تاریخ انتشار: ۱۱:۴۵ - ۰۴ مهر ۱۳۹۷

نوزدهمین نمایشگاه تلکام هفته آینده برگزار می شود

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تلکام از ۱۱ تا ۱۴ مهرماه در محل دایمی نمایشگاه های تهران برگزار خواهد شد.
نوزدهمین نمایشگاه تلکام هفته آینده برگزار می شود
رویداد۲۴ به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران ، این نمایشگاه با حضور وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ، شرکت مخابرات ایران با عنوان "گروه مخابرات ایران" و شرکت های سندیکای مخابرات ایران و ۱۳۰ شرکت از بخش خصوصی، ۱۶ شرکت از بخش دولتی و ۲۰ شرکت خارجی برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش ، نمایشگاه بین الملل صنایع مخابرات و اطلاع رسانی (تلکام) بزرگ‌ترین رویداد و گردهمایی حوزه مخابرات و ارتباطات کشور است که در آن تولیداتی در زمینه‌ سامانه ها ، دستگاه ها و خدمات مخابرات و ارتباطات ارائه می شود .

ارتقای دانش فناوری و تبادل اطلاعات روز در موضوعات صنایع مخابراتی، معرفی آخرین دستاوردها و توانمندی‌‌ها و پیشرفت‌های کشور در زمینه‌های مخابرات و اطلاع رسانی، ارتقای سطح مبادلات تجاری کشور در جهت توسعه صادرات غیرنفتی کشور و آشنایی شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان از نمایشگاه با آخرین دستاوردهای علمی و پژوهشی کشور و جهان ، در حوزه ارتباطات از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

همچنین نهادها ، شرکت‌های دولتی و خصوصی، وندورها و شرکت‌های خارجی از شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه هستند که آخرین دستاوردها و تجارب خود را در معرض دید علاقه مندان قرار می دهند.

این نمایشگاه فرصت مناسبی برای عرضه ی توانمندی های شرکت های مخابراتی و مکان و زمان مناسبی برای پاسخ دادن به نیازهای ارتباطی و مخابراتی ، مشترکان و مشتریان مخابرات است . از سوی دیگر نیز عرصه ی رقابت شرکت ها و فراهم شدن زمینه ی ارتقای کیفیت خدمات و فناوری ها بوده و مدیران و صاحبان صنعت مخابرات و ارتباطات و فناوری های اطّلاع رسانی و مشتریان حقیقی و حقوقی این حوزه ، در فضایی صمیمی و آرام به تعامل و تبادل اطلاعات می پردازند .
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان