تاریخ انتشار: ۱۱:۲۴ - ۰۴ مهر ۱۳۹۷
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران:

مطالبات شاغلان و بازنشستگان شرکت با برنامه ریزی مناسب رفع می‌شود

مهندس صدری توجه به خواسته‌ها و دغدغه‌های کارکنان و بازنشستگان از سوی مدیریت را یک ضرورت دانست و افزود: مدیریت جدید شرکت از زمانی که در شرکت تشکیل شد همواره بر توجه به کارکنان و وضعیت معیشتی آنان توجه داشت.
مطالبات شاغلان و بازنشستگان شرکت با برنامه ریزی مناسب رفع می‌شود
رویداد۲۴ مهندس صدری، مدیرعامل شرکت که در حاشیه آیین افتتاح و نشست با مدیران، کارکنان و بازنشستگان مخابرات منطقه اصفهان در سالن کوثر مخابرات اصفهان سخن می‌گفت: ضمن بیان این مطلب افزود: نیروی انسانی هر سازمانی تأثیر مستقیم در حفظ، تقویت و توسعه برند آن سازمان دارد، بر این اساس، کارکنان شرکت مخابرات ایران نیز نقش ارزنده‌ای در این مهم دارند.
 
وی در همین زمینه افزود: شرکت مخابرات ایران بر اساس وسعت و دیرینه‌ای که دارد یک سرمایه ملی محسوب می‌شود، از اینرو همه کارکنان با اهمیت به این موضوع برای حفظ و تقویت برندینگ شرکت باید تلاش کنند.

صدری در ادامه تصریح کرد: شرکتی به این بزرگی و عظمت، امانتی ست نزد ما که همه باید با حفظ ارزش‌های سازمانی، آن را به نسل‌های بعد بسپاریم، لذا همه نسبت به ارتقاء برند مخابرات مسوول هستیم.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران بر اهمیت ایجاد فضای سالم در بین کارکنان تاکید کرد و اظهار داشت: شور و شعف و انگیزه کاری در پی فراهم شدن فضای سالم در بین کارکنان بالا خواهد رفت.

صدری در ادامه افزود: ایجاد رفاه سازمانی یکی از مولفه‌های داشتن فضای سالم در شرکت است که باید در راستای توجه به معیشت کارکنان همواره با آن اهمیت داده شود.

وی همچنین بر نظم و انضباط کاری در شرکت تاکید کرد و گفت: هر شرکتی برای موفقیت و تحقق اهداف خود باید در دایره نظم و انضباط تعریف شده حرکت کند تا انحراف از مسیر فعالیت شرکت به حداقل خود برسد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از پیگیری موضوع صندوق ۶ درصد کارکنان خبر داد و اظهار داشت: مشکلات صندوق ۶ درصد کارکنان را بررسی کرده ایم و تلاش داریم مشکلات این بخش به زودی برطرف شود.

او توجه به مسایل فرهنگی را ضروری دانست و افزود: همه ما باید بر اساس خط مشی و چارچوب فرهنگی که نظام مقدس جمهوری اسلامی و دین مبین اسلام برای ما ترسیم کرده حرکت کنیم.

وی توجه به ارباب رجوع را سرلوحه اصلی همه کارکنان دانست و خاطرنشان کرد: همه ما چه مدیران و چه کارکنان در هر حوزه‌ای که فعالیت می‌کنیم در صورت ملاقات با ارباب رجوع باید بر حضور آنان احترام و خواسته هایشان را انجام دهیم.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران به کاهش استفاده از تلفن ثابت اشاره کرد و بیان داشت: در شرایطی که اینترنت و تلفن سیار کاربرد بیشتری نزد کاربران دارد، استفاده از تلفن ثابت به حداقل خود رسیده در نتیجه درآمد بخش ثابت با توجه به قطع آبونمان آن به اندازه زیادی کاهش پیدا کرده، لذا باید با ایجاد سرویس‌های خدمات ارزش افزوده و فراهم ساختن چابکی شرکت، این مشکل را به حداقل برسانیم.
 
صدری در پایان سخنان خود به پرسش و پاسخ با کارکنان و بازنشستگان پرداخت و به سوالات آنان تک به تک پاسخ داد.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان