تاریخ انتشار: ۲۰:۵۹ - ۰۷ دی ۱۳۹۵

معمای تازه درباره عامل حمله تروریستی برلین

تحقیقات دولت فرانسه نشان می دهد انیس العامری متهم اصل حمله تروریستی به بازار کریسمس در برلین در شهر لیون واقع در شرق فرانسه بازداشت شده بود. اما مقامات دولت فرانسه هنوز هم نمی دانند این فرد چگونه توانسته است وارد خاک آن کشور شود.
رویداد۲۴-تحقیقات دولت فرانسه نشان می دهد انیس العامری متهم اصل حمله تروریستی به بازار کریسمس در برلین در شهر لیون واقع در شرق فرانسه بازداشت شده بود. اما مقامات دولت فرانسه هنوز هم نمی دانند این فرد چگونه توانسته است وارد خاک آن کشور شود.

به گزارش اسکای نیوز عربی، دفتر دادستانی پاریس در این باره اعلام کرد: «انیس العامری که روز جمعه در اطراف یک ایستگاه متروکه قطار در حومه میلان ایتالیا پس از چهار روز تعقیب و گریز کشته شد، در ایستگاه قطار لیون، بلیط قطاری به مقصد میلان خریده بود».
در ایستگاه قطار لیون قبل از عزیمت العامری به شهر شامپیری در منطقه کوهستانی آلپ و پس از ورود به خاک ایتالیا از وی عکس برداری شده بود.
پلیس ایتالیا اعلام کرد العامری پس از حمله به بازاری در برلین که به کشته شدن 12 نفر و زخمی شدن 56 نفر دیگر انجامید از آلمان به فرانسه و سپس به ایتالیا فرار کرد.

منبع: ایسنا
برچسب ها: برلین ، تروریست ، حمله ، رویداد24
نظرات شما
پیشخوان