکت سوئدی، به تازگی از طرح مفهومی جدیدترین مدل خودروی خود موسوم به "360 سی" (360c) رونمایی کرده است. این وسیله نقلیه تمام الکتریک و خودکار می‌تواند تجربه بهتری از سفر را برای کاربران رقم بزند.
خودروی جدید ولوو تبدیل به اتاق خواب می‌شود! +فیلم
رویداد۲۴ ولوو باور دارد که با این ابداع می‌تواند وضعیت سفر‌های کوتاه، سکونت شهری و اثرات محیطی را متحول کند. به گفته ولوو، ۳۶۰ سی با داشتن فناوری خودکار می‌تواند نیاز به راننده را برطرف و به داشتن سفری بدون استرس کمک کند.

ولوو در طراحی این خودرو، فرمان و موتور احتراق را حذف کرده و در آن، یک اتاق نشیمن، فضایی برای کار و خواب قرار داده است. همچنین این خودرو، قابلیت اتصال به تلفن همراه را دارد. طراحی بیرونی ۳۶۰ سی، ترکیبی از خودرو‌های " اس یو وی" (SUV) و "سدان" (sedan) است.

شیشه‌های این خودرو، قابل تغییر به صفحاتی هستند که اطلاعات مورد نیاز را نمایش می‌دهند. همچنین، این خودرو به نوعی دستیار دیجیتال مجهز است که روی شیشه‌ها ظاهر می‌شود و به مسافران کمک می‌کند.

در بیانیه این شرکت آمده است: ۳۶۰ سی، چهار مزیت را برای کاربر خود فراهم می‌کند؛ محیط خواب، اداره سیار، اتاق نشیمن و فضای سرگرمی. ولوو، تاریخ ارائه این خودرو را سال ۲۰۲۱ اعلام کرده است.
 
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: ولوو ، خودرو
نظرات شما
پیشخوان