تاریخ انتشار: ۱۵:۴۰ - ۲۴ مهر ۱۳۹۵

مرسدس اعتراف کرد خودروی بدون سرنشینش کودکان را زیر می‌گیرد (تصاویر)

شرکت مرسدس بنز استرالیا اعتراف کرد اگر هدف خودروهای بدون سرنشین این شرکت نجات جان افراد داخل ماشین باشد، از روی کودکان عبور می‌کند.
رویداد۲۴- شرکت مرسدس بنز استرالیا اعتراف کرد اگر هدف خودروهای بدون سرنشین این شرکت نجات جان افراد داخل ماشین باشد، از روی کودکان عبور می‌کند. 

به گزارش رویداد۲۴ به نقل از دیلی میل، شعبه استرالیای این خودروسازی لوکس به این معضل اخلاقی که خودترهای بدون سرنشین آن در صورت قرار گرفتن در موقعیت زیر گرفتن یک کودک یا زدن به یک خودروی دیگر و احتمالاً کشتن سرنشینان کدامیک را انتخاب می‌کند، پاسخ داد.

دیوید مک مارتی، سخنگوی مرسدس بنز در استرالیا گفت: «اگر شخصی ناگهان جلوی خودرو بپرد، عملاً تکنولوژی هیچ کاری نمی‌تواند انجام دهد جز کاهش سرعت ضربه.»

وی در ادامه افزود: «اگر ضربه غیرقابل‌اجتناب باشد، خودرو سرعت را کاهش می‌دهد، کمربند ایمنی را محکم می‌کند و ترمز می‌گیرد. باید بگویم، این خودرو برای حفاظت از افراد داخل خودرو طراحی شده است.»

یکی دیگر از مقامات این شرکت به مجله خودرو و راننده گفت: «اگر بدانید که می‌توانید دستکم یک نفر را نجات دهید، دستکم آن یک نفر را نجات دهید. کسی که در خودرو است را نجات دهید. اگر مطمئنید که می‌توان مانع مرگ یک نفر شد، بنابراین آن یک نفر اولویت شما است.»

مرسدس اعتراف کرد خودروی بدون سرنشینش کودکان را زیر می‌گیرد

مرسدس اعتراف کرد خودروی بدون سرنشینش کودکان را زیر می‌گیرد

مرسدس اعتراف کرد خودروی بدون سرنشینش کودکان را زیر می‌گیرد
برچسب ها: مرسدس ، بنز ، کودک
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان