تاریخ انتشار: ۱۰:۲۷ - ۱۱ دی ۱۳۹۵
محمدرضا بادامچی، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس:

اظهارات قالیباف درباره گورخواب‌ها ناشی از بی‎خبری از حوزه مدیریتی‎اش است

یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با انتقاد از اظهارات قالیباف در مورد گورخواب‌ها گفت: شهردار تهران که از ماجرای دردناک گورخواب‌های نصیرآباد چنین دل آزرده شده و همه دولت‌ها را مقصر می‌دانند، به نظر می‌رسد از حوزه مدیریتی خود خبر ندارند که اگر خبردار داشتند اکنون چنین بر نمی‌آشفتند.
رویداد۲۴یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با انتقاد از اظهارات قالیباف در مورد گورخواب‌ها گفت: شهردار تهران که از ماجرای دردناک گورخواب‌های نصیرآباد چنین دل آزرده شده و همه دولت‌ها را مقصر می‌دانند، به نظر می‌رسد از حوزه مدیریتی خود خبر ندارند که اگر خبردار داشتند اکنون چنین بر نمی‌آشفتند.

محمدرضا بادامچی در مطلبی در واکنش به اظهارات شهردار تهران درباره کارتن‌خواب‌ها و گورخواب‌ها، گفت: شبی که تا ٤ صبح همراه فرمانده نیروی انتظامی و برخی نمایندگان مجمع تهران از مناطق جنوبی پایتخت- پارک هرندی و اطراف خیابان مولوی- بازدید داشتیم، صحنه‌هایی به چشم دیدیم که تا مدت‌ها ما را رها نمی‌کرد.

وی افزود: مردان و زنانی که آشفته و حیران با لباس‌هایی مندرس، آسمان سقف‌ خانه‌شان کارتن پاره‌ای و پلاستیکی هم فرش زیر پای‌شان بود. مردی گوشه خیابان پوشک کودکش را عوض می‌کرد و دیگری کودک به آغوش و خمار در خیابان پرسه می‌زد. در تاریکی شب، آن‌جا زندگی جریان داشت و رفت و آمدها قطع نمی‌شد. تعداد بی‌شمار این افراد زمانی بر ما هویدا شدند که با دیدن خودروی پلیس از گوشه و کنار بیرون آمده و پا به فرار گذاشتند.

نماینده تهران ادامه داد: صحنه‌های دردناک و شرم‌آور آن شب، تنها مشاهدات مختصری از زیر پوست شهر تهران بود. صحبت از پایتخت است، نه گورستان‌های اطراف شهریار و نصیرآباد. همان شهری که شهردارش ماجرای گورخواب‌های نصیرآباد را تلخ و گزنده توصیف کرده است. جالب است که ایشان در یادداشت انتقادی‌شان از مسئولان خواسته‌اند این آسیب‌ها و معضلات را از نزدیک ببینند و با آن‌ها زندگی کنند. واعجبا که آقای شهردار گویا فراموش کرده‌اند که خود از مسئولین جمع‌آوری و سازماندهی این افراد در جامعه هستند که اگر فراموش نکرده‌اند این صحبت از جایگاه منتقد که از مسئولین می‌خواهد شرمگین از چنین حقایقی در جامعه باشند، به چه معنی است؟

بادامچی در پایان گفت: شهردار تهران که از ماجرای دردناک گورخواب‌های نصیرآباد چنین دل آزرده شده و همه دولت‌ها را مقصر می‌دانند، به
نظرات شما
پیشخوان