تاریخ انتشار: ۱۲:۳۳ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۷

اختلال در حرکت مترو به دلیل انفجار لپ تاپ +فیلم

انفجار یک لپ تاپ در مترو باعث اختلال در حرکت قطارها شد.
اختلال در حرکت مترو به دلیل انفجار لپ تاپ +فیلم
رویداد۲۴ انفجار یک لپ تاپ در یکی از ایستگاه‌های مترو شهر مادرید پایتخت اسپانیا سبب اختلال در حرکت قطار‌های مترو شد.

این حادثه در بین ایستگاه‌های سینز دی باراندا (Sainz de Baranda) و آویندا دی امریکا (Avenida de America) روی داد.

۱۲ مسافر هم به دلیل استنشاق دود و اضطراب ناشی از انفجار این لپ تاپ دچار آسیب شدند. این لپ تاپ پس از انفجار آتش گرفت و دود ناشی از آن فضای واگن قطار را پر کرد.

اپراتور قطار روز دوشنبه اعلام کرد آتش سوزی مقدار زیادی دود تولید کرده است و او قطار را به فوریت متوقف کرده و عبور و مرور قطار‌ها در خط ۹ را بین ایستگاه‌های سینز دی باراندا و آونیدا دی امریکا در هر دو جهت متوقف کرده است.

پلیس ملی اسپانیا در بیانیه‌ای اعلام کرد: در حدود ۱۰ مامور پلیس را پس از انفجار به ایستگاه متروی پزینسیپه دی ورگارا (Principe de Vergara) عزام کرده است.

در بیانیه پلیس آمده است: "تمام کسانی که زخمی شده اند مورد رسیدگی قرار گرفته اند و همه چیز به تصادفی بودن حادثه اشاره دارد. "
مسئولان اعلام کردند که ماموران آتش نشانی شهر مادرید در ایستگاه محل حادثه مستقر شده و چندین آمبولانس به محل اعزام شده اند، اکثر کسانی که تحت درمان قرار گرفته اند از حملات اضطرابی رنج می‌برند.

سخنگوی پلیس گفت: حدود ساعت ۹:۱۵ صبح لپ تاپ یکی از مسافران شروع به سوختن و انفجار در خط ۹ مترو کرد. این موضوع مقدار زیادی دود تولید کرد که سبب تخلیه مسافران از قطار شد.

این سخنگو گفت که برخی از مسافران ظاهرا با مشاهده این حادثه در حدود ۱۰۰ متری از ایستگاه پرینسیپه دی ورگارا ترمز اضطراری قطار را کشیده بودند.

وی گفت که در مجموع ۱۲ نفر تحت درمان قرار گرفتند، ۹ مورد از آن‌ها برای حملات ناشی از اضطراب و سه نفر به علت استنشاق دود درمان شدند، این سه نفر به محل انفجار لب تاپ بسیار نزدیک بودند.

او افزود: تمام آسیب‌ها جزئی بودند هیچ کس به بیمارستان منتقل نشد.
 
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: مترو ، اسپانیا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان