تاریخ انتشار: ۱۹:۴۷ - ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱

دریافت نوبت و مشاوره آنلاین با بهترین پزشکان مشهد

امروزه نوبت‌دهی دکتر به ‌صورت آنلاین بسیار محبوب شده است. اگر شما ساکن شهر مشهد هستید و می‌خواهید از خدمات نوبت دکتر و مشاوره آنلاین با بهترین پزشکان مشهد استفاده کنید، دکترتو این خدمات را به شما ارائه می‌دهد.

نوبت گیری پزشک آنلاین در مشهد

رویداد۲۴ اگر ساکن شهر مشهد هستید و تصمیم دارید از خدمات نوبت‌دهی اینترنتی دکتر و مشاوره آنلاین با بهترین دکتر های متخصص مشهد بهره مند شوید، می توانید از خدمات نوبت‌دهی پزشکان دکترتو استفاده کنید.

انتخاب بهترین پزشک در هر حوزه یکی از معضلاتی است که نیاز به وقت و هزینه زیادی دارد. درگذشته باید با جستجوی محلی یا پرس‌وجو از آشنایان به دنبال پزشکی با تخصص موردنظر می‌گشت.

اما امروزه با وجود خدمات آنلاین پزشکی می‌توان به‌راحتی به متخصصان زیادی دسترسی داشت و باتوجه‌ به موقعیت مطب، میزان رضایت مراجعه‌کنندگان و میزان تخصص، پزشک موردنظر را پیدا کرده و برای تعیین وقت اقدام کرد.

دکترتو در حوزه خدمات سلامت آنلاین فعالیت داشته و خدمات خود را در بسیاری از شهرهای ایران از جمله مشهد به شما عزیزان ارائه می‌دهد. شما می‌توانید از طریق این سامانه به‌راحتی نوبت دریافت کرده و به پزشک مراجعه کنید. همچنین امکان استفاده از مشاوره آنلاین و تلفنی در این سامانه وجود دارد.

 

دکتر ارتوپد مشهد

 

برای تشخیص و درمان آسیب‌ها و بیماری‌های مربوط به سیستم اسکلتی عضلانی شامل استخوان‌ها، ماهیچه‌ها، مفاصل و بافت‌های نرم باید به دکتر ارتوپد مراجعه کنید. برای دریافت نوبت از بهترین دکتر ارتوپد مشهد می‌توانید از طریق سایت دکترتو اقدام کنید. در سایت دکترتو می‌توانید متخصصان ارتوپد مشهد را بررسی کرده و باتوجه‌به آدرس مطب، نوبت آزاد و نظرات مراجعه‌کنندگان از دکتر موردنظر خود وقت ملاقات بگیرید.

متخصص ارتوپد یا ارتوپدیست کمک می‌کند تا درد و مشکلات حرکتی بیماران که ناشی از مشکلات سیستم اسکلتی عضلانی است، درمان شود. اگر هرگونه درد یا اختلالی استخوان‌ها، غضروف، مفاصل، رباط، ماهیچه، اعصاب یا تاندون‌های شما را تحت تاثیر قرار داده است، باید برای تشخیص بیماری به دکتر ارتوپد مراجعه کنید.

پس از جراحت یا جراحی نیز می‌توان برای توان‌بخشی، کمک به حرکت، افزایش قدرت، دامنه حرکتی و انعطاف‌پذیری به متخصص ارتوپد مراجعه کرد. در بیماری‌های مزمن مانند آرتریت نیز مدیریت بیماری و معرفی استراتژی‌هایی برای جلوگیری از آسیب توسط این متخصص انجام می‌شود.

به‌طورکلی درمان به دو بخش جراحی و بدون جراحی تقسیم می‌شود. در بخش غیر جراحی ارتوپد تمرینات و کشش‌های خاصی را به بیمار معرفی کرده و گاهی برای جلوگیری از فشار از روش‌های بی‌حرکتی مانند آتل و گچ استفاده می‌کند. تجویز برخی داروها و توصیه‌هایی برای تغییرات سبک زندگی نیز در این بخش درمان قرار می‌گیرند.دریافت نوبت و مشاوره آنلاین با بهترین پزشکان مشهد

 

اما گاهی آسیب یا بیماری با این روش‌ها بهبود پیدا نکرده و نیاز به جراحی است. جراحی‌های مختلفی در این حوزه وجود دارد که برای درمان مشکلات مختلف انجام می‌شوند. به‌عنوان‌ مثال ارتوپد می‌تواند جراحی تعویض مفصل، تثبیت داخلی، استئوتومی، ترمیم بافت نرم و جراحی رهاسازی را برای بیماران انجام دهد.

 

بیماری‌های شایع مربوط به ارتوپد

طیف وسیعی از بیماری‌های مربوط به استخوان، ماهیچه، مفصل و تاندون توسط متخصص ارتوپد تشخیص داده شده و درمان می‌شود. رایج‌ترین بیماری‌هایی که باید برای تشخیص و درمان آنها به ارتوپد مراجعه کرد، عبارتند از:

 

آرتریت به‌ویژه آرتروز

 

تومورهای خوش‌خیم بافت نرم

 

سرطان استخوان

 

بورسیت

 

نقص مادرزادی مانند دیسپلازی پاچنبری و لگن

 

درد کمر و گردن

 

ترومای ارتوپدی مانند شکستگی استخوان

 

آسیب ورزشی

 

رگ‌به‌رگ شدن و کشیدگی

 

تاندونیت

 

اسکولیوز

 

دکتر گوارش مشهد

 

امروزه به دلیل سبک زندگی و رژیم غذایی ناسالم مشکلات گوارشی بیش‌از پیش شده است. اگر شما هم علائم مربوط به بیماری‌های گوارشی را دارید، باید برای تشخیص و درمان به ‌موقع آنها به دکتر گوارش مراجعه کنید. برای مراجعه به دکتر گوارش در مشهد می‌توانید از طریق سایت دکترتو اقدام کنید.

لیست بهترین متخصصان گوارش مشهد در سایت دکترتو به ترتیب نوبت آزاد یا موقعیت مطب ثبت شده است. شما می‌توانید علاوه بر تعیین نوبت حضوری برای مشاوره آنلاین یا تلفنی نیز از خدمات سایت دکترتو استفاده کنید.

گوارش یکی از فوق‌تخصص‌های داخلی است که مربوط به مشکلات و بیماری‌های اندام‌های گوارشی، حرکت مواد در معده و روده، هضم و جذب مواد، حذف مواد زائد و بیماری‌های کبد می‌شود. اگر در اندام‌هایی مانند مری، معده، روده کوچک، روده بزرگ، راست‌روده، پانکراس، کیسه صفرا، مجاری صفراوی و کبد دچار بیماری یا علائم مشکوکی هستید، باید به دکتر گوارش مراجعه کنید.

معمولا علائم بیماری‌های گوارشی شامل مشکل در بلع، دل‌درد، تهوع و استفراغ، سوزش سر دل، اسهال، یبوست و زردی می‌شود. متخصص باتوجه‌به این علائم آزمایش‌های لازم را تجویز کرده و پس از تشخیص بیماری درمان را آغاز می‌کند. برای تشخیص بیماری گوارشی ممکن است پزشک آزمایش آندوسکوپی، کولونوسکوپی، سیگموئیدوسکوپی، پولیپکتومی یا اتساع مری را تجویز کند.

اگر دچار علائمی مانند سوزش سر دل، حالت تهوع، استفراغ یا درد معده هستید، باید به دکتر گوارش مراجعه کنید.دریافت نوبت و مشاوره آنلاین با بهترین پزشکان مشهد

 

شایع‌ترین بیماری های گوارشی

 

در صورت بروز ناراحتی یا علائم مشکوک در هر یک از اندام‌های سیستم گوارش باید به دکتر گوارش مراجعه کنید. شایع‌ترین بیماری‌هایی که توسط متخصص گوارش تشخیص داده شده و درمان می‌شوند، عبارتند از:

 

  • زخم معده

 

  • درد معده

 

  • ورم معده

 

  • کبد چرب

 

  • سیروز کبدی

 

  • پولیپ روده بزرگ

 

  • سرطان روده بزرگ

 

  • بیماری سلیاک

 

  • هپاتیت

 

  • سوزش سر دل یا رفلاکس معده به مری

 

  • بیماری کیسه صفرا

 

  • سندروم روده تحریک‌پذیر

 

  • بیماری التهابی روده

 

  • پانکراتیت

 

راهنمای دریافت نوبت اینترنتی و مشاوره آنلاین با بهترین پزشکان مشهد

اگر ساکن مشهد هستید و برای تشخیص و درمان بیماری، مدیریت بیماری مزمن یا چکاپ سالانه می‌خواهید به پزشک مراجعه کنید، می‌توانید از خدمات سامانه دکترتو استفاده کنید. همین حالا به وب‌سایت دکترتو مراجعه کنید. از میان شهرهای مختلف تحت پوشش دکترتو شهر مشهد را انتخاب کرده تا لیست بهترین پزشکان مشهد را مشاهده کنید.

پس از واردشدن به صفحه پزشکان متخصص و فوق‌تخصص مشهد می‌توانید موارد لازم را فیلتر کنید تا راحت‌تر پزشک موردنظر خود را پیدا کنید. سه گزینه نوبت‌دهی مطب، مشاوره تلفنی و مشاوره متنی در این صفحه وجود دارد که به طور پیش‌فرض برای شما نوبت‌دهی مطب انتخاب شده است.

اگر در انتخاب پزشک منطقه مطب برای شما مهم است، روی گزینه منطقه کلیک کرده تا موقعیت مطب را انتخاب کنید. پس از انتخاب تخصص یا فوق‌تخصص پزشک و نوع بیمه انتخاب‌ها محدودتر شده و به پزشک موردنظر خود نزدیک می‌شوید.

در لیست پزشکان مشهد می‌توانید اسامی را بر اساس بیشترین امتیاز یا اولین نوبت آزاد تعیین کنید. شما می‌توانید در کنار نام پزشک میزان رضایت مراجعه‌کنندگان را به‌صورت در صد رضایت مشاهده کنید. همچنین اولین نوبت آزاد پزشک ذکر شده است تا انتخاب راحت‌تر شود.

پس از انتخاب پزشک روی دکمه “نوبت بگیرید” کلیک کرده و وارد صفحه دکتر شوید. در این صفحه می‌توانید کد نظام‌پزشکی، آدرس کامل مطب، نظرات کاربران و نوبت‌های آزاد را مشاهده کنید. پس از تعیین روز و ساعت ملاقات با پزشک شماره تماس خود را وارد کرده و مراحل ثبت‌نام را انجام دهید.

در دکترتو تعیین نوبت در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود و نیاز به‌صرف وقت زیاد برای پیداکردن بهترین متخصص نیست. درصورتی‌که به هر دلیلی در زمان تعیین شده نمی‌توانید در مطب پزشک حاضر شوید، می‌توانید از طریق سایت دکترتو نوبت خود را لغو کنید. هدف دکترتو ارائه خدمات پزشکی آنلاین و دسترسی سریع به پزشکان مشهد و سایر شهرها برای شهروندان بوده و هرروزه در تلاش است تا خدمات خود را در شهرهای بیشتری ارائه دهد.

 

نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان