تاریخ انتشار: ۱۹:۴۷ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۷

پرواز مشهد-نجف-مشهد ۲.۸ میلیون تومان شد

مقام مسئول سازمان هواپیمایی کشوری از توافق ایرلاین ها برای قیمت ۲.۸ میلیون تومانی پرواز رفت و برگشت مشهد-نجف در ایام اربعین حسینی امسال خبر داد.
رویداد۲۴رضا جعفرزاده اظهار کرد: در توافقات صورت گرفته توسط مدیران عامل شرکتهای هواپیمایی، قیمت مسیر تهران-نجف-تهران و سایر شهرستان‌ها به نجف، بغداد و بلعکس 2.2 میلیون تومان و مشهد-نجف-مشهد 2.8 میلیون تومان تعیین شد.
وی گفت: شرکت‌های هواپیمایی باید از سازمان هواپیمایی کشوری، فرودگاه‌های مبدأ و همچنین فرودگاه‌های مقصد (نجف و بغداد) مجوزها را اخذ و سپس به فروش بلیت اقدام کنند.

وی با بیان این که قیمت پروازهای مشهد ـ نجف ـ مشهد و مشهد ـ بغداد ـ مشهد 2 میلیون و 800 هزار تومان تعیین شده است، افزود: قیمت بلیت عتبات برای پروازهای اربعین در سایر شهرها نیز 2.2 میلیون تومان به صورت رفت و برگشت توافق شده است.
مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوربیان کرد: نرخ بلیت یکطرفه تهران ـ نجف1.1 میلیون تومان و یک‌طرفه مشهد ـ نجف1.4 میلیون تومان تعیین شده است.

وی تاکید کرد: با آن که نرخ بلیت پروازهای خارجی آزاد است اما در راستای جلوگیری از هرگونه سودجویی، این نرخ‌ها اعلام و مدت زمان آن از دوم‌ تا دوازدهم آبان‌ماه اعمال خواهد بود.

وی با بیان اینکه شرکت‌ها به زودی پس از اخذ مجوزها فروش بلیت‌های اربعین را آغاز می‌کنند،‌گفت: فهرست دفاتر فروش شرکت‌های هواپیمایی و نمایندگی‌های مجاز بابت فروش بلیت پروازهای اربعین به زودی اعلام خواهد شد.

جعفرزاده با اشاره به اینکه نرخ بلیت‌ها توسط شرکت های هواپیمایی برمبنای نرخ ارز سامانه نیما و کمی پایین‌تر تعیین شد‌، گفت: شرکت‌های هواپیمایی برای رفاه حال زائران اربعین فعلاً نرخ‌ها را تعدیل کرده‌اند.
منبع: تسنیم
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان