تاریخ انتشار: ۱۷:۵۶ - ۰۴ مهر ۱۳۹۷
محسن هاشمی:

احتمال سوال از شهردار در صورت عدم اهمیت به تذکرات / شهردار تهران جواب اکثر تذکرات را با تاخیر ارسال می‌کند

رئیس شورای شهر تهران گفت: شهردار تهران جواب اکثر تذکرات را با تاخیر ارسال می کند که بعضا پیش می آید چند بار با نامه پیگیری می کنم که چرا تذکرات را پاسخ نمی دهید.
رویداد۲۴هشتاد و نه جلسه از صحن علنی شورای شهر تهران برگزار شده است و هر یک از اعضا بیش از ده تذکر تا به حالا به طور میانگین داشته اند؛ این در حالی است که کمتر کسی از سرنوشت این تذکرات پرس و جو می کند.

تذکرات زیادی به محمد علی افشانی و پیش از آن محمد علی نجفی از سوی شورای شهر داده شده است؛ این در حالی است که بیشتر اعضای شورای شهر از پاسخ های این تذکرات راضی نیستند؛ مطلبی که محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران نیز به آن اذعان دارد.

به گزارش تیتر شهر؛ وی در این رابطه گفت: شهردار تهران جواب اکثر تذکرات را با تاخیر ارسال می کند که بعضا پیش می آید چند بار با نامه پیگیری می کنم که چرا تذکرات را پاسخ نمی دهید.

هاشمی افزود: معمولا اعضا از پاسخ تذکرات رضایت ندارند چرا که پاسخ ها خلاصه است و بعضا نظرات را پوشش نمی دهد ولی برخی از اعضا هم از این پاسخ ها رضایت پیدا می کنند.

رئیس شورای شهر تهران خاطر نشان کرد: پاسخ های تذکرات که برای اعضا ارسال می کنم؛ حتی برای اعضای دیگر هم ارسال می کنم تا همه در جریان قرار بگیرند و هنوز بازتاب دقیقی از اقناع اعضا ندارم. وقتی تذکرات زیاد شود و راضی نشوند منجر به سوال از شهردار خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که کدام یک از زمان های مدیریتی آقای افشانی و آقای نجفی پاسخ به تذکرات قانع کننده تر بوده است عنوان کرد: من نمی خواهم مقایسه نمی کنم
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان