تاریخ انتشار: ۱۴:۵۷ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۷
براساس گزارش میدانی از خیابان فردوسی؛

دلار 14 هزار و پانصد تومان شد/ یورو از مرز 17 هزار تومان عبور کرد

براساس مشاهدات نرخ هر دلار آمریکا در روند صعودی خود و قرار گرفتن در کانال 14 هزار تومان، در نرخ 14 هزار تومان و چهارصدوپنجاه تومان خریدوفروش می‌شود. نرخ فروش هر یورو به عنوان دیگر ارز پرتقاضای بازار نیز با عبور از مرز 17 هزار تومان، درتابلوی اعلانات صرافی‌ها 17 هزار و بیست تومان درج شده است.
رویداد۲۴  پس از چند روز تعطیلی دوباره خریدوفروش ارز در صرافی‌ها و در بازار دلالان از سر گرفته شد.

این بازار که براساس اعلام رییس بانک مرکزی تنها 3 درصد مبادلات ارزی کشور را شامل می‌شود تاثیر بالایی در شکل‌دهی انتظارات تورمی آحاد جامعه دارد. به طوری که برخی از کارشناسان تاثیر این 3 درصد بر تورم را بیشتر از 97 درصد ارز مبادله شده در سامانه نیما می‌دانند.

از همین روی نرخ انواع ارز بویژه اسعار معتبر مانند دلار، یورو و پوند در بازار آزاد، زیر ذره‌بین کنشگران حوزه‌ی اقتصادی قرار دارد و با حساسیت خاصی رصد می‌شود.

براساس مشاهدات نرخ هر دلار آمریکا در روند صعودی خود و قرار گرفتن در کانال 14 هزار تومان، در نرخ 14 هزار تومان و چهارصدوپنجاه تومان خریدوفروش می‌شود.

نرخ فروش هر یورو به عنوان دیگر ارز پرتقاضای بازار نیز با عبور از مرز 17 هزار تومان، در تابلوی اعلانات صرافی‌ها 17 هزاروبیست تومان درج شده است.
 
همچنین نرخ فروش هر قطعه سکه تمام با تصویر امام در تابلوی صرافی‌ها 4 میلیون و ششصدهزار تومان، نرخ فروش هر قطعه سکه تمام بهار آزادی 4 میلیون و سیصدهزار تومان و قیمت نیم بهارآزادی نیز 2 میلیون و دویست هزار تومان درج شده است.
منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان