تاریخ انتشار: ۰۵:۳۵ - ۰۳ مهر ۱۳۹۷

افتتاح پروژه های مخابراتی با حضور وزیر ارتباطات در استان اصفهان

پنج طرح و پروژه توسعه شبکه، افزایش ظرفیت و تکمیل زیرساخت های مخابراتی امروز دوشنبه ۲ مهرماه ۱۳۹۷ با حضور وزیر ارتباطات، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران و جمعی از مقامات ارشد استانی و محلی با اعتباری بالغ بر ۲۳۷ میلیارد ریال در استان اصفهان به بهره برداری رسید.
 رویداد۲۴به گزارش روابط عمومی وامور بین الملل شرکت مخابرات ایران، در این سفر پروژه های توسعه و تکمیل شبکه ثابت (تلفن وسرویس پهن باند) در ۳۷۷ نقطه استان اصفهان به مرحله بهره برداری رسید، همچنین طرح توسعه شبکه فیبر و دسترسی FTTH در ۴۱۷ نقطه و بهسازی و نوسازی تجهیزات شبکه در ۱۱۱ نقطه استان از دیگر پروژه های مهم افتتاح شده توسط شرکت مخابرات ایران در استان اصفهان است.

بر اساس این گزارش، توسعه و تکمیل شبکه انتقال شهری و بین شهری ( رادیو- PTN-ASON) در ۲۸۸ نقطه و طرح های افزایش ظرفیت وتکمیل شبکه دیتا در ۳۴۲ نقطه استان اصفهان از دیگر پروژه های افتتاح شده در سفر وزیر ارتباطات و هیات همراه به این استان می باشد.

همچنین در این سفر، تاسیسات مخابراتی و سایت های مربوط به شرکت ارتباطات سیار در حوزه شهری وروستایی نسل دوم ۲G با ۱۵۵ سایت، نسل سوم ۳Gبا ۲۸۹ سایت و نسل چهارم۴G با ۲۰۸ سایت، جمعا به تعداد ۶۵۲ سایت به بهره برداری رسید.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان