تاریخ انتشار: ۱۴:۳۸ - ۲۳ آذر ۱۳۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

جواب کوبنده به سؤال «جهان بدون مسلمانان چگونه می‌شد؟»

دشمنی با مسلمانان امر شایعی است. گزارش دولت بریتانیا در مورد یکپارچگی نیز به دلیل تمرکز بر جمعیت مسلمانان مورد انتقادات بسیار قرار گرفت.
رویداد۲۴ -دشمنی با مسلمانان امر شایعی است. گزارش دولت بریتانیا در مورد یکپارچگی نیز به دلیل تمرکز بر جمعیت مسلمانان مورد انتقادات بسیار قرار گرفت.

به گزارش رویداد۲۴ به نقل از ایندیپندنت، مسئله اینجا است که برخی تروریسم را به مسلمانان نسبت می‌دهند اما تروریسم محدود به داعش یا مسلمانان نیست.

روز شنبه 38 نفر در استانبول به دلیل انفجار خودرو و آسیبی که ماشین پلیس زد، جان خود را از دست دادند. چندی بعد مشخص شد که این حمله از سوی نیروی نظامی کرد صورت گرفته است.

مقابله با چنین تفکری با پاسخ یکی از کاربران شبکه‌های اجتماعی به سؤال ساده‌ای که با یک تصویر آتش‌افروز همراه بود، به‌خوبی قابل‌مشاهده است.

در این تصویر که برج‌های دوقلوی آمریکا را پیش از حملات 11 سپتامبر به نمایش گذاشته، این مسئله مطرح شده: دنیایی بدون مسلمانان را تصور کنید.

جواب کوبنده به سؤال «جهان بدون مسلمانان چگونه می‌شد؟»

اما در ادامه پاسخ این کاربر که فهرستی از اقلامی که یا توسط مسلمانان و جهان اسلام اختراع شده یا به شکلی قابل توجه توسط آن‌ها توسعه داده شده، آورده شده است:

قهوه، دوربین‌های دیجیتال (اولین دوربین نوری، ابن هیثم)، فیزیک تجربی، شطرنج، صابون، عطر، آبیاری، موتور احتراق داخلی، سوپاپ، پیستون، وسایل جراحی، بیهوشی، آسیاب بادی، درمان آبله، خودنویس، جبر/مثلثات، سه وعده غذایی، لیوان کریستال، فرش، چک، نورشناسی، نت‌های موسیقی، مسواک، بیمارستان، حمام کردن، نوشیدنی بدون الکل، رژ لب و خط چشم، جراحی پلاستیک، خطاطی، تولید کاغذ و پارچه و چتر نجات.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Germany
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۶
0
0
سوال - ایران اگر مسلمان نمی شد چگونه بود؟ معلومه یه چیزی شبیه هند کشوری آرام.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان