تاریخ انتشار: ۱۷:۱۹ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

واکنش سپاه به حمله تروریستی اهواز

این نوع اقدامات کور،‌ به طور قطع‌ کوبنده و پشیمان‌کننده خواهد بود.

واکنش سپاه به حمله تروریستی اهواز

رویداد۲۴ معاون سیاسی سپاه در واکنش به اقدامات تروریستی امروز در اهواز گفت: گروهک تروریستی جنایت‌آفرین در اهواز و همچنین حامیان آنان در منطقه و فرامنطقه، به زودی تاوان سنگینی برای این جنایت‌شان پرداخت خواهند کرد.

سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه در واکنش به اقدامات تروریستی امروز در اهواز گفت: حمله تروریستی به یک مراسم رژه نظامی کاملاً مردمی که با حضور اقشار گوناگون جامعه برگزار می‌شود، کار سختی نبوده و هیچ‌گونه ارزش نظامی ندارد.

وی با تاکید بر اینکه پاسخ به این نوع اقدامات کور،‌ به طور قطع‌ کوبنده و پشیمان‌کننده خواهد بود، افزود: گروهک تروریستی جنایت‌آفرین در اهواز و همچنین حامیان آنان در منطقه و فرامنطقه، به زودی تاوان سنگینی برای این جنایت‌شان پرداخت خواهند کرد.
جوانی اظهار داشت: کسانیکه این جنایت را مرتکب شدند و تعدادی از فرزندان این ملت را مجروح کرده یا به شهادت رساندند و همچنین حامیان آنان ‌باید بدانند که با این نوع اقدامات کور و بدون هر نوع ارزش نظامی، ‌هرگز موفق به ایجاد تزلزل در اراده ملت و نیروهای مسلح کشور نخواهند شد.

معاون سیاسی سپاه تصریح کرد: ملت ما راه انقلاب را که همانا راه پیشرفت، عزت، استقلال و اعتلای ایران یکپارچه است با قوت ادامه خواهد داد. نتیجه این نوع اقدامات دشمنان و عوامل داخلی آنان، ‌مستحکم‌تر شدن پیوند میان اقوام ایرانی و تقویت بیش از پیش وحدت ملی است.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: سپاه ، اهواز ، تروریست ، جنایت
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
0
0
دستهای کثیف عربستان رو از خوزستان قطع کنید داره با استفاده ازقومیت و نفوذ مالی زمینه های اینگونه حوادث رو رقم میزنه
نظرات شما
پیشخوان