تاریخ انتشار: ۱۸:۰۳ - ۱۸ آبان ۱۳۹۵

هشتگ اعتراضی «من رأی می‌دهم، برای اینکه» در انتخابات آمریکا

تارنمای روزنامه فرانسوی لوفیگارو اعلام کرد: هشتگ اعتراضی «من رای می دهم برای اینکه» (IamVotingBecause #) در شبکه اجتماعی توئیتر مورد توجه کاربران قرار گرفته و توئیت های بسیاری در زمینه انتخابات 2016 آمریکا منتشر شده است.
رویداد۲۴-تارنمای روزنامه فرانسوی لوفیگارو اعلام کرد: هشتگ اعتراضی «من رای می دهم برای اینکه» (IamVotingBecause #) در شبکه اجتماعی توئیتر مورد توجه کاربران قرار گرفته و توئیت های بسیاری در زمینه انتخابات 2016 آمریکا منتشر شده است.

به گزارش این روزنامه، آنجلیک روشه (Angélique Rocher) در این هشتگ نوشته است: بزرگترین اعتراضی که امروز می توانید انجام دهید، رای دادن است. پدربزرگ، مادربزرگ، پدر و مادرم به سختی برای این انتخابات مبارزه کرده اند.
براندون گروس (Brandon Gross) نیز توئیت کرده است: من رای می دهم برای اینکه به دموکراسی، آزادی، حس مشترک، علم و ... معتقد هستم.

اما در میان توئیت های منتشر شده، اریک ولفسون (Eric Wolfson) نوشته است: من رای می دهم چرا که حاضر نیستم به کودکانم بگویم که دست روی دست گذاشتم تا یک آدم عوام فریب بیاید و رفاه ملی را تهدید کند.

نانسی سنت کلر (Nancy St.Clair) نیز توئیت کرده است: من رای می دهم برای اینکه هیلاری کلینتون فقیر هنوز در پنسیلوانیا برای تبلیغات هزینه می کند. ما چند هفته پیش به این نتیجه رسیدیم که هیلاری کلینتون متقلب تر از آن است که رئیس جمهوری آمریکا شود.

انتخابات سراسری ریاست جمهوری آمریکا پس از یک گذر 2 ساله رقابت های تنگاتنگ،برای انتخاب چهل و پنجمین رئیس جمهوری این کشور از میان یکی از 2 نامزد مطرح این دور از رقابت ها، هیلاری کلینتون دمکرات و دونالد ترامپ جمهوریخواه، از ساعت 6 بامداد به وقت شرق آمریکا -14:30 به وقت تهران - آغاز شد.

از آنجا که رای گیری در آمریکا به صورت ماشینی برگزار می شود، نتایج اولیه انتخابات را به طور معمول کمتر از یک ساعت پس از پایان رای گیری و به صورت تدریجی، اعلام می کنند.

پیش بینی می شود که از ساعات پایانی رای گیری حداقل تا دو ساعت و حداکثر 24 ساعت بعد به تدریج نتایج بیشتر حوزه ها مشخص و مستاجر جدید کاخ سفید تعیین شود.

منبع: ایرنا
نظرات شما
پیشخوان