تاریخ انتشار: ۱۰:۰۶ - ۱۶ آذر ۱۳۹۸

پیشنهاد مربی‌گری تیم‌ملی به گابریل کالدرون!

سعد الحارثی، روزنامه نگار اهل عربستان خبر داد گابریل کالدرون سرمربی پرسپولیس یکی از گزینه‌های مربیگری تیم ملی امارات است.

رویداد۲۴ الحارثی در گزارشی که منتشر کرده، نوشته است فدراسیون فوتبال امارات برای جانشینی برت فن مارویک سرمربی سابق تیم ملی امارات که چهارشنبه از سمت خود برکنار شد گابریل کالدرون سرمربی پرسپولیس را زیر نظر دارد تا با او مسابقات مقدماتی جام جهانی و آسیایی را ادامه دهد.

البته الحارثی سابقه زیادی در انتشار اخبار تایید نشده دارد و مشخص نیست منبع او برای این خبر چه کسی بوده است. با این حال این یک خبر پر بازتاب برای کالدرون آرژانتینی محسوب می‌شود که در حال حاضر تحت قرارداد پرسپولیس است.


بیشتر بخوانید: مشکل اصلی پرسپولیس و کالدرون چیست؟ 


گابریل کالدرون همراه با پرسپولیس شب گذشته برد پر گلی برابر ذوب‌آهن در اصفهان به دست آورد و از وضعیت خوبی در جدول مسابقات پیدا کرد. او به همراه تیمش می‌تواند با شکست نساجی در بازی عقب افتاده در کنار استقلال در صدر جدول باشد. تیم تحت هدایت او هم‌چنین به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی رسیده و کار سختی برای رسیدن به نیمه نهایی ندارد.

با این حال کالدرون قبل از حضور در ایران، سابقه خوبی در حاشیه خلیج فارس از خود به جا گذاشته و به همین دلیل اماراتی‌ها به دنبال این فرد آرژانتینی برای نیمکت مربیگری خود هستند.

پیشنهاد مربی‌گری تیم‌ملی به گابریل کالدرون!

منبع: ورزش سه
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان