تاریخ انتشار: ۱۵:۰۴ - ۱۶ دی ۱۳۹۸

مشکلات مالی پرسپولیس جدی تر از همیشه!

مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس تبدیل به سریالی ادامه‌دار و ناتمام شده است.

مشکلات باشگاه پرسپولیس

رویداد۲۴ پرسپولیس مشکل مالی دارد و این مسئله بر هیچکس پوشیده نیست. همین مشکلات مالی عدیده و ادامه‌دار باعث بروز مشکلات بزرگ دیگری شده است. بدهی به کادرفنی قبلی، بدهی پرسپولیس به بازیکنان خارجی پیشین و فعلی، بدهی به بازیکنان داخلی، بدهی به کادرفنی فعلی، بدهی به شرکت ریحان فیلم، بدهی به شرکت هواپیمایی و ... تنها گوشه‌ای از چالش‌های مالی باشگاه پرسپولیس است.

این در شرایطی است که پرسپولیس با ایرانسل قرارداد همکاری دارد و با شرکت آتیه‌پرداز هم بعد از روی کار آمدن انصاری‌فرد قرارداد همکاری امضا کرد. حتی از چند هفته پیش یک سامانه پیامکی هم به هواداران معرفی شد تا از این روش هم درآمدزایی صورت بگیرد که اتفاقا استقبال هواداران از این مسئله هم خوب بود.

منهای این منابع درآمدزایی، بعد از روی کار آمدن انصاری‌فرد، معاون اقتصادی باشگاه هم مشخص شد تا باشگاه مشکلی از بابت مسائل اقتصادی نداشته باشد، اما امروز شرایط متفاوت است. با وجود همه این شرایط، اما انصاری‌فرد بار‌ها از مشکلات مالی گلایه کرده و از نبود پول و بودجه حرف زده و حتی علنا گفته برای حل مشکلات مالی می‌خواهد از دوستانش پول قرض کند. هرچند انصاری‌فرد شب گذشته به هواداران وعده داد که تا چند روز آینده بخشی از مشکلات مالی حل می‌شود.


بیشتر بخوانید: شایعاتی باورنکردنی برای پرسپولیس


خب حالا این سوال پیش می‌آید که نقش معاون اقتصادی باشگاه چیست؟ در حالی که قرار بود این فرد از نظر اقتصادی به پرسپولیس کمک کند، چرا هر روز مدیران باشگاه از وضعیت بد مالی حرف می‌زنند؟ آیا قرار بود معاون اقتصادی فقط تیم واترپلوی پرسپولیس را تاسیس کند؟!

تا چه زمانی قرار است پست‌های مهم باشگاه بزرگی مانند پرسپولیس و استقلال به دوستان و رفقای برخی آقایان تعارف شود؟ اگر معاون اقتصادی حال حاضر باشگاه پرسپولیس فردی قدرتمند در عرصه اقتصادی است، چرا باشگاه به این اندازه مشکل مالی و اقتصادی دارد؟

هرچه هست پرسپولیس مشکلات مالی فراوان و بزرگی دارد و قطعا وظیفه معاون اقتصادی است که برای حل مشکلات اقتصادی قدم بردارد، مسئله‌ای که تا امروز دیده نشده.

منبع: میزان
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان