تاریخ انتشار: ۱۸:۳۹ - ۱۰ آذر ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۴ نظر
رویداد۲۴ روشنگری می‌کند؛

تکذیب بی‌فایده جمال عرف معاون سیاسی وزارت کشور/ آیا روحانی در جریان افزایش قیمت بنزین نبود؟ +فیلم و فایل صوتی

معاون سیاسی وزارت کشور روز گذشته به رویداد۲۴ گفت رییس جمهور از زمان افزایش قیمت بنزین با خبر بوده است، اما لحظاتی بعد ادعا کرد که روایت رویداد۲۴ خلاف واقع بوده است. فایل صوتی جمال عرف نشان می‌دهد که هیچ کجای سخنان او تغییر نکرده است.
رویداد۲۴ روز گذشته معاون سیاسی وزارت کشور در مصاحبه‌ای با رویداد۲۴ خبر داد که روحانی سه روز قبل از افزایش قیمت بنزین از زمان اجرای طرح خبر داشته است.  سخنان جمال عرف معاون وزیر کشور در حالی مطرح شد که خود روحانی گفته بود از زمان اجرای طرح بیخبر بوده است.
 
نخستین واکنش دولت در قبال اظهارات معاون سیاسی وزارت کشور این بود که گزارش رویداد۲۴ مخدوش و خلاف واقع است. پایگاه اطلاع رسانی دولت در جوابیه‌ای با عنوان «توضیح درباره یک مطلب خلاف واقع» نوشت: «جمال عرف تصریحی بر اطلاع ریاست محترم جمهور از تاریخ و ساعت اجرای طرح نداشته و صرفا گفته رئیس جمهور در جریان جلسات شورای امنیت کشور مرتبط با این موضوع بودند.»
 
دولت به جای آنکه مسئولیت سخنان مقام ارشد خود را بپذیرد، رویداد۲۴ را متهم به دروغگویی کرد. این در حالی است که در فایل صوتی، جمال عرف دقیقا گفته است که روحانی از زمان افزایش قیمت بنزین با خبر بوده است.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۰
0
0
وزارت کشور روحانی کیدرخدمت دولت بوده که این دفعه ازایشان دفاع کند؟سری برزنید به استانداریها وفرمانداریها ببینید چه کسانی مدیرکل ومعاون استاندار هستند؟این همه باند جلیلی واحمدی نژاد دراستانداریها چه می کنند؟معاون سیاسی استانداری قزوین زمانی معاون عمرانی استاندار در دوره احمدی نژاد بوده .جای تاسف است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
0
0
ممنون از رویداد ۲۴ بابت روشنگری..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
0
0
ببخشید میشه بفرمایید چرا مردم را نادان حساب میکنید جنابان اصلاح‌طلب واقعا که
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
0
1
همشون با هم همدست هستند
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان