تاریخ انتشار: ۱۴:۲۵ - ۲۹ آذر ۱۳۹۵

عکس شاخ‌دار یک کشیش روی گواهینامه رانندگی (تصاویر)

برای فلان مونسونگ اصلاً مهم نیست که هر روز در زمان خروج از خانه چندلایه لباس به تن داشته باشد: این کشیش اگر یک جفت شاخ بز مورد علاقه‌اش را روی سر نگذاشته باشد، احساس می‌کند که چیزی به تن ندارد.
رویداد۲۴- برای فلان مونسونگ اصلاً مهم نیست که هر روز در زمان خروج از خانه چندلایه لباس به تن داشته باشد: این کشیش اگر یک جفت شاخ بز مورد علاقه‌اش را روی سر نگذاشته باشد، احساس می‌کند که چیزی به تن ندارد.

به گزارش رویداد۲۴ به نقل از ایندیپندنت، این مرد 56 ساله اهل میلینوکت در ایالت مین تنها در شرایطی حاضر است این شاخ‌ها را از روی سر بردارد که قصد خوابیدن یا حمام کردن داشته باشد.

او از سال 2009 که در گردهمایی گروه مردان بت‌پرست چشمش به این شاخ‌ها افتاد، به همین صورت زندگی کرده است. یکی از افرادی که بز خود را به‌تازگی از دست داده بود، این شاخ‌ها را به گروه اهدا کرد؛ در آن زمان هیچ‌کس خواستار شاخ‌ها نبود و مونسونگ خود را بسیار خوش‌شانس می‌دانست که توانسته آن‌ها را به دست آورد.

بنابراین او شاخ‌ها را به خانه برد و آن‌ها را روی سر خود نصب کرد، پس از آن زندگی او دیگر هیچ‌گاه مانند گذشته نشد.

او آن‌قدر به این شاخ‌ها وابسته شد که برای عکس گواهینامه رانندگی خود نیز شروع به ارسال نامه و سند به مقامات ایالتی کرد. با توجه به اینکه وی این شاخ‌ها را نماد نوعی مذهب می‌دانست و ظاهراً بدون آنکه بداند به یک فرقه مذهبی پیوسته بود، این امکان برایش فراهم شد که عکس گواهینامه خود را به همراه این شاخ‌ها روی کارت الصاق کند.

به گفته مقامات ایالتی زمانی که مردم در مورد پوشاندن صورت خود در عکس گواهینامه رانندگی –مثلاً زنان مسلمان- بحث می‌کنند، دست بالا را ایالات دارند. 

یکی از مأموران پلیس در این زمینه گفت: اگر نماد مذهبی یک فرد صورت او را نپوشاند یا مانع از اجرای قانون نشود، وی می‌تواند از نماد خود در عکس  استفاده کند.

عکس شاخ‌دار یک کشیش روی گواهینامه رانندگی (تصاویر)

عکس شاخ‌دار یک کشیش روی گواهینامه رانندگی (تصاویر)
نظرات شما
پیشخوان