تاریخ انتشار: ۱۴:۲۹ - ۱۴ دی ۱۳۹۵
تعداد نظرات: ۳۲۷ نظر
گزارش رویداد۲۴ به بهانه باز شدن پای سخنران هتاک به تلویزیون؛

چرا هیچکس «حسن عباسی» را به حساب نمی‎آورد؟

رفتارهای حسن عباسی نشان می‎دهد که او هیچگاه مورد توجه نبوده است و او اکنون به گونه‎ای رفتار میکند که این خلا را پر کند. لذا با خود عهد بسته است که «برترین» شود یعنی به جایگاهی برسد که از او به عنوان «تک برند» نام ببرند و به او مباهات کنند.
چرا هیچکس «حسن عباسی» را به حساب نمی‎آورد؟
رویداد۲۴در فضای گسترده سیاسی کشور، عده ای هستند که راه کسب شهرت و تاثیرگذاری بر مخاطب را هتاکی و فحاشی برگزیده اند و تلاش می کنند با هجمه به بزرگان کشور، بر رونق دکه خود بیفزایند. یکی از این افراد، شخصی به نام «حسن عباسی» است.

فردی که به سخنران هتاک معروف شده و به تازگی بار دیگر پایش به تلویزیون هم باز شده است. وحید یامین پور مجری برنامه جهان آرا در شبکه افق تلویزیون که در جبهه پایداری عضویت دارد، شب گذشته در برنامه زنده خود میزبان این سخنران هتاک بود، کسی که رفتارهای هتاکانه خود را سال‎ها است به طور مداوم، تکرار می‎کند و در روزهای گذشته هم عباراتی را به کار برده است که حاوی اتهامات فراوانی به مسئولان نظام و مراجع تقلید بود.

وی اخیرا در اظهاراتی هتاکانه، آیت الله هاشمی رفسنجانی را متهم اصلی وقایع سال 88 دانسته و همچنین رفتار بسیاری از مراجع تقلید را در سال 88  نادرست برشمرده است.

اما مگر حسن عباسی کیست؟
حسن عباسی را همه می شناسند؛ اما نمی دانند از کجا آمده و اصالتش از کجاست یعنی اصلا اصالتی دارد یا نه؟ همه می‎دانند دکتر است؛ اما نمی‎دانند در کدام دانشگاه درس خوانده و از کجا مدرک گرفته است.

همه می‎دانند متخصص است اما نمی‎دانند دقیقا تخصصش در چه موضوعی است و آیا می‎شود از مباحث مربوط به فوتبال، تخصص داشت تا مسائل سینما، و تا مسائل سیاست و اقتصاد؟

 همه می‎دانند نظریه‎پرداز است اما نمی‎دانند نظریاتش بر چه مبنایی ارائه شده و اصلا آیا ارائه شده است یا نه؟ همه می‎دانند ایده‎پرداز قهاری است اما نمی‎دانند ایده‎هایش در مورد تمام مشکلات جهان، آیا کاربردی است یا فقط از منظر هوچی‎گری باید به آن نگریست؟و بسیاری از این موارد که همه در مورد آنها مطلعند. 

تنها یک موضوع وجود دارد که هیچکس از آن مطلع نیست و آن هم این است که چرا با این همه خصوصیات، هیچکس او را به حساب نمی آورد؟

رفتارهای حسن عباسی نشان می‎دهد که او هیچگاه مورد توجه نبوده است و او اکنون به گونه‎ای رفتار میکند که این خلا را پر کند. لذا با خود عهد بسته است که «برترین» شود یعنی به جایگاهی برسد که از او به عنوان «تک برند» نام ببرند و به او مباهات کنند.

استراتژیست قصه ما برای «تک برند» شدن، دو استراتژی را تدوین کرده است. اولین استراتژی حسن عباسی، «نظریه پرداز سازی» از شخصیت خود است بدین معنی که در موضوعات مختلف، صاحب نظریه -ولو پوچ و بیهوده- باشد.

او با خود اندیشیده است که اگر بتواند «خوب» حرف بزند دیگر نیازی نیست که «حرفِ خوب» بزند و لذا تلاش کرده است که در موضوعات مختلف، از سینما و فوتبال گرفته تا سیاست و اقتصاد، «خوب» حرف بزند و به ارائه نظریه! بپردازد.

عباسی می داند که قرار نیست دانشمندان و صاحبان اندیشه، به نظریات بی‎اصالت او توجه کنند و آن را مورد نقد قرار دهند لذا نظریات خود را مسیری برای کسب درآمد قرار داده است.

اگر هم افرادی در سطوح بسیار پایین بخواهند در نقد نظریات او وارد میدان شوند تلاش می‎کند با «اتصال بدون مبنای نظریات»، «هوچی گری» و «تخریب شخصیت»، آنان را از میدان به در کند و مانع از انقطاع کسب فیض برای خود شود.

به همین دلیل است که «کیسینجر جهان اسلام»! در افاضه‎ای شاز و در نظریه‎ای بدیع، در یک لحظه، هم مجتهد علوم دینی می‎شود و هم کارشناس ورزش و هم تحلیلگر سینما  و می‎گوید: فوتبال، قمار است و تماشای آن، معادل تماشای نبرد گلادیاتورهاست!

استراتژی دیگر «کارشناس تمام مسائل موجود بر روی زمین» برای «تک برند» شدن، استراتژی تعیین «فردِ مقابل» توسط خود است. بدین معنی که حسن عباسی می خواهد خودش مشخص کند که سطح و جایگاه او در چه رتبه‎ای است و این تعیین سطح را با انتخاب رقیبی که دارای سطح بسیار بالاتری از خود است انجام می‎دهد تا به واسطه جایگاه و سطح رقیب، خودش هم بالا بیاید.

حسن عباسی، رئیس‎جمهور را خطاب قرار می‎دهد تا به وسیله جایگاه او و پاسخ رئیس جمهور، خودش هم جایگاهی بدست آورد. اگر رئیس جمهور، پاسخ او را بدهد حسن عباسی سطح خود را در سطح رئیس‎جمهور تعریف می‎کند و از آن به بعد، با «انداختن باد در غبغب» می گوید : من همانم که رئیس جمهور هم مجبور شد تا پاسخ مرا بدهد و مرا شخصیت دانشمندی بیابد.

به رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام هتاکی می‎کند تا بلکه اگر وی پاسخش را نداد یکی از نزدیکانش-که یا وزیرند و یا مدیر- پاسخ او را بدهند و از این کشمکش‎های سیاسی، برای خود جایگاهی ساخته و پرداخته کند و شخصیتی تاثیر‎گذار شود.

راز هتاکی و عصبانیت های حسن عباسی هم همین است که در جواب هتاکی‎های وی، پاسخ افرادی چون آیت الله هاشمی و دکتر روحانی یک آیه قرآن است: و إِذَا خَاطَبَهُمُ الْجَاهِلُونَ قَالُوا سَلاَماً/فرقان/63 (هنگامی که جاهلان آنها را مخاطب سازند، به آنها سلام می گویند.) البته پیگرد قضایی هتاکی‎ها و فحاشی‎ها، مانعی در این امر، ایجاد نمی‎کند.

با توجه به اینکه استراتژی حسن عباسی نسبت به مقامات ارشد کشور، هتاکی و هوچی‎گری است و این اقدام، با هدفِ بیان شده انجام می‎گیرد لذا اگر پاسخ وی هم داده شود باز هم بنا نیست که او از چنین اقداماتی دست بکشد. 

داستان حسن عباسی همانند داستان شخصی است که به داروخانه مراجعه کرد و درخواست میخ کرده. متصدی داروخانه با اشاره به اینکه اینجا داروخانه است و نه ابزار فروشی، آدرس ابزار فروشی را به او داد اما آن شخص، با فحاشی و اعتراض به این موضوع که چرا میخ ندارید داروخانه را ترک کرد.

روز بعد هم چنین اتفاقی رخ داد و با فحاشی مراجعه کننده به پایان رسید. برای روز سوم، متصدی داروخانه، تعدادی میخ تهیه کرد تا در صورت مراجعه آن شخص، به او بدهد.

هنگامی که مراجعه کننده، طلب میخ کرد و با میخ‎های متصدی داروخانه مواجه شد شروع به فحاشی کرد که این چه داروخانه‎ای است که میخ دارد و رفت.

روز چهارم که به داروخانه مراجعه کرد و درخواست میخ کرد متصدی داروخانه به او گفت: تو فحاشی خود را انجام بده و برو.

داستان حسن عباسی هم مشابه همین داستان است که وی، در هر صورت باید لفاظی‎های هتاکانه خود را انجام دهد تا التیام بر زخم‎هایش باشد؛ زخم‎هایی که احتمالا ریشه در گذشته او دارد.

علاوه بر موارد گفته شده، ادعاهای حسن عباسی دارای سند نیست و فقط برای هوچی‎گری به کار می‎آید؛ چرا که اگر متقن بود تاکنون هزاران بار، آنها را منتشر کرده بود.

برای نمونه، یکی از موارد ادعایی او در مورد ارتش بود که در سخنانی عجیب گفته بود :« اگر آب کشور را ببرد ارتش صدایش هم در نمی‎آید و هیچ موضعی نمی‎گیرد.» با شکایت ارتش و بازداشت حسن عباسی، نامه ندامت او منتشر شد و قضیه فیصله یافت.

حسن عباسی از حامیان محمود احمدی‎نژاد در دوران ریاست جمهوری وی بود و بارها در سخنرانی‎های خود از او حمایت کرده و همچنان هم از او به نیکی یاد می‎کند اما پاسخ احمدی‎نژاد هم همانند دیگران، به او در حد همان «سلام» بود چرا که او را با وجود تخصص در تمام مسائل جهان!، مناسب برای هیچ منصبی ندانست و از ظرفیت عظیم! او در هیچ مسوولیتی بهره نجست و با بررسی‎های دقیق، همان معاونان و مشاورانی که تعدادی از آنها در حال حاضر، مشغول «آب خنک» خوردن هستند را بر حسن عباسی ترجیح داد. 

سالها است که حسن عباسی، استراتژی‎های گفته شده را دنبال می‎کند و در این مسیر، مرتبا بر حجم برجستگی «رگ گردن» خود می‎افزاید ولی هنوز به نتیجه دلخواه خود نرسیده است. 

براستی چرا هیچکس حسن عباسی را به حساب نمی‎آورد؟




خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳۲۷
mohammad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۴
97
159
سلام علیکم
درود بر دکتر حسن عباسی
و لعنت خدا بر هر فاسدی که نمی تواند هر حق را تحمل کند
فعلا که بی تربیت ترین ، بی سواد ترین و هتاک ترین آدم سیاسی اقای حسن روحانی است
تکلیف هاشمی رفسنجانی و خاندانش هم که مشخص است
پاسخ ها
علی
| United States of America |
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۴
مشخص است که ...ترین ها جه کسی است
میثم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۴
محمد درود بر تو

مرگ بر فتنه گر
مرگ بر خائن و مرگ بر منافق

درود بر عباسی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۵
چطوریه که به یه نفر هم درود میگی و هم مرگ؟؟؟
تکلیفت با خودت مشخص نیست
میثم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۵
ناشناس جون نظرات منو گلچین میکنن تایید میکنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۰
لعنت بر اون جد و آبادت
علی خسروی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
اول اینکه اگر انتقادی دارید رودررو مناظره ترتیب بدید تا جوابش رو بگیرید مستند. شما که تئورسینتون آقای زیباکلام نمیتونه جواب امثال عباسی و رسایی رو بده
دوم اینکه تیتر مطلب مشکل داره، اصل اینه که آدم پیش خدا رو سفید باشه نه مردمی مثل شما بادی به هر جهت
درود بر حق .
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
بدبخت کسی که وجدانش و غرور بی خودش به او اجازه پذیرش حرف حق رو نمیدن .درود بر دکتر عباسی
کامران
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۵
درود بر مرد بزرگ دکتر حسن عباسی
مصطفی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۷
درود خدا بر استاد عزیزم دکتر حسن عباسی ولعنت خدا بر همه ی شما فاسدین وخائنین .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۲
درود عمار على ، لعنت به هرچى فتنه گر
نامیرا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
اینکه شما نمیدانید ایشون چه شخصیتی هستند و راجع بهشون نظر میدهید به نظر میرسد دور از عقل است شما اگر آگاهی در مورد شخصیتی ندارید از ضعف خودتونه و به نظر میرسه شما علاوه بر اینکه نا آگاه هستید احمق هم هستید ... خدا رو شکر که دشمنان اسلام از احمقها هستند...
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۷
ظاهرا نویسنده محترم هم می خواد با نوشتن این متن، سری تو سرها دربياره و بگه انا رجل
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۴
39
104
چقدر ضایع خبرگزاریتونو کوچیک میکنید,,چرند نوشتید در حد لالیگا
پاسخ ها
ناشناس
| Brazil |
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۱
آقا جان برو فقط صفحه ویکی پدیا رو بخون... این حسن عباسی واقعا همینی هست که اینجا تشریح شده..
https://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%AD%D8%B3%D9%86_%D8%B9%D8%A8%D8%A7%D8%B3%DB%8C
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۱
اکنون هاشمی رفت کی حلال می کند شما رو حسن عباسی الان جهنمی داره برای خودش
سید ابوالفضل تقوی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
دو دو تا می شود چهار تا ... ببین حرف درسته یا غلط...صحت جمله باید دید و درک کرد ...حالا اگر می خواهید ببینید دکتر عباسی از کجا آمده ,اول ببینید خودتان از کجا آمده اید...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۴
25
79
چون باید تو این دولت دروغ گفت
تهمت زد
...
تا به حساب بیارنت
کسی که واقعیت جامعه رو می گه نبایدم به حساب اورد
دولت دروغگو رسانه دروغگو
دلار 4200 گشایش برجام هواپیمای ایرباس وزیر راه با جنم
از این دروغها بگه که خوبه
امیدم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۴
27
102
همین که با این حقد و کینه به نگارش این مطلب پرداختین نشان دهنده اینست که شما خیلی خیلی به حسن عباسی می پردازید برخلاف تیترپر از کینه شما
پاسخ ها
نیکی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۵
احسنت بر شما
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۵
اقای عباسی یکی از بزرگترین استراتژیت ایران است
خودی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۴
23
83
دیگ به دیگ می‌گه روت سیاه!! شما هم چون مخاطب درست و حسابی ندارین یعنی کسی شما را به حساب نمی‌آورد با این کارها به دنبال بالا بردن رتبه‌ی سایت خود هستید و برای ‍پر کردن این عقده‌ی خود به تخریب چهره ی افراد انقلابی می‌پردازید تا از بغل این موارد به نوایی برسید.
دانشجو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۴
24
91
هوچی گری کار شماست که به جای رد حرف های مستدل عباسی بهش فحاشی می کنید یا تهمت می زنید ، اگه وجود داشتید که حرفاشو رد می کردید .هر کسی با کرسی نظریه پردازی این آقا توی اندیشکده یقین (کلبه کرامت) آشنا باشه و سخنرانی هاشو دنبال کنه به پوچی و فحاشی های شماها پی می بره .از طرف شماها تا حالا غیر از توهین و تمسخر به عباسی چیزی بیرون نیومده.
پاسخ ها
علی
| United States of America |
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۴
حیف کلمه دانشجو که زیبنده هر نادانی نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۶
حسن عباسی اگر سند داشت که وراجی نمی کرد
ما خواستار ارائه سند از سوی دکتر حسن عباسی هستیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۴
69
30
آقا چرا ازین مطلبا میزاربد که طرفدارای عباسی خودشونو جر بدن
رعایت کنید لطفا
خخخخخ
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۲
به نظر من سخنرانی حسن عباسی رو درباره چرخه دلار ببینید نظرتون درباره ایشون عوض میشه.
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۶
فعلا که خودت جر خوردی و جالبه از صدای جر خوردنت خنده ات گرفت
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۴
21
65
یعنی واقعا خجالت نمی کشی با این نوشتنت اون زمانی که آقا فریاد زد گفت : عین عمار ..... امثال تو نویسنده توی خبرگزاری کجا بودید ، یعنی حال می کنم یه تنه ادمایی مثل عباسی و سعید قاسمی کلاس شما خود فروخته ها رو پیچیدن .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۵
عین عمار؟؟؟
همینجوری متوجه میشی که مملکت رو وارونه کردین!!!
فکر کنم دکترا رو با حسن عباسی گذروندی!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
یادتون رفته دکتررر روحانی تون که مقاله دکتریش هم کپی از مقالات دیگه در اومد و اینکه داد میزد میگفت مردم ایران دلار باید هرار تومن بشه شد بیست تومن یادتون رفته شب برجام همههه ی تحریم ها برداشته میشه درررر روووز اول و در حد یک انتقاد هم تحمل نداره وولت تدبیر و کلید و هر چه رهبری گفت آمریکا قابل اعتماد نیست کو گوش شنوا چرا آقای روحانی معیشت مردم رو بازیچه ی تهدید مجمع برای تصویب fatf بکنه یا ادعاشون جهانگیری و روحانی تو انتخابات 96 این بود که نرخ تورم نه درصده الان 300 درصد شده
علیرضا
|
United States of America
|
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۴
72
26
درود بر نویسنده عزیز این مطلب شما حرف دل هوشیاران جامعه را زدید آنانانی که نگاهشان تا نوک بینی شان نیست و مسائل را با تحقیق و اصول علمی می نگرند نه با احساسات و مبتنی بر چند تا شعار توخالی و هوچی گری اصلا ما میخواهیم این مرکز دکترینال که چنین لقب پرطمطراقی دارد چه خروجی برای انقلاب و مملکت داشته غیر لقب دهن پرکنی برای کسی مثال حسن عباسی... همه بچه های نسل انقلاب و ریش سپیدهای جامعه امروز میدانند اگر حسن عباسی در دوران امام رحمت الله علیه بود و چنین رفتار زشت و هوچی گرانه ای از خود بروز می داد و اینچنین بی سند و مدرک هتاکی می کرد مسلما با تو دهنی امام مواجه می شد این برادرانی که دو آتشه از ایشان طرفداری می کنند بهتر است بروند و بیشتر اصولی که انقلاب اسلامی مبتنی بر آن تدوین گشت مطالعه بفرمایند تا بدانند زاویه فکری و رفتاری حسن عباسی با اصولی که خود را مدعی دفاع از آن می پندارد از زمین است تا به عرش ثریا .... دستتون درد نکنه نویسنده گرامی به شما برای چنین روشن بینی و آگاهی سازی تبریک عرض می نمایم .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
احتمالا شما نیز از مرز احساسات و هوچی گری افراد را نقد نمیکنید راست میگویید دلیل و برهان عقلانی بیاورید چرا از انقلابیون مایه میگذارید بس است دورویی... استاد برای همه شناخته شده است که داد شما برای تخریبش بلند شده ...
یار رهبری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
یادتون رفته روحانی با دکترای تقلبیش داد میزد میگفت دلار باید بشه هزار تومن شد بیست هزار تومن یادکون رفته انتخابات 96 ادعا شون نرخ تورم نه درصد بود شد سیصد درصد
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۲
به نظر من کلیپ ده دقیقه ای شهید دیالمه رو درباره میر حسین موسوی ببینید
کرامت سلیمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۴
19
49
شما که به حساب اوردید

در ضمن اظهار نظر در مسائل سیاسی تخصص نمی خواهد بلکه اگاهی می خواهد که خیلیها دارند اما مثل دکتر عباسی شهامت بیان ندارند و یا پول می گیرند تا حقایق را بپوشانند.
سعی کنید حسادتتان را کنترل کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۵
ولی اوجایی که گفت احمدی نژاد هم حسن عباسی رو آدم حساب نمی کرد خیلی عالی بود...
احسان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
دکتر عباسی اگر دنبال توجه کسی هم بود اونو به دست اورده . اون برای خدا حرف میزنه نه شما نادان ها
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۴
0
22
سلام عزیزم با اندیشکده کلبه کرامت کارها درست میشه
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۲
به نظر من چند تا از جلسات کلبه کرامت حسن عباسی رو ببینید نظرتون عوض میشه
رضا
|
Germany
|
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۴
14
47
با سلام خدمت شما عزیزان رویداد24... دکتر عباسی رو همه میشناسن.. تحلیل هاشون هم واقعی و منطقی هستن و به امثال شما خودفروخته ها خوش نمیاد و نمیتونین تحملش کنین..تحلیل های این آقا برخلاف گفته های شما همه بررسی میشه و طرفداران زیادی هم داره.. وشما به یک شکل خیلی آبکی میخواهید که ایشون رو یک فردی باتحلیل ها و استراتژی های آبکی معرفی کنید و حقیقت همیشه تلخ است چون دست خیلی از امثال شم واهارو روکرده.... راستی شماتحلیل گرگرامی چرا در هیچ دولتی به مقام وزارتی. معاونتی و... نرسیدهاید با اینکه از طفرفداران پروپا قرص دولت هستید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۵
10
39
خودت که بیشتر فحاشی کردیواقعا مستحق اون ضرب المثل ((دیگ به دیگ میگه روت سیاه ))هستی.
فروغ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۵
4
13
بى تربيتى، شهامت نميخاد.
هادى
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۵
2
31
اگراىن هىچكس مطلق است نشان دهنده عدم اطلاع نگارنده از مىزان استقبال جوانان وبخصوص دانشجوىان درجلساتى است كه پاى درس و سخنرانى هاى هستند وحتى درشبكه مجازى واجتماعى صدها هزارنفر بخشى از افشاگرى هاى آتشىن راهرروز رصد مى كنند بهمىن دلىل بااىن تعابىر نمى توانىد نقش اىشان راانكاركنىد شاىد هم ازعمق حقد وكىنه شما خواستىد ىك افاضه اى فرماىىد وشاهدمثال همان مىخى كه زدىد شاىد مصداق هىچكس همان كسانى باشند كه ازمواضع اىشان مىخكوب شده اند. وتواناىى پاسخگوىى وحتى ازترسشان حاضربه مناظره بااىشان نىستند .البته براى شما همان روشنفكرنما ى محبوب تان دكترز- ك براىتان مبارك باشد
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۲
به نظر سخنرانی حسن عباسی رو درباره شکل گیری دلار و نحوه سوار شدن آمریکا بر جهان به وسیله دلار رو ببینید
فرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۵
31
5
باز یک موضوع داغ به نام حسن عباسی،خیلی از ادعاهای این شخص رد شده،یک فرقی بین سردار قاسمی و این شخص وجود داره که کسی توجه نمیکنه،سردار قاسمی و امسال اون بچه های جنگ هستن و حرفاشون اگه تلخ و اشتباهه ولی دلشون برا ایران میزنه،وقتی خیلی ها توی خونه بودن اینها توی جنگ بودن ،امثال حسن عباسی و غیره مطمعن باشید اگر حرفای مستند داشتن یک لحظه درنگ نمیکردن برای اعدام مخالفان افکارشون،متاسفانه متاسفانه برخوردی با هتاکی با هر شخص از هر گروهی انجام نمیشه،وقتی برخوردی نشه امثال عباسی ادامه میدن یا مثال های دیگه،کاشکی اقای عباسی اشاره میکرد وقتی وزیر نفت دولت احمدی نژاد با بابک زنجانی قردارد فروش نفت میبست ایشون چرا حرفی نزد،فرهنگ و اسلام و قانون حلقه مفقوده این سرزمین پاک،دعا کنیم هیچوقت رهبر عزیزمون رو از دست ندیم چون اونوقت این کشور چیزی ازش باقی نمیمونه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
انگار نمیدونید که زمانی که شما در خواب بودید ایشون در کردستان تا سرحد مرگ مجروح شدند نوجوانی و جوانی اش را بررسی کنید بعد نظر دهید
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۲
لطفا حرف های سعید قاسمی رو درباره قطعنامه 598 و نامه جام زهر امام ببینید تا متوجه آگاهی ایشون بشوید
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۵
35
8
با عرض سلام خسته نباشید خدمت مسئولین محترم سایت،کمی تند بود، ولی باز هم خوبه، هرچند بهتره بیش از حد به این شخص بها داده نشه
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۲
به نظر من بهتره یه سری به کرسی نظریه پردازی حسن عباسی در سایت کلبه کرامت سری بزنید
حسن زوار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۵
27
4
دوستان عزیز لطفا یاد بگیریم که چگونه با مخالفانمان بر خورد کنیم شایسته هست کسی که با نظر نویسنده مقاله در تضاد هست با دلیل نظر دهد والا با هوچی گری کار بجایی نمی رسد
اقای عباسی و امثال ایشان بزرگترین ضرری که به نظام میزنند و آن سلب اعتماد عمومی هست
بیاد داشته باشیم این ملت هوشیار هست وگفته ها وشنیده هارا سبک و سنگین می کنند وآنچه حق هست می پذیرندبا زور نمی توان مطلبی را به کسی وادار نموددر همه حال خدا و روز قیامت را در یاد داشته باشیم که همه حساب پس خواهیم داد
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۵
29
14
در جریان باشید که شاگردای حسن عباسی زیاد هستند و از اون هم بیشتر فحش بلدن
فعلا در مرحله بدنسازی هستند تا نوبت بهشون برسه
اصلا هم خنده نداره!!!
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۲
دوست عزیز من از کسانی هستم که سخنرانی حسن عباسی رو گوش می دهم به نظر من کلیپ ده دقیقه ای توضیحات ایشون رو درباره سازمان NSA آمریکا ببینید بعد درباره ایشون قضاوت کنید
فارض
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۶
12
37
آقاجون، بنده دانشجوى دوره دكتراى مديريت استراتيژيك ايشون هستم با گرايش دكترينال، از شما سؤال دارم ، آيا وجداناً خبر داريد : ايشون سالى سه دانشجوى دكترا و شصت دانشجوى كارشناسى ارشد در دوره مذكور ميگيره ؟! اصلاً همون كسيكه ادعا كرد دكتر سابقه جبهه نداره الان دانشجوى دكتراى ايشونه ؟! دو نفر ديگه هم يكى از مسؤلان عالى رتبه قوه قضائيه ( جايگاهش از وزير دادگسترى هم خيلى بالاتره) و اون يكيش هم فرزند ارشد حضرت ...... است ؟! خدا رو خوش نمياد با مقام علمى و جايگاه استاديش بازى ميكنيد، اگه بگم يكى از كشورهاى اروپائى اخيراً تقاضا كردن استاد رو براى يك دوره فشرده- شش ماهه- به اونجا اعزام كنند و در قبالش هم بخشى از اموال بلوكه شده ايران رو پسمون بدن و هم همزمان با حضور ايشون در اون كشور دو فروند هواپيماى ايرباس برامون بفرستند ، باور نكنيد ولى اينو بدونيد يكى از فرماندهان بزرگ زمان جنگ كه الان هم منسب مهمى داره در جلسه اى خصوصى با سران نظام اعتراف كرده بود دانش من در برابر دانش گسترده دكتر حسن عباسى به منزله يك قطره از درياست ، شايد باور نكنيد اما من خبر دارم يكى از دانشگاههاى اروپاى حاضر شده كرسى پرفوسورى به ايشون بده اما اين مرد بزرگ و استثنائى رسماً اعلام كرده من با نون و پنير وطنى بيشتر سرخوشم تا چلوكباب فرنگى و ... خواهشاً حسادت كنار بذاريد
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۶
درست میگه فارض
آیا شما خبر دارید که یکی از ضمیمه های برجام، کاملا در مورد حسن عباسی است؟
آیا شما می دانید که یکی از مدل های ایرباس، به افتخار دکتر حسن عباسی به نام ایشان ثیت شده است؟
mahdi
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۶
وقتی آب سربالا بره قورباغه ابوعطا میخونه
چطور یه موسسه میتونه سالی سه دانشجوی دکتری و شصت دانشجوی ارشد در یک دوره کذایی بگیره؟
کجا این مجوز رو بهش داده؟
فارض جان، زیاد تحت تاثیر دروغ های حسن عباسی قرار نگیر
قبلا هم گفته بود که روزنامه های آمریکایی بهش میگن "کیسینجر جهان اسلام" ولی دروغ بود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۰
محمد جان
من فقط میدونم قضیه طبس دلیلش پنچر بودن تایرهای آمریکا بود که جناب عباسی کشف کردن
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۲
بهتره به جای دیدن کلیپ های تقطیع شده از ایشون یک سخنرانی کامل از حسن عباسی رو ببینیم بعد درباره ایشون نظر بدهیم
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۶
22
4
نحله های سیاسی از خودش قاعده دارد ..افرادی مثل لاریجانی باهنر مطهری و توکلی را باید اصولگرا محسوب کرد..در منش و گفتار به اصولی پایبندند...ولی عباسی و افرادی از این قماش انارشیسم و هرج و مرج طلب به نظر می رسند چون بیشتر همه چیز را تخریب می کنند حالا صواب یا ناصواب برایشان فرقی نمی کند که روحانی مملکت اوارشده بوسیله احمدی نژاد وهم مسلکان نااگاهش را باسازی کرده است و تا حدودی سر و سامان بخشیده و یا نگذاشتند این کار را بهتر انجام دهد .. عباسی و افرادی مثل او تصور می کنند این مملکت دربست ملک پدر انهاست و فقط انها باید از نعمات ان بر خوردار باشند و بقیه مردم بردگان و کنیزکان انهایند و در جهت اراده انها بابد براشان نوکری کنند...و چون روحانی را به عنوان عامل این شرایط جدید می دانند بانگ بر اورده اند ای مسلمانی رفت ای مملکت خراب شد.. ولی خوب می دانن تنها چیزی که خراب شده مزایا و رانتهای بی حساب و کتاب عده ای قلیل است که احساس می کنند دستشان از خزانه بیت المال کمی کوتاهتر شده است.
پاسخ ها
احسان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
اره دقیقا روحانی خرابی های احمدی نژاد رو آباد کرد ابله ها دست می اندیشند !! خخخخخخ
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۶
11
28
ظاهرا دکتر خیلی جاهاتون رو سوزانده و بدجوری هم به حساب اومده و گرنه این همه لایق خود رو به او نسبت نمی دادید
سینا الف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۶
9
29
من صحبت های دکتر عباسی را اخیرا به شدت پیگیری می‌کنم. کاملا حرفهای ایشان مستند، موثق و درست هست. اگر کسی صحبت های ایشان را نشنیده باشد خیال خواهد کرد که گویا حق با شماست ولی واقعیت آن است که ایشان خیلی محترمانه اما با یک شور و هیجان خاصی که از عمق ایمان و تطابق ایمان و عمل ایشان نشات گرفته به سخنرانی هایش جو داده و آن ها را پر شور ارائه میکند که ظاهرا موجب غم و اندوه خیلی ها شده است. کسی که حق با او باشد از صحبت های این و آن و هیاهو و غوغای دیگران واهمه نخواهد داشت بلکه خیلی راحت حقانیت خود رااثبات میکند. شما هم اگر میتوانید اثبات کنید که صحبت های دکتر عباسی دروغ است. این کار شما قطعا منصفانه تر از تخریب وجهه دکتر عباسی ست. ضمنا مهمترین سرخط صحبت های آقای دکترعباسی مبارزه با ربا، اختلاس و تفکر لیبرالیستی ست. آیا حرف بدی میزند؟؟ شما چرا بر آشفته اید؟؟
پاسخ ها
مسعود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۳
تردیدی نیست که حسن عباسی از ناظران توانای جریانهای سیاسی کشور است و مهمترین هدفش حفظ و استمرار انقلاب اسلامی و خار چشم بدخواهان اباحه گراست
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۲
یکی از سخنرانی های کامل ایشون رو درباره تحلیل مسائل کشور ببینید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۷
6
21
نویسنده عقده ای به خودش زحمت نداده حرفای عباسیو کامل گوش بده بعد بهتون بزنه.میگه رفیقو حامی احمدینژاده در حالیکه از وقتی احمدینژاد از لاک خودش خارج شد و چهرشو نشون داد مورد شدیدترین نقدها ی عباسی واقع شد.حیف که سخنرانیاش موجوده وگرنه اینرو هم کتمان میکردی لابد.اربابای شما که بهتون خط میدن همون طلحه و زبیر و ابوموسی اشعریهای مدرنن
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۷
9
24
سایتتون ازبس کوچک وحقیره میخواهید بااین مطلب خودتوبزرگ کنید حالا مونده تا امثال شما واربابانتون حسن عباسی روبشناسید البته اگر وجودشو داشتید جلوشو میتونستید میگرفتید
کرامت سلیمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۷
4
12
عیب بزرگ جامعه این است که اکثر افراد به دنبال مهم بودن هستند نه مفید

بودن و این باعث می شود که پا بر روی حقایق و واقعیات گذاشته شود و به

دنبال ان شایستگیها و لیاقتها پایمال شود .

فاش شدن حقایق و واقعیات همیشه منافع عده ای را به خطر می اندازد .به

همین دلیل برای افرادی که می خواهند حقیقت را بگویند و یا طرفدار حقیقت

باشند فضایی نا امن و توام با خفقان و ترس ایجاد می کنند تا افراد از ترس منزوی

شدن و یا محرومیت از حقوق اجتماعی نه تنها طرفدار حقیقت نباشند بلکه

نقابی دروغین به چهره بزنند و تا می توانند حق و حقیقت را سرکوب کنند .

و عملا" می بینیم که اکثر افراد در جامعه بر اساس منافعشان قضاوت و

اظهار نظر می کنند که نتیجه ان ایجاد پدیده هایی همچون فقر ، بیکاری ،

تبعیضهای اجتماعی و حتی موضوعاتی همچون تروریسم و جنگها

می باشد.

وقتی موضوع جدیدی توسط دکتر عباسی منتشر می شود در همان ساعات اولیه

عده ای سریعا" در رد موضوع اظهار نظر منفی و بعضا" توهین امیز می کنند

و معنی ان این است که بدون مطالعه ، بررسی و تحقیق اظهار نظر شده

است. وحتی بعد از اوردن دلایل دیگر نیز افراد لجبازانه بر روی موضع خود

پا فشاری می کنند.

مثالی می زنم که شاید بی ربط به نظر برسد اما اگر با دقت به موضوع و

انصاف در نظر دادن باشد حق را به بنده خواهید داد:

یکی از بزرگترین مشکلات کشور ما معضل بیکاری است که سالهاست

دولت می گوید بیکاری دغدغه اصلی دولت است اما هیچگاه حل نمی شود

و یا تلاش جدی و کافی برای حل ان صورت نمی گیرد. می دانید چرا ؟

علت ان مدیران و برنامه ریزان می باشند که مدتها تلاش کرده اند با له

کردن افراد و شیوه های غیر انسانی و دور از شرافت به پست مدیریت

برسند تا از مزایای ان بهره مند شوند. مدیرانی که از قدر اول نیستند و

خیلی زود نسان می دهند که در کار اداری و سیاست صاحب هنر نیستند

و در حل هر مسئله ای ساده ترین راه حلی را که هر شخص به نظرش

می رسد را می بینند و بس. و در همه جا احساس خیانت می کنند جز

انجا که خیانت به واقع وجود دارد. و به هیچکس ایمان ندارند جز طرفداران

خویش، انهم ایمانی کودکانه. و سعی می کنند با گذاشتن زیردستانی کودن

و ضعیف نقایص و عیوب خود را بپوشانند و بر زیردستانشان احساس برتری

کنند.

در سیستمهای صنعتی بارها افرادی سعی کرده اند با ارائه راه حل و

پیشنهادهایشان در جهت بهبود و توسعه کمک کنند اما نه تنها حمایت

نمی شوند حتی سرکوب شده و به انحاء مختلف مورد بی حرمتی و تهدید قرار می گیرند چون منافع مدیران به خطر می افتد.

با خیلی از مدیران اگر به گفتگو بنشینید متوجه تهی بودن انها از دانش

مدیریت و دغلباز و

حسود بودن انها خواهید شد و همینطور متوجه خواهید شد که جز به

منافعشان و افزودن ثروتشان فکر نمی کنند و تا جایی که بتوانند به جامعه

اطلاعات غلط می دهندو سیستمها را در جهت منافع نامشروع خود هدایت

می کنند و متاسفانه حمایت هم می شوند.

نتیجه این روشها و اداره کردنها ایجاد حس یأس و نا امیدی در افراد

می باشد که دیگر هیچکس جرأت نمی کند روش و پیشنهادی ارائه دهد

و یا حتی اظهار نظری کند که در نهایت ان سیستم به سمت سقوط و

نابودی خواهد رفت. چیزی که هم اکنون در بخش بزرگی از صنایع کشورمان

به وقوع پیوسته است و کاملا" عیان است.


ریشه این معضلات همین است که گفته می شود برای ما چه فرقی

می کند و عده ای نیز به همین بسنده نکرده و به صاحبان خرد و اندیشه

و صاحبان تفکر حمله نموده و انها را مورد تمسخر و ازار و اذیت قرار

می دهند.

نظریه های جناب دکتر عباسی از زیبایی خاصی برخوردار است و دوستان بجای لجبازی

و بدجنسی اگر می توانند و دانش ورود به اینگونه مباحث را دارند در جهت

تکامل و بهینه سازی و در صورت وجود اشکالات در رفع ان تلاش کنند . در

غیر این صورت هیچ نظری ندهند که فاقد هر گونه ارزشی است.

چراغ هدایت جامعه باورهاییست که در ذهن افراد است و تا دروغها و

اطلاعات غلط در باورهاست جامعه به سمت سعادت و ارامش نخواهد

رفت و دروغ پردازان به جامعه هر شکلی که بخواهند میدهند و هرجور که

اراده کنند جامعه را اداره خواهند کرد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۷
8
21
سلام دوست عزیز که این مقاله را نوشتی.
مثل اینکه بدجوری سوختی، به قول احمدی نژاد آب را بریز همون جا که سوخته نریز یه جای دیگه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۰
نمیدونم کی هستی اگرادب داری بادلیل حرف آن آقا جواب بده
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۸
خیلی خیلی ممنون که درست نوشتی .
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۷
28
5
معلوم می شود که مطلبتون اثرگذار بوده که حامیان حسن عباسی را به این شدت، برافروخته کرده است و نظرات تندی را علیه این مطلب نوشته اند.
حرف دل ما رو زدید و به همین دلیل هست که نیازی نمی بینیم تا دوباره اظهار نظر کنیم ولی حامیان عباسی برای آنکه بگویند ما هستیم و در حال سوختن، این چنین به رویداد 24 حمله می کنند.
امیدوارم بازهم چنین مطالبی را در سایت کار کنید.
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۲
به جای خوندن این مطالب داخل سایت ها درباره افراد سخنرانی کامل آن ها را ببینید نه کلیپ تقطیع شده
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۷
4
21
من خودم حرف های عباسی رو در بعضی مسائل قبول ندارم . اما خوب جالبه من خودم تک تک 49 فحشی رو که روحانی نصیب این طیف کرده و میکنه شنیدم و البته اثری از قالو سلاما ندیدم. از سوی دیگه در بحث برجام درستی تک تک انتقاداتی که طیف منتقد کردن رو داریم با چشم خومون میبینیم و البته کسایی که واسه برجام سینه چاک میکردن رو دیگه نمیبینیم. البته آقای ظریف یواشکی میگه که کری منو گول زد اما با همه شجاعتی که برای ایشون تبلیغ شد شجاعت یک عذر خواهی رسمی رو هم نداشتن. کاش در این مطلب که سراسر تخریب شخصیتی بود به عنوان نمونه جواب یکی از انتقادات ایشون در بحثی مثل برجام داده میشد اون وقت مردم خودشون قضاوت میکردن که کی راست میگه کی دروغ. مگه نه اینکه دانستن جزو حقوق شهروندی مردمه. با تشکر
فری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۸
6
21
درود به آقای عباسی که با این فشارهای وارده از شما باز هم تکلیف خودشون رو انجام می دهند شما خودتون بیشترین توهین ها رو به ایشون کردی بعد مدعی هتاکی ایشون هستی اگه ایشون هتاکه شما چی هستین ایشون سیکل هم نداره قبول حرفش چی ؟ تحلیل ایشون بهتره یا دکتر روحانی یا دکتر ظریف یا هر آدم خودباخته دیگه ومن الله توفیق
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۸
6
15
مشکل اینه که شما فقط خودتون را کسی می دونید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۹
5
16
بلبلان خاموش. ... عرمی کند. دکتر عباسی با سخنان روشن نگرانیشان همه قبولش دارند. پس بذاره همه هر غلطی بکنند و صدایش در نیاد. هر کی می خ اد باشه اخه حرف حساب برای بعضیی ها تلخه. مثل این اقا. برو خود را باش. نه نون خور دیگران.
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۹
14
3
امثال این آدم های قلابی زیادن با ایناست که مملکت به اینجا رسیده اگه چهارتا آدم حسابی اجازه حرف زدن داشتن ما هم مثل ژاپن خودرو سه چرخ برای سال 2030 میساختیم نه که بعد 40 سال هنوز پراید حلبی بسازیم
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۲
مقایسه بدی انجام دادید بله ما بعد از چهل سال داخل بخش موشکی ، نانو، سلول های بنیادین ، رباتیک و ... پیشرفت شگرفی داشتیم.منتها به دلیل اینکه خودروسازی ما دست رانت خواران و واردات چی ها بوده اون ها همیشه به خاطر سود خودشون قطعات رو از فرانسه وارد می کردند برای همین هست که ما تو خودروسازی برده هستیم ولی تو موشکی آقای خودمون هستیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۰
17
3
دوستان وبرادران عزیز
این اقای نظریه پرداز یک بیمار روانی است ومشکل حقارت خود را با توهین به دیگران تسکین میدهد
در دام اینگونه افراد نیفتید کمی تعقل در رفتار وگفتار نامبرده واقعیت او را اشکار میکند
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۲
بهتره سخنرانی ایشون رو درباره برجام ببینید که قبل از برجام هم پیش بینی اوضاع بد بعد از اون رو داشت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۰
14
3
در کشوری که حماقت جای شجاعت و خیانت بجای خدمت جا زده میشود نتیجه اش حضور تفکرات افراطی است تا این افراد گرد و خاک بپا کنند تا حقایق را انطوری که میخواهند طرح کنند و کاری هم به نتایج آن ندارند.
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۲
میشه به جای برچسب زدن به افراد انقلابی یکی از اون تفکرات افراطی ایشون رو بگید . ولی من راهنماییتون می کنم به سایت کلبه کرامت که سخنرانی ایشون رو درباره علوم انسانی توحیدی ببینید
عمو یاسر
|
United States of America
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۰
1
16
سلام اگه حسن عباسی بی سوادها چرا اساتید به اصطلاح باسواد و سلول سلول لیبرال و... فقط ازش شکایت میکنند و بستن دهانها و شکستن قلمها میکنند. چرا جرات مناظره باهاش رو ندارن البته احمدی نژاد هم به آقای روحانی درخواست مناظره داده بود که... حسن عباسی و حسن عباسی ها برای مناظره و اعلام ثروتشون به پشتوانه خداوند و سوادشون و پاک دستی شون آماده ان...آیا صاحبان دیپلماسی لبخند هم آماده ان؟
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۲
به نظر من هم مناظره و کرسی های آزاد اندیشی بهترین گزینه هست
هفتاد ساله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۰
16
2
از محل کارم تا منزل یا نیم ساعتی با پای پیاده راه است
. وقتی به خانه میرسم دیگر یادم نیست تو مسیر راهم چند سطل زباله گذاشته بودند .عباسی یا بد دهن معروف همان یکی از سطلهاست خداوند هدایت کند تا باور کند مرگ است معاد و بالاخره قهر طبیعت
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۲
به جای توهین کردن سخنرانی ایشون رو درباره سیستم بانکی ربوی در کشور ببینید نظرتون عوض میشه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۰
2
10
اگر به حساب نمی اورند پس چرا تو از حرفهایش در شرف نابود شدنی شرافت حسن عباسی و احمدی نژادیها ارجهیت دارد بر شماها که برای مردم هیچی نکردید خداکند احمدی نژاد برگرددو مردم را نجات دهد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۰
2
13
اولا معلومه که از حرفای دکتر عباسی دارین میسوزین دوما این شمایید که با اسم دکتر عباسی میخواهید سایت شما ب حساب آورده شود..بگو آب بریزن روت بیچاره وگرنه جزغاله میشی...
مجتبی طالبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۱
1
13
نویسنده ی عزیز شما هم که خودت از همه بیشتر توهین می کنی ...
قل هاتوا برهانکم ...
داوود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۱
1
17
حرف از توهین نزن که رییس جمهور روکورد توهینی شکست ، من موندم وقتی آقای روحانی به ما 49توهین کردند این اقای نویسنده کجا بودند ، عزیز دکتر عباسی انقدر برای ماعزیز است که با این حرفا بیشتر خودت را ضایع میکنی نه دکتر را
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۲
آره بهتر بود آقای روحانی به جای توهین هاشون قبل برجام و اینکه این ننگ نامه رو تو حلقوم ملت کنند توضیح می دادن که چگونه برجام تحریم ها را لغو می کند. هم چنین بهتر نظر نمایندگان مجلس هم شفاف باشه تا ما بدونیم چه کسانی به برجام رای دادند
قظنفر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۱
6
5
حسنی یک عقده ای دروغگو است که معلوم است پشتش از کجا پر است
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۱
15
1
راست میگن عباسی گناه داره میخواد خودی نشون بده جلب توجه کنه وجدانن بهش توجه کنید البته درسته حرفاش مال خودش نیست ولی مثل بچه ها حرف و بهش میگن تا بگه و اگه بهش توجه نکنی غصه میخوره
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۲
میشه بگید حسن عباسی چه نیازی داره خوده نشون بده وقتی کلاس درس و کرسی های نظریه پردازی اش در کلبه کرامت برقرار است و هر ساله دانشجوهای فوق لیسانس و دکترای زیادی دارد
هومن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۱
1
13
فعلا که با این مقاله شما هوچیگری رو رسوندید به حد اخرش..در حد ش نیستی که نقد ایشون رو بکنی
یاسر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۱
2
1
من نه طرف آنم و نه این شاخصی بنام ولی امر دارم .اما متنفرم از هرآنکه باعث ایجاد ذهنیت در باورهای جوانان و مردم میشود.مباحثه و گفتگوهای سیاسی فرق دارد با توهین و تهمت و ناسزا گفتن .حتما شما بامن نیز هم فکرید که بسیاری از حرفهای بعضی روشن فکر نماها .تهمت و افتراح و جنجال است که مخاطب می تواند ادعا کند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
0
11
ادب و معرفت شما از نوشتتون پیداست. خیلی از مطالبی که میگه سند نمیخواد اصلا . در ضمن شما هرچی اون ارباب فتنه گرتون میگه هم ازش سند میخواید؟؟هرچند اسنتد هم هستن. اینم یادتون باشه عباسی در زمان احمدی نژاد حبس کشید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
2
7
بابا این حرفهارو ول کنید که کی چی میگه. اقا رو تنها نذارید.
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۲
اگه می خواهید رهبری رو همراهی کنید باید کسانی که آتش به اختیار کمک می کنند رو بشناسید به نظر من سخنرانی شفافیت رائفی پور رو گوش کنید
پتروليوم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
0
11
جناب نويسنده محترم
شما ايا ادعاي روشنفكري و آزادانديشي داري؟
چرا درصدد تخريب و تهمت هستيد؟
آقاي عباسي اگر حرفي زده كه مردم قضاوت ميكنند و اگر شما هم دلايل متقني دال بر رد حرفهاي ايشون داريد بدون توهين و تحقير ديگران ذكر كنيد
يادتون باشه در دعاي كميل ميخونيم كه كم من ثناء جميل لست اهلا له نشرته... چه خوبي ها كه من لايقش نبودم و خدايا شما اون رو بين مردم نشر داديد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
11
0
مرگ عباسی منافق تلنگر
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۲
میشه بگید چرا ایشون منافق هستند . نکنه به خاطر این هست که جانباز جبهه هستند یا اینکه درباره املاک نجومی اصلاح طلبان و روحانی اعتراض کردند ایشون از همون سال 83 درباره خانه های میلیاردر که بعضی آقایون داشتند اعتراض داشتند
کرامت سلیمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
0
5
بهترین قاضی مردم هستند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
10
1
عباسی چرت زیاد میگه کارش کوبیدن مرحوم هاشمی و روحانی است
پاسخ ها
ابی چلنجر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۳
مرحوم هاشمیتون قبل انقلاب اجازه نشین بودن بعد مالک هشتصد هکتار باغ پسته و آقا حسن روحانی تو جنگ با مک فارلین جلسه وطن فروشی داشته به خیال خودتون دارو دسته ای ک لازمه پیشرفت کشور رو فرار از امنیت و موشک میدونن نباید دوهوا تلقی بشن
لعن الله علی قوم الظالمین و اصحابکم
حقیقت جو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
1
9
با سلام نشر این مطالب در مورد شخصی که بارها گفته ما تیم تحقیقاتی هستیم و این سخنرانیها نتیجه تحقیقات تیمیه، شما نشون دادید که از حرف حق میترسد و با مطالب هتاکانه خودتون نشون دادید که شما هتک و باطل طلبید که نه انصاف و نه علم و نه.......دارید؟ اگه راست میگید بزرگان جریانتون باهاش مناظره کنن. ضمنا چرا هر چی در مورد برجام گفته درست از آب در اومد کسی حق فکر کردن ندارد.
بی نام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۴
9
1
وقتیکه جلوی سخنرانی علی مطهری را میگیرند.
وقتیکه احمدی نژاد با فحاشی و تهمت رئیس جمهور می شود.
وقتیکه حسن عباسی ها آزادند با صدای بلند تهمت بزنند .
خدا را شکر که آیت الله مطهری در این زمان نیست که
میگفتند آقای مطهری گفته شیعه قالتاق ترین و با اینحال مدعی ترین .است، او را مانند ملاصدرا تکفیر میکردندا تکفیر میکردند
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۲
دوست عزیز بدن سند حرف نزن
حق وحقیقت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۴
8
0
مگه عددی هست که به حساب بیادیه ادم بددهن هتاک عقده ای که میخوادیه جوری معروف بشه راهش این نیست بایدبره به قول قدیمیاروچشمه خراب کنه معروف میشه به عباسی سرچشمه ؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۲
خود قرآن گفته اگر در حق کسی ظلم بشود می تواند با صدای بلند دادخواهی کند
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۵
0
8
دوست عزیز هنوز مونده اقایه دکترو بشناسین همونایی که تو ازش دم میزنی اگه دکتز بدون سند حرف میزد الان باید سر قبرش باید فاتحه میخوندیم اگه میبینیکاری باهاش ندارن دلیلی ازادی بیان نیست دلیل حرفهایه با سندشه ..اهلش میدونن کجا درس خوند کجا هم فعالیت داره ...از چیزی که نمیدونی وز وز نکن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۸
شما که دم از سند میزنی
دو تاشو بگو
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۲
اگر کسی با این حد از معروف بودن بدون سند حرف بزنه حتما رقیب سیاسی اون ازش شکایت می کنه به نظر من سخنرانی ایشون رو درباره چرخه دلار و یوترن و قانون داماتو ببینید
کرامت سلیمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۱
0
1
اپراتوری نیاز به تخصص ندارد مثل صنایع ما که مثلا" در صنعت الومینیوم یک فوق دیپلم دامپروری بدون داشتن هیچ دانشی در باره تولید فلز در خط تولید فلز الومینیوم بدون هیچ مشکلی در کنار یک فوق لیسانس متالورژی کار میکند و حتی یکبار این فوق دیپلم دامپروری در سال 1383 به عنوان پژوهشگر برتر در صنعت الومینیوم به سازمان ایمیدرو معرفی شد و از دست معاون وزیر اقای هراتی نیک لوح تقدیر گرفت. بعدها همین فوق دیپلم دامپروری ادامه تحصیل داد و لیسانس متالورژی گرفت و حالا مدعی متخصص بودن در صنعت الومینیوم هست. در صورتی که جای این فوق دیپلم دامپروری در پرواربندی یا سازمان گوشت، سازمان غله و اینجور جاهاست اما به راحتی وارد یک صنعت مهم فلزی شده و از دست معاون وزیر لوح تقدیر می گیرد. یک فوق دیپلم دامپروری تخصصش در امور گوسفندان است و باید در مواردی مثل کیفیت گوشت و یا نوع پشم گوسفندان اظهار نظر کند.

اگر بالفرض چنین نیروگاههایی وجود داشته باشد افراد با تحصیلات غیر مرتبط با پارتی و سفارش در انجا مشغول به کار خواهند شد و خواهیم دید که باز هم به عنوان مثال فلان رشته دامپروری در انجا پیشنهاد می دهد که برای عایقبندی اتصالات نیروگاه از پشم گوسفند استفاده کنند که هم ارزان است و هم فراوان و تحریمها هم مانع دسترسی به پشم گوسفند نمی شود و پیشنهاد وی توسط هیئت مدیره مورد پذیرش قرار گرفته و ان فرد به عنوان یک محقق و پژوهشگر برتر به وزارتخانه معرفی شده و مورد تشویق وزیر مربوطه یا معاون وزیر قرار خواهد گرفت و پاداشی هم به وی خواهند داد.

بقیه مطلب در


http://yon.ir/59ik
Soroush
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۶
0
10
خدا حفظش کنه حسن عباسی رو و خدا لعنت کنه حسن روحانی رو
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۵
9
0
احسنت بر نگارنده ی مطلب این طرفدارهای عباسی هم حکایت همان افراد دهن بین بی عقل هستن ک به خوب حرف زدن توجه میکنن نه حرفه خوب فهماندن به این نادان ها مثل رد کردن شتر از سوراخ سوزن است
هاشمی یادت میماند
پاسخ ها
ابی چلنجر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۳
یادش ک فراوون موند،بخصوص صوت زیباش ک فرموده بود امضای کری تضمینه و نوستالژی در حد عالی ک گفته بود ژاپنی ک تا ابدالدهر باید به آمریکا غرامت بده با کنار گذاشتن قوای نظامی منطقه ای پیشرفت علمی داشته در صورتی ک حتی با این حالت ک مستعمره ی آمریکاست حدودا ۴ برابر ما بودجه ی نظامی داره
دوستدار اسلام حقیقی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۳
1
6
دردو بر دکتر عباسی
تا وقتی چهارچوب و ذهنیت و مبانی فکریتون را بهش شک نکنید و از منابع اصیل اسلامی اونها را اصلاح نکنید و در فضای از پیش تعیین شده ذهنیتون بمونید که تمام از غرب گرفته شده چه از رسانه ها و چه از دانشگاه ها قطعا باید این سخنان بیهوده را بزنید اصلا امثال این تفکرات قابل بحث نیستند مشکل ما با امثال شما در مبانی تفکری و اصل و فلسه فکری و اصول دین است. والسلام. فان حزب الله هم الغالبون. والعاقبه للمتقین
تکین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۷
0
10
همین که راجع بهش نوشتی یعنی به حساب اومده
سحرناز نوروزی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۳۰
0
9
استاد عباسی تمام حرفهایش کاملا منطقی است شما اگر راست میگویی و جرات داری یکی از نظریات ایشون رو ک میگی اشتیاه است رو واضح بیان کن تا ایشون جوابتو بیاد بده..............اولا تمام حرفهای استاد نظر موافق خود شخص رهبری است وهیچیگ از نظرات ایشان مخالف با نر اقای خامنه ای نبوده پس ادمهایی عین شما که نظرات ایشان بهش فشار خیلی اورده مستقیم دارید با خود رهبری وخواسته هایش مخالفت میکنی...........بعدم مگر تمام نظریه پردازان ومسیولان کشور اومدن مدرکهای تحصیلیشونو قااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااب کردن زدن به دیوار و اینترنت همه دیدن که شما این حرف خنده دااااااااااااااااااااااااااااااااااااار و غیر منطقی و اومدی میزنی ک مدرگ عباسی رو ندیده کسی.......نه پس از نهضت سواد اموزی اوردنش تو مهمترین مسایل ازش نظر میخان یا استاد دانشگاهش کردن...........بعد از طرز صحبت هرگسی سوادش مشخص میشه انصافا هرکسی بگه اقای عباسی زیر فوق دکتراس معلوماتش واقعاااااااااااااا حسادت کرده.............ثالثا اقای عباسی در جواب اهانتهای رییس جمهور دوتا حرف زده و هرگز اول اهانت به کسی نکرده......................................................مهم>>>>>>بعدم خود خانم فایزه رفسنجانی و همسر اقای رفسنچانی رسما اومدن خمایتشونو از سران فتنه اعلام کردن و این چیزیه که همه میدونن ومثل روز روشنه واصلا قابل انکار نیس حالا شما اومدی شدی کاسه داغتر از اش................اقای عباسی هم مگر بغبر از این بوده که عینا اونا رو گفته.....لااقل بیا یه چیزی بگو دو نفر بهت نخندن............مطمین باش مملکت قانون داره واگر ایشون خلاف عرف وشرع توهین یا تهمتی میزد باهاش برخورد میشد شما لطفا نیا جو بده تا دونفر ک خبر ندارن تحت تاثیر بیان تاییدت کنن.....................................البته خیلی روشنه برای ادمی که اینچنین شجاعت وجسارت نشون داده و به نفع مردم عادی میاد از برخی مسیولین انتقاد میکنه امثال شما رو تیر کنن تا ایشون رو خراب کنه ...هرچند حق هرگز با دوتا خرف غیر منطقی ازبین نخواهد رررررررررررررفت.............بعدممممممممممممممممم چرا دروغ میگید اخه اقای عباسی بدبخت ک همیشه وهمیشه وهمیشه خدا از مراجع تقلید و اسلام و ولایت فقیه دفاااااااااااااااااااع گرده و هزاران کلیپ از ایشون هس که بخاطر منو شما داد میزنه چرا به فتوای مراجع کسی گوش نمیده و به سیستم بانکداری توجه نمیشه تا پول منو شما رو راخت به جیب نزنن..اقا برو خجالت بگش.............زشته بخدا
نوروزی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۳۰
0
7
شما خودت با همین تیتری که درباره استاد مملکت زدی حد وشان وسواد وشخصیت خودتو قشنگ نشون دادی.........استادی که دروز صدها نفر پای صحبتاشون میشنن و سالن های سخنرانیشون پر میشه وکسی به حساب نمیاررررره؟؟؟؟؟وافعاااااااااا خنده داره.........
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۲
ایشون یکی از کسانی هستند که به طور علینی علیه لیبرالیسم موضع می گیرند و حرف امام را فراموش نکنیم که گفتند تا من هستم اجازه نخواهم داد لیبرال ها بر سر کار بیایند
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۲
0
10
دکتر حسن عباسی که خدای حفظش کند، از جمله کسانی است که فقط حرف راست و حقیقت و واقعیت می زند. بنده اکثر سخنرانی های این بزرگوار رو گوش دادم و حتی یک جمله بی پایه و اساس از ایشان نشنیدم. اگر چند سخنرانی کامل ایشان رو گوش کنید، خودتون متوجه می شوید که یک نابغه است. یک نابغه ای که بعدها متوجه می شویم سنگ چی رو به سینه می زد. خدا کنه اون موقع دیر نشده باشه. با آرزوی موفقیت برای شما...... (مراجعه کنید به سایت کلبه کرامت)
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۲
0
5
لعنت خدا بر نویسنده این متن. آمین
کامیسمای
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۵
0
7
تا کور شود هر انکه نتواند دیدن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۰
0
10
اشتباه کردید‌
اگر اینهایی که نوشته اید را معتقدید
مدتی پای درس حسن عباسی بنشینید حقیقت را میفهمید

اگر محض جنگ روانی علیه حسن عباسی نوشته اید کارتان نادرست است و
خدا بازخواستتان میکند

حسن عباسی صاحب تنها کلاس «علم بقا» است که علم استراتژی را بررسی میکند
و لازمه تحقیق در علم استراتژی فهم همه زمینه ها حکومتی و علمی است
پس باید اظهار نظر کند
اگر اظهار نظر نکند ، راه برای چون تویی هموار میشود که جهل توده
را دستمایه معرکه گیری کنی
یه نفر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۳
1
7
سلام
***************
روزی هارون از حسادت و کینه در مقابل مدرس امام صادق علیه السلام کرسی درسی برقرار کرده و هرکس میامد بهش 2 درهم میداد.
شاگرد امام روزی بین دو درهم و درس امام مردد شد و بعد علت را از امام جویا گردید که امام او را به مادرش ارجاع داد.
مادرش گفت که شب انعقاد نطفه او، مابین بستر همسر و مهمانی اجنبی در تردید قرار گرفته بود.
حالا میشه شما بفرمایید چند درهم گرفته اید تا این مقاله ای که وجدان خودتان به بی پایه بودنش گواهی می دهد را نگاشته اید؟
یا اینکه بفرمایید استاد عباسی دقیقا کجای لیبرال ها را سوزانده که به جای تعریف کردن از آفتاب برجام، به مطلب نوشتن در مورد این شخص به قول شما بی مقدار پرداخته اند؟
****************
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۳۰
0
8
درود بر دکتر حسن عباسی
مجتبی
|
United States of America
|
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۸
6
1
حسن عباسی دنبال دره باکه
مجتبی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۹
10
0
گنده گویی می کنه
علیرضا
|
Japan
|
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۲
0
10
اگه کسی به عباسی توجه نمی کنه ، پس توچرا بهش توجه کردی؟ پس تو هم حتما سطحت پایینه ، که جواب اونو دادی!
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۶
0
7
توهین های اون بزرگوار به شما و امثال شما مصداق جدال حق و باطل است کاش به جای نوشتن این اراجیف میرفتید مطالب اون رو گوش میکردید و اگه توان اون رو داشتی پاسخ منطقی میدادی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۸
9
0
اصلا این آقا کیه.من تازه اولین بار که اسمشو میشنوم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۸
2
4
رز زیادی زدن هم حدی داره پاکش کن این چرت و پرتایی ک نوشتی
فری کثیف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۰
0
8
اگه دائم فحاشی میکنه و اسناد هم نداره خب چرا این دولت فخیمه تدبیر و امید که هر منتقدی رو در جا خفه میکنه تا حالا نتونسته حسن عباسی رو بندازه زندان با وجود اینکه بارها و بارها ازش شکایت کرده چرا شکایتهاش به جایی نرسیده اسناد رو تو دادگاه و برای قاضی کاربلد رو میکنن نه برای امثال تو که هر و از بر نمیتونی تشخیص بدی اگه اسناد رو توی جلسات سخنرانیش رو کنه باز امثال تو یه مهملی میبافین
برای سواد و تخصص عباسی هم نگران نباش میگیم بره از حسین فریدون بپرسه چه جوری میشه یه شبه بدون کنکور ومدرک مربوطه وارد دانشگاه معتبر دولتی شد اون هم در مقطع دکترا بدون مصاحبه و احراز شرایط لازم
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۲
حسن عباسی تا حالا بارها به دادگاه رفته و تبرئه شده یعنی حرفش در برابر دولت و اصلاح طلب ها درست بوده است.
راستین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۲
0
5
به نام حق
سلام به خواننده های محترم ونه نگارنده مجهول؛
آن چه میدانم این هست که لزوما هرنوشته ای ارزش خواندن ندارد.

چراغی را که ایزد برفروزد هرآنکس پف کند ریشش بسوزد ..

نعوذبالله دکترعباسی را چراغ خدا درنظر نگرفتم صرفا مثال بود.(گفتم که گفته باشم!)
پاییز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۰
1
7
سلام
خوشحالم که یک نفر که حتی جرئت انتشار اسم خودش رو نداره اینجوری درباره ی یه منتقد بزرگ حرف میزنه....
این یعنی حسن عباسی احتمالا داره درست پیش میره.
فقط یه سوال برام پیش اومد
یه ادمی که با حسن عباسی دشمن باشه و اینو بخونه هم می فهمه مغرضانه نوشتین.....
به عنوان یه نویسنده سیاسی
greeniran
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۳
0
5
بقل یه بابایی چرت مفت نزن....درود بر حسن عباسی که حداقل یه حرف جدید و خلاقانه داره بزنه
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۶
0
6
درود بر حسن عباسی که خودش را وقف انقلاب کرده و با جوانان همراه است.البته هرکسی خطایی دارد چون بشر ممکن الخطاست که گفته‌ی دکتر عباسی در خصوص ارتش هم از همین مصداق است ولی اصالت ایشان با مقاله شما زیر سوال نمی رود والله اعلم
ناشناس
|
Sweden
|
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
6
2
عباسی شغلش و شهرتش و تریبونش در انتقاد است. برای رضای خدا که حرف
نمی زند. حرفهایش پر از غلط های فاحش و از همه بدتر اسیتدلالش کاملا
استقرایی است. درست همان داستان مولوی و فیل در تاریکی که یکی دستش به
پای فیل رسید گفت فیل ستون است و یکی دستش به گووش فیل رسید و گفت فیل
بادبزن است! یک چیز و صخنه را می دیدند و می گفتیند این همان است که ما
می گوییم!

عباسی یک یارانه دادن مستقیم در دولت احمدی نژاد را دید و اسمش را
عمکلکرد فریدمنی گذاشت! اما ندید که این یارانه یکسوم یارانه غیر مستقیم
بود و در ازای آن آزاد سازی قیمتها اتفاق افتاد. پس نمی تواند اسم اینکار
تئوری فریدمنی باشد.
عباسی یک عملکرد روحانی را در مورد ندادن یارانه و سیاستهای انقباظی را
دید و فورا گفت کینزی است! اما ندید چطور در دولت روحانی هزینه های جاری
دولت افزایش چشمگیری یافت. این کجایش روش کینری است؟
متاسفانه ئلمنبریهای عباسی هم مثل او ذهنینی استقرایی دارند و نمی توانند
حقیقت را یکجا و روشن ببینند مثل کسانی که فقط در تاریکی دست به یک جای
فیل می کشند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۴
1
4
سلام دوستان لطفا سخنرانی های حسن عباسی رو گوش کنید و بعد پشت سر اون چرت وپرت بنویسید من تو ایران اکثر سخنرانی های سخنرانها را چه شخصی و چه آخوند شنیدم بین همه اونها حرف حق رو حسن عباسی و رائفی پور میزنند خوشم میاد از حسن عباسی که نترس است که حرف اون حرف اکثر سخنران هاست ولی آنها به عالی نمیتوانند حرف بزنند .عشق است حسن عباسی. انشاالله خدا از عمر دشمنانش بزنه و به عمر این استاد محترم اضافه کنه تا ما و بچه هامون بتوانیم استفاده کنیم
علی قائمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۲
0
2
چرا هیچ کس رویداد 24 را بحساب نمی آورد؟!
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
احسنتم
علي امامي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۲
5
2
خوبه هيچ كس رويداد٢٤ رو به حساب نمياره ولي بابت يك خبرش صدتا كامنت توسط امثال شما گذاشته مي شه!!!

برادر شما از اين ناراحتي كه اين سايت دست افراطي همچون حسن عباسي را روكرده و اينگونه باعث خشم شما و ديگران حاميان تندرويش شده
رها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۳
1
7
والا من بیست سال تو این مملکت درس خوندم از شنیدن سخنرانی های استاد عباسی لذت می برم چون می فهمم که اگه تو مدرسه و دانشکاه چرت و پرت بارمون کردند تا بیست سالی مشغول باشیم لااقل پای سخنرانی های اساتیدی چون عباسی ، پناهیان ، رائفی پور ، ازغدی و . . . می تونیم دو کلمه حرف حساب بشنویم و از نظر فکری و عقیدتی پیشرفت کنیم - خدا خیرشون بده من مرتب برای سلامتی و موفقیتشون دعا می کنم و صلوات میفرستم
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۲
آره نظر ایشون این هست که درباره علوم انسانی توحیدی نظریه بدهند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۴
2
6
معلومه اقای عباسی نشادرو دقیقا ریخته اونجای شما که انقد سوختین
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۳۰
2
0
نشادرو دقیقا ریخته تو حلقت که ماتحتت داره دود بلند میشه ای ناشناس ملعون
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۰
0
5
ضمنا عباسی از مزخرف گویی های شما نمیترسه. به خواست خدا روز به روز طرفدارانش بیشتر میشن. به کوری چشم شما
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۰
0
3
حمید آقا در آینده معلوم میشه ملعون کیه
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
0
0
نویسنده به ظاهر محترم، در کل سعی کن زیاد صحبت نکنی ، میدونی حالم بد میشه گند میزنم به پیکرت .
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۷
0
5
وقت خواندن مطلبتان را ندارم ولی مشخص است که زور زده اید جناب عباسی را تخریب کنید ولی این را بدانید که به جنگ حرف حق رفتن باطل است ، آقای عباسی چیزی جز حرف حق و اثبات دروغ بودن مخالفان دین نمیزند و همین برای شما گران تمام شده است ولی عزت ایشان روز به روز بیشتر و خواری شما روز به روز بیشتر خواهد شد.
شیدا پژوهان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
0
6
نویسنده محترم بجای این سخنان عامه پسندتون لطفا یک استراتژی آقای عباسی رو با سند بیارید و اعلام کنید که ایشون این استراتژی رو از خودشون ساختن.
تهمت زدن بسیار آسان هست.اما باید دید به همون اندازه که ادعا میکنید و تهمت میزنید میتونید اثبات کنید یا نه؟
و نکته دیگه اینکه گفتید در همه موارد نظر میده.و من به شما میگم میتونه و نظر کارشناسانه میده.
بجای این قسم حرف ها کسی رو از جبهه مقابل برای مقابله با عباسی و عباسی ها تربیت کنید که در مواقع لزوم بشه ازش استفاده کرد و مجبور نشید برای تطهیر خودتون هرمزخرفی رو ب خورد مردم بدید
محمد امین عباسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۲
0
3
اقا یک سایت معتبر پیدا کنین بعد حرف بزنید اقا این مرد معلومه از کجا دکترا گرفته من فقط پنج خط این سایت و خوندم همش چرت اقای روحانی قبل انتخابات مردم رو با شروع جنگ ترسوند گفت اگه من نباشم جنگ میشه دلارمثل دوره احمدی نژاد میره بالا گفت میشه پنج تومن الان نگاه کنین دلار شده پنج پونصد این همه وعده پوچ شما هنوز برادر روحانی تحقیق نکردین یه ادم فاسد قبل انتخابات رفت خارج برادرش که ریاست جمهوری رو اورد بعد اومد ایران چرا چون میترسید دستگیر بشه ......به کسی تهمت نزنید تحقیق کنید
ناشناس
|
United States of America
|
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۷
0
2
آبو بریزین اونجایی که سوخته :)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۸
0
3
سلام
هم مطلب رو خوندم هم کامنتا رو
و چه جالبه که هرکی رسیده زده تو دهن نویسنده و صاحب سایت ، همه این مطالب نشون میده امثال عباسی سگشون میارزه به کل شما وطن فروشای بی همه چیز به همه اونایی که سند برجام هیزم جهنمشون خواهد شد و شما سیاهی لشکر هم هیزم کش ، عقده از سرتا سر مطلب میباره اونی که هتاکه نویسنده و معلوم الحالترین ادم هتاک همون روزباه بنفش دروغگویی که ازش طرف داری میکنه و میکه دکتر، براتون اول هدایت و در صورت عدم هدایت جهنم اسفل السافلین رو آرزو میکنم، لعنت خدا به همتون که مثل سگ هار به جون ثروت این مملکت افتاد و روی خودتون اسم اصلاحطلب -اصولگرا و هر ]dc دیگه ای رو گذاشتید ، دور نیست روزی که به قول علامه جوادی آملی همتونو به دریا که نه به فاضلاب تاریخ بریزن
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۲
آره برجام یه ننگ نامه بود که علاوه بر دادن صنعت هسته ای .بیشتر هم تحریم شدیم . در دنیا تحقیر هم شدیم
سروش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۷
0
3
از اوجائیکه شما و امثال شما (آژانس خبری رادیو 24) در نقد سلبریتی هایی که بدون حتی ذره ای غیرت (تخصص و تعهد که هیچ) مشغول ادعا در خصوص مبانی دین مبین اسلام هستند اظهار نظر جدی ای نمی کنید و بالتبع و جایگاه مرجعیت فکری رو از مراجع تقلید، اساتید دانشگاه و متفکرین گرفته و به خواننده، بازیگر، ورزشکار ووو می دید هیچ توقعی نمیره
امیدوارم حق رو آنگونه که هست بشناسید نه آنگونه که دوست دارید
بختیار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
0
4
با سلام خدمت هر چی انقلابی درود بر مالک اشتر زمان دکتر عباسی به کوری چشمه ستون پنجم ۰ به عشق امام مهدی یا مهدی
علوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۶
0
5
سلام اگر باواقع بینی از ابتدا تا کنون نظریات دکتر عباسی را گوش کنید متوجه می شوید به ححقیقت پیوسته مثلا بی نتیجه بودن برجام که ا یشان بارها تذکر دادند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۷
0
5
خیلی اهل سیاست نیستم. ولی سخنرانی های اقای حسن عباسی رو پیگیری میکنم. به چند علت. یکیش مستند صحبت کردن ایشون هست. کار به هیجانی صحبت کردن ایشون ندارم. بالاخره هر کس شیوه سخنرانی منحصر به فرد خودش رو داره. یکی آروم حرف میزنه. یکی داد میزنه.
اما یه پیشنهاد . اون فرد بی اطلاعی که این مطلب رو نوشته یه چندبار بره در سایت های اصلی مواردی که ایشون میگه رو سرچ کنه. ببینه دروغ میگه یا راست. اگر دروغ میگفت که صدبار تو بوق کرده بودند و گوش فلک رو کر می کردند. نه اینکه جلوی چاپ کتاب مستند تماس رو هم بگیرند.
فقط حکیم عباسی
|
United States of America
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۸
0
3
داداش اگه جبهه اصلاحات وجودشو داره یکیو بفرسته رو در رو مناظره وقتی شخصی داره توهین میکنه خوب باید توهین هم بشنوه.
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۲
مناظره تلوزیونی بهترین مورد هست
محمدصدرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
0
3
اگه که مشکلی دارید مستقیم به حرف بکشیدش
و الا از این متن بوی عقده و غم شدید نویسنده بلنده...
امیر قربان پور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
0
4
قبل از هرچیزی یه سوالی دارم که هنوز جوابشو نگرفتم و اون اینه که چطور هاشمی رفسنجانی و خاندانش تا قبل از 88 منفور و لعنت الله علیه بودند از دیدگاه دوم خردادی ها و به اصطلاح امروز اصلاح طلبا و هر دزدی که می شد تو مملکت نسبت داده میشد به خاندان ایشان ، چطور بعد از فتنه 88 ایشون و خانوادش شدن محبوب دلها ؟ و مخلص کلام اینکه دکتر عباسی یه تئوریسین بزرگ هستند کسانی که با ایشون مشکل سلیقه ای دارن بیان رو در رو با ایشون مناظره کنند ، درود بر دکتر عباسی و عباسی ها
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۶
0
6
مردم از هاشمی و روحانی دل خوشی ندارن ایت الله گفتن به انهافقط سیاسی است. نه مذهبی مردم مفسد را می شناسن درود بر حسن عباسی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۶
0
2
به نظر من نویسنده این سایت یا جاسوسه یا مزدور دشمن ما حامیان رهبری و حسن عباسی هستیم
عمار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
1
3
سلام خدایی عباسی فقط بلند وتند حرف می‌زند بینی وبین الله حرف حق چون که پته یک سری از افراد ریخته رو آب حالا دارن میکوبنش بخدا قبول کنید
خدا حفظش کنه عمار داره این خاک.
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۲
گاهی برای حرف حق زدم باید داد زد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۹
0
0
بابا ول کنید مردم پای صندوق رای حرفشون زدن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۳
0
4
اگر کسی حسن عباسی را به حساب نی آورد شما این همه مزخرف گویی نمی کردی تا شخصیت او را خراب کنی بدبخت.
عبدالله مسلمانژاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۱
0
4
انچه که مسلم است این است که میزان حرارتی که التهاب شما در این خزعبلات مطرح شده ناشی از نداشتن منطق و درک درست از تحلیل و ارزیابی اشخاص بویژه این استاد گرانمایه است.امثال شماکه بزرگتان مغروق در استخر فرح دیبا ام الفساد تاریخ ایران شد وخودش را از حجت السلام به ایت اله ارتقا داد و در اخرهم از فرصت توبه ای که داشت استفاده نکرد وخداوند متعال در وقت معلوم حضرت عزرائیل (ع) مامور اخذ جان او را قرارداد . این یکی هم که بعد از ۲۰ سال تردد به دانشکاه گلاسکو با مدرک مجهول الحقیقت لقب دکترا را به یدک میکشد .وخود را حقوقدان میداند. انصاف داشته باش بین همین دارودسته با این ادعا ها در سطوح مختلف خداوکیلی هنرشان جز بر باد دادن تمام دستاوردهای این کشور نبوده که صرفا خودشان و وام دارانشان در کمال مکنت و رفاه زندگی و عموم قاطبه ملت در سختی گذران زندگی میکنند. ایا قابل دفاع هستند که هرگاه فردی مانند دکتر عباسی از ایشان انتقاد میکنند شما برآشفته شده و جفنگیات سرهم میکنید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
4
0
فقط بايد خنديد به اين عباسى
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۲
سخرانی کامل ایشون رو ببینید بعدا نظر بدهید
مهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
0
6
درود براستاد حسن عباسی.لعنت بر دولت بی تدبیر بی کفایت.روحانی حیا کن مملکت رو رها کن
مهرداد
|
Germany
|
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۷
0
6
هیچکس به اندازه روحانی که امثال شما سنگش به سینه میزنین هتاکی نمیکنع و تهمت به همه نمیزنه،چون آقای عباسی داره واقعیت های جامعه و دولت رو میگه شما بهتون برخورده؟؟؟؟؟ واقعیت و حقیقت تلخه، حرفای شما و اونایی که ازشون طرفداری میکنید پوچ و بی اساسه،وگرنه تمام صحبتهای ایشون عین واقعیته،اگه واقعا جوابی برای حرفاش دارین بیاین رو در رو باهاش مناظره کنین، چرا میترسین باهاش روبرو بشین؟اینکه دکتر باشه یا نباشه، مدرک داشته باشه یا نه مهم نیست،مدرک گرفتن که کاری نداره اینروزا،پول بده هر مدرکی خواستی بهت میدن،علم که به مدرک ربط نداره، شما میخواین هرکاری دوست داشتین بکنین همه هم بهتون به به بگن،اصلا تحمل منتقد ندارین،اونوقت به بقیه گییر میدین،بابا خیلی خیلی پر رووووو تشریف دارین،
هادی ابوعادل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
0
7
عباسی هرکه هست حرف حق رامیزندمدرک وسند را ان هایی باید بدهند که تهمتی به انها شده اگر راست میگویند بیگناه هستنددرصداوسیما اعلام بکنند.مگرفقط عباسی میتواند جلوی تریبون صحبت بکند.شماها هم خودتون روناراحت نکنید هردوشان رارودر رو مستقیم با مدرک بزارین صحبت بکنن بعدا معلوم میده کی آفتابه دزده.
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۱
0
5
بابت تهمت و توهین های که به یک مومن بالله آنهم کسی که جز حرف حق چیزی نمیگویید چقدر گرفته اید.
شب پره ها از نور گریزانند و وحشت دارند.
نرگس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
0
7
کشورم به داشتن افرادی چون استاد حسن عباسی به خود میبالد.کسانیکه دغدغه مردم و جامعه را دارند.استاد عباسی من تعدادی از سخنرانیها و مناظره هایتان را دیدم علم و شجاعت شما در این عرصه مایه افتخار است .خسته نباشید
نرگس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
0
6
از امتیازات ویژه استاد عباسی داشتن علم ، بصیرت،اگاهی وقدرت سخنوری ایشان است. ودر جامعه ای که طیف زیادی از مسئولان ان لیبران و غربگرا هستند. انقلابی و ولایی بودن ایشان مایه مباهات است.
ناشناس
|
Germany
|
۰۲:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
9
2
این عباسی یه خل بیشتر نیس والسلام
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۲
درباره بانکداری بدون ربا سخنرانی ایشون رو گوش بدهید . سخنرانی شفافیت رائفی پور رو هم گوش بدهید
حسن عباسی اسطوره
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۸
1
8
اونایی که به ایشون و سواد ایشون انتقاد دارن و تشکیک میکنن در دکتر بودن ایشون و هزار حرف و حدیث دیگه،خوبه که ببینن بعد چندسال پیش بینی های چه کسی در مورد برجام و ارتباط با آمریکا و مباحث اقتصادی درست بوده و نظرات چه کسی اشتباه بوده؟؟
با انصاف به این قضیه نگاه کنید
ایشون یک تنه از روز اول مباحث برجام رو بادقت بالا تحلیل کردن و روشنگری کردن و نتیجه بعد سال ها مذاکره همونی شد که ایشون داد میزد
و همچنین در قضایای دیگه مثل گلشیفته و ....
اینها خود گواهه که ایشون در چه سطحی هستن
نظیر ندارن ایشون
بسیجی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۰
0
5
سلام.خل؟!!!!!!! جهل وتعصب ویژه عزیزانی است که همیشه خدا باهمین منطق امثال روحانی رو وبال گردن ملت کردن.استراتژی امثال عباسی نبود که الان بچه داعشی خیلی از زنای ایرانی مهر ماه میرفتن کلاس اول.عشقم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۱
7
1
ایشان نیاز له بستری در تیمارستان دارد
بسیجی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۱
0
5
سلام مجدد.یادم رفت اینو بگم.نویسنده ی محترم میفرمایند کسی جناب عباسی رو تحویل نمیگیره....میشه بفرمایید چرا زیر این ادعای شما بزرگوار،داره جنگ مسلحانه بین کامنت ها درمیگیره،سر دفاع از ایشون.....عباسی جان من نه دیدمت،نه میدونم چقدر به حرفات عمل میکنی،اما نفس حقی داری،از اقتدار ودرایت شما می اموزیم وبر اساس منطق اسلام حب شما در دل ماست.لوتی مرامیم برا نون ومرغ ،به ترامپ باج نمیدیم،...من دوستون دارم ،چرا اوقات منو تلخ میکنید
عبداله بنده خدایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۴
0
1
کسانی که توهین به دیگران صلاح دستشونه ، نه بایستی هم انتظاری از آنها داشته باشیم . همین بس که گفتن واقعیت ها برای بعضی ها واقعا دردناکه . آخر کلام آنچه عیان است چه حاجت به بیان است . این است وضعیت فعلی مملکت اسلامی ما متأسفانه خداوند آخر وعاقبتمون ختم بخیر بکنه
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۵
0
10
درود بر شرف حسن عباسیها
پاسخ ها
مجید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
درود و صد درود به دکتر حسن عباسی مرد ایمان و عمل کسی که بر ملا کننده خیانت خائنینی چون حسن روحانی و دولت بی کفایتشه عباسی جان دوستت داریم
محمود
|
Saudi Arabia
|
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۵
0
12
با سلام
اگه مردهایی مثل عباسی تو مملکت بود
الان وضعیت مملکت و مردم که خودتم جز مردمی این نبود
به نظرم دیگه وقتش رسیده با احساس صحبت نکنیم
بلکه باید واقعیات و دید برادر محترم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۹
0
13
فردی هتاک و فحاش است که انسانی انقلابی و دلسوز مانند حسن عباسی را با این الفاظ بی ادبانه خطاب میکند و سخنان او علیه مسئولین مفت خور، فتنه گران و لیبرال ها را امری اشتباه و برای کسب شهرت!!!
کاش به جای حمله به چنین مردی از صادق زیبا کلام و نظریات احمقانه اش صحبت میشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۹
0
7
مردم ایران آنقدر فهیم باید باشند که سره را ازناسره تشخیص دهند ما مردم باهوشی هستیم وباید از حجت درونی یعنی عقل بعد از شنیدن صحبت های افراداستفاده کنیم و بدانیم چه کسی به دنبال خود خواهییه چه کسی دچار اختلال شخصیته چه کسی شخصیت سالم داره و میشه بهش اعتماد کرد اما لازمه همه اینها داشتن شخصیت سالم از جانب خودمان است . اگر افراد ایران تفکر نقادانه خود را شکوفا کنند به این مهم دست پیدا خواهند کرد
علیرضا
|
Netherlands
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۴
9
4
هر کس به همه کار به هیچ کار
این به اصطلاح متفکر شفاهی برای دیده شدن این همه داد و قال راه انداخته و چون موافق نظام هم هست تونسته برای خودش یه تریبونی در داخل راه بندازه.
فقط یه نخبه با صرف وقت و انرژی و البته مشخص کردن تخصص خود میتونه در مورد همه چیز اظهار نظر کنه اونم نه همه ی همه ی چیزها ایشون یه ادم متوهم تشریف دارن.
ح م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۷
1
10
نویسنده مطالب مثل بقیه دولت غربگراست بایدهم ازواقعیت راقبول نکند
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۳
2
11
درود بر حسن عباسی که با فهم و شعورش از خیلی باسوادهای روسیاه بهتر می فهمه
نویسنده این مطالب از کسانی هست که عقده از نظام و حرف حق داره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۰
1
10
درودخدابراستادحسن عباسی
سیدنعمت اله حسینی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۲
2
11
آقاجانی که حسن عباسی راتکفیر کردی وبالابلند هم نوشتی حسن عباسی این همه دادوهوارمی زنه می خواد بتو بگه افساردکتر راازگردنت بردار ، حافظ، سعدی ، ابن سینا، خوارزمی،ابن خلدون وهزاردانشمنددیگرایرانی چه مدرکی داشتندحافظه ی تاریخی توآنقدربی رنگه که یادت رفته پایه علم درایران بوده اگر ازفردااساس علم رابردانایی قراردهند نه مدرک ببینم کدوم یک ازاین آقا زاده هادرکجا جای دارند بروباباجان بروتفکرافساری راازگردن خودت وجامعه ات بردارتارشدکنی تاخودت باشی .تفکرلیبرالیسمی درسلول های پیکرشما انقدررسوخ کرده
ومتاستاز داده که هیچ دارویی برای اون وجودنداره.
ارابه تفکر دولت باصطلاح سازندگی که بیمارستانها بایددرآمدزاباشندراآسیب شناسی کردی که چندآدم فقیرپشت درب بیمارستانها مردند.خوب نکردی کدام حق بالبخند بدست آمده تاماهم به حسن عباسی بگیم قش قش بخندتاحق این مردم رابهشون بدندقش قش هرهر دکترظریفت را5سال دیدیم رییس دولتت راکه 5سال به خورشید برجامت نگاه کرد وکور شد که هیچ جایی راندید که دیدی اگه یه آدمی هم مثل ایشون بلند شود وحقایق رافریاد بزند اوراهوی چی گری می خوانید این آقا آلان بیش از1میلیون دانشجوی استراتژیست آزادتربیت داده که انشاءالله اینها هستندکه کرسی های نظریه پردازی رادردست خواهندداشت وعامل نجات کشورهای زیرسلطه خواهند شد.باش تادولت صبحت بدمد.
ناشناس
|
Germany
|
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۹
1
14
سلام،
اگه دکتر عباسی هم مانند ارباب نگارنده مقاله پول داشت و مرامش هم پر کردن جیب افراد چاپلوس بود مطمئنا مقاله ای در مدح حسن عباسی رو شاهد بودیم
علی
|
Russian Federation
|
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
1
16
با ملتی روبرو هستیم که امام زمان هم ظهور کنه ازش مدرک تحصیلی می خوان
مرگ برمدرک گرایی
فروز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۰
1
13
همين كه شما چنين مقاله پر بغض و كينه اي نوشتيد يعني دكتر حسن عباسي به حساب ميايد و خوب هم به حساب ميايد.
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
1
11
درود بر حسن عباسی و مرگ بر همه مخالفانش
حسن عباسی کاملا حق داره و درست میگه
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
1
12
صحبتهای دکترعباسی مثل روز روشنه احتیاج به اثبات نداره همه چی معلومه هاشمی هم معاویه زمان بود
تیز بین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
1
12
اقای نویسنده راستشو بگو چقدر پول از اون دکتر قلابی دو تابعیتی اسکاتلندی گرفتی تا این متنو بنویسی؟
حق جو حق طلب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
0
11
روی بن سلمان رو سفید کردند ماشالله . هر کی منتقد باشه نیستشون می کنند . از تخریب شخصیت قالیباف گرفته تا در بند کردن دکتر عباسی .
و اینچنین فاسدگران با متن ها و نوشته های هوچی گری و پوچی گری علیه این بزرگواران جای ارزش ها رو میخواهند عوض کنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
1
11
درود بر دکتر حسن عباسی
بابل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
0
6
تا کی میخوایم کبک گونه زندگی کنیم؟؟؟؟
فاءزه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
2
11
دکتر عباسی کاارررش درسته به کووورررییییییی چششم دشمناش
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
1
10
حالا که هر چی جلوتر میریم روشن میشه ریشه مشکلات در کشور بر اثر وجود روحانی وتفکرات به ظاهر سازنده انهاست، نکنه همه مشکلات بر می گرده به حسن عباسی
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
8
0
عالي و دقيق واقعيت رو بيان كرديد
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
0
6
جناب رویداد هر کاری می کنی بکن ولی مرد باش دروغ, نگو!
من دیگه حرفی ندارم
همه ادعاهای شما با یه جستجوی ساده تو اینترنت قابل دروغ سنجی است!
یا حق
ع.ر.ه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
2
7
سلام
لا اقل این مطلب اگه برای هرکی نون نداشت برا شما(رویدادی ها) آب داشت!
به گندم ری که نرسیدید لااقل به جو ش رسیدید کلی بازدیدکنندتون بالا رفت!
سیاست خوبیه یه خبر کذب میرم جهنم آبروی مردم.
کلی کامنت میذارن از قِبَل بردن آبروی مردم من به نون و نوایی میرسم کلی مخاطب میاد تو سایتم منم ذوق می کنم
به قول معروف: "خسته نباشی دلاور، خدا قوت پهلوان"
و من الله التوفیق!!!
کشاورز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۷
1
6
درمورداستادعباسی طوری دم از اصل واصالت
و...میزنی که آدم فکرمیکنه رفسنجانی،حسن روحانی .....نسل اندرنسل به ساسانیان میرسند!!!!اصلاشمامعناومفهوم انقلاب اسلامی
رودرک نکردی!!!یکی ازافتخارات نظام وانقلاب
ظهوروبروزامثال حسن عباسیه،
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۷
1
8
اگه کسی به حسابش نمی آورد الان بیخودی زندان نمی افتاد. عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد. ان شاالله با این زندان افتادنش مردم بیشتر میشناسنش و روشنگری هاش بیشتر روی مردم اثر می کنه. اونوقت می بینیم که به حساب میاد یا نه.
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
1
5
سلام دوستان
هرشخصی که شجاعتش را داشته باشه که درد کشور رابگه ودرمانشم همینطور بنظرتون مستحق تهمت وافتراست؟شما اصلا حساب کنید ایشون مسلمان نیستوجبهه هم نرفتن که البته ایشون رزمنده جنگ سخت وسربدارجنگ نرمند.اما حرف راستو داره در مورد مسولین باصطلاح جمهوری اسلامی میزنه وبه عینه میبینیم که تحقق یافته .شورای نگهبان مقصر تمام این بدبختیهاست بااون قیف گشادشون که به هرکی اجازه میدن بیاد وهرطورخواست شیره بماله سرمردم ورای بگیره یعنی بعد دههاسال ما ۴نفرمثل امیرکبیرنداریم که بمردم معرفی کنن حالا باهر سلیقه امامسلم خداترس که هرکدوم رای آوردن باری از دوش مردم وردارن نه هر سال وضعمون (معنوی ومادی)بدتر از سال قبل بشه .آخه یکی به اینا نیس بگه یه عده ۸۰میلیونی بشردارن تو این خرابشده که اسمش ایران بود زندگی میکنن با یه تعداد وحوش آفریده خدا.شما شیاطین به بشرو وحوش یکجا رحم نکردین. اما مهمتر از همه اینه که اول بیایم خودمون آدم باشیم به داد هم برسیم از این مسولای وطن فروش آبی گرم نمیشه. هرکی خودشو بهتر میشناسه.امیدمون فقط به خداست. .خدایاپاکم کنو خاکم کن
نیلوفر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
1
8
خخخ.اگه حسابش نمیکردن که این همه شکایت چرا؟!!!!!!! بذارین برا خودش خوش باشه! لابد یه چیزی هست دیگه.... دولت اگه چیزی نیود حتما میومد تکذیبیه رسمی میداد.اما کو؟!
لابد راسته دیگه دادگاهم تایید کرده اسنادشو! پ ن: بنی صدر دیگری در راه داریم.آیا؟!!!
ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
1
6
اولا که اگر بحساب نمی آوردید برایش مقاله نمینوشتید در ثانی مقامات بعد از انقلاب با این مشاغل دولتی از کجا صاحب ثروتهای باد آورده شدند حتما ارث پدر بزرگوارشون بود .یا دزدی از مردم بد بخت ماشالله تمام فرزندانم که نخبه هستند یا دانشگاه تهران قبول میشوند و یا شریف .......خدای کمی فکر بد نیست راستی یک سوال بالا خره شاه خائن و دزد بود ویا مقامات حال حاظر
یزدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۲
1
6
این نویسنده مقاله خودش احمق هست یا خودش را به حماقت زده .بدبخت همین که کسی مثه تو واسش مقاله زده معلوم میشه کسی هست و حرف تو نشانه از حقد و کینه تو واربابانت هست .ایران به او افتخار می کند .یادی بقول روحانی بیسوادی یا بیشعور و بی شناسنامه .زنده باد استاد حسن عباسی .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۴
1
6
از ادمهایی که توی خیابانها فریاد ازادی بیان می دادن بعیده که یک منتقد را هوچی گر معرفی کنند کاش حتی حتی اگر یک درصد هم اقایی دکتر عباسی اشتباه میگفت از بی ادبان ادب می اموختید و اوضاع مملکت را به صلاح می کردید ک تنها سوغاتتان برای ایندگان ترویج بی بند وباری زنان و دختران و مردان نباشد بیکاری و گرانی و نباشد ....
قق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۵
2
7
خب بحمد الله از چرت و پرت های شما معلومه که دکتر عباسی واقعا در راستای هدفشون موفق بودن و هدفشون هم از کلامشون مشخصه
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۹
1
5
سلام بر همگی
رفقا خودتونو این قدر خسته نکنید چیزی که بیان است چه حاجت به عیان است
شخصیت خودمونا با بحث کردن با این این لیبرال های کم سواد پایین نیاورم
یا حق
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۰
1
6
تمام بیانات گذاشته شده ادعاء هایی بدون دلیل برای آقای حسن عباسی است در حالی که با گوش دادن جلسات نظریه پردازی عباسی می توان به ارزش این نظر ها پی برد.
شما که نمی توانید توان نظریه پردازی در تمام مسائل را ببینید به توهین روی اوردید.
ذهن استاد حسن عباسی نظام مند است و ذهن نظام مند توان تحلیل تمام مسائل اطراف خود را دارد.
*******کمی منطقی تر******
Organic design
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۱
0
5
با سلام .
اول اینکه سوی سخن با امثال ۲۴ رویداده که فکر نکنه با صد تا کامنت مهم شده و کسی حسابش میکنه اول عزیزم باید نگاه به همه موضوعاتت کنی ببینی برا کدوم موضوعاتت این همه بهت لطف شده بقولن .وقتی درباره یه شخصی مثل عباسی حرف بزنی خود بخود خودت رو انداختی تو بغل یه موضوع مهم و ی ادم مهم در ایران و این بطور طبیعی اسم شمارو هم بلند میکنه .این نیست که شما فکر کنید خیلی مهمید وقتی اسم عباسی موضوع شما باشه هر کسی توی اینترنت یه سرچ بزنه عباسی مطمئنن مطالب شما هم چون اسم عباسی رو اوردین میاد بالا و چون بیشترین دروغ پردازی رو کردین مطمئنن جهت روشنگری بیشترین حجم از مطالب رو هم باهاش مواجه خواهید بود و این توهم رو از سرتون بکنید بیرون که فکر کنید مهم هستید .جبهه ای که شما باهاش روبرو هستید بقول خود عباسی یه جبهه ای هست که اگر عباسی رو بندازید زندان هزاران عباسی دیگه با تحلیل قدرتمند وجود داره که روی صندلی عباسی ها بشینه و جواب امثال شمارو بده ...
و در اخر بگم عزیزم که شما لقمتون بزرگ برداشتی الان پریده توی گلوت فک و گلوتو کشاد کرده و توهم زدی که ۲۴ رویداد بزرگه مثلا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۱
1
5
این قدر مردم را تحمیق نکنید،بروید و کمی مطالب نیویورک تیمز هم در مورد مرد استراتژی ایران بخوانید
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۲
1
6
با سلام اگر می خواهید ضد حسن عباسی حرف بزنید از همان اول بگویید ما اصلاح طلب هستیم بعد بگوییم بعد بزرگانی چون فارابی مگه مدرک دکتری داشته اند
احتمالا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۶
1
7
بسم الله الرحمن رحيم اونايي كه براي دفاع حريم حرم به سوريه مشرف شدن ميگن كه باعرض پوزش البته كاباره هاي سوريه هنوز دايروفعاليت ميكنه يعني هنوزمتوجه نيستن كه كشورشون داره ازدستشون ميره نكنه ماوشمامثل اوناباشيم امثال اقاي عباسي بشيرونذير جامعه خواب زده امروزندوباعث روشنگري وبصارت جامعه هستندكه مردم سوريه ومانندان ازاين نعمت بي نصيبندوگرنه به اين دچار نبودندبرادروخواهرمن يك دهم مثل عباسي براي اداره ده كشور زياده اگه قدرشون بدونيم
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۹
1
6
با سلام هه کم اوردین به این چیزا دل خوش کردین عین عمار ولی رو کی جز دکتر حسن عباسی جواب داد رییس تو هه حیف ک دکتر گفتند میلیون ها عباسی فدای اسلام و دنبال حواشی و شانتاژمث اربابانتان نیستن وگرنه کفن پوش به میدان میامدیم #حسن عباسی تنها نیست
ایرج باباجانپور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۱
1
9
اگه حسن عباسی رو کسی بحساب نمیاره،میشه بگید چرا این مقاله رو درباره ش نوشتین؟؟؟؟
ناشناس
|
Germany
|
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۱
1
9
درود خدا و صالحان براستاد گرانقدر و شجاع و مالک اشترهای زمان جناب استاد حسن عباسی عزیز و دوست داشتنی......
محود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
1
5
اگر عباسی از نظر شما عددی نیست چرا اینقدر علیه‌ش مطلب مینویسید.پس معلوم میشه جاهایی از شماها رو سوزونده که جلز ولزتون بلندشده.درود بر عباسی
منوچهرشریفی هشجین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
1
6
سلام حسن عباسی دلاوری است که رانتی ازجایی نگرفته ازرزمندگان جبهه وجنگه هرچی هم میگه ولله به صلاح ولایت نظام ومردم هست البته طبیعی هست خیلی هاخوششان نمی اد ولی مرد تمام تمام انقلابی هست .حاج حسن تنهانیس خیلی پیشمرگ داره وماتا اخر سربازشیم حمایتش میکنیم حتی به قیمت جانمان .خودتون بهترمیدونین ماجونمون کف دستمون هست یاحقحاجی تنهات نمیذاریم .منوچهرشریفی هشجین
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۱
0
4
یعنی یک نفر با فهم و شعور تو کل این مجموعه رویداد 24 نیست که مطلبی قبل از بارگزاری مطالعه کنه؟؟؟!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۱
1
8
سلام
حسن عباسی را اگر ندانیم که کیست و چیست (که البته منیک میدانیم) دست کم میدانیم که کی و چی نیست.
حسن عباسی دزد نیست
حسن عباسی رانت خوار نیست
حسن عباسی چپاولگر و غارتگر بیت المال نیست
حسن عباسی اپورتونیست نیست
حسن عباسی ویژه خوار نیست
حسن عباسی وطن فروش نیست
و دریک کلان خلاصه اینکه حسن عباسی لیبرال نیست حسن عباسی مسلمان است نه مسلمان نما.
ستار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۲
1
9
فقط حسن عباسی
کی گفته کسی حسابش نمیکنه؟
اگه حسابش نمی کردند که نمی داختنش زندان
آمنه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۲
1
5
به نظرمن نویسنده آدم خائن ودروغگویی است که فرق انسانهای دلسوز ووطن پرست راباکسانی که بدنبال نابودی دین وکشورماهستند،نمیداندو ازهر راهی برای لطمه زدن به انسان بزرگی چون دکترعباسی استفاده میکندغافل ازاینکه کسی که خدابه اوعزت میدهد وعزیزش میکندباحرفهای یک عده وطن فروش وهتاک ذلیل نمیشود،سلام ودرود خداوندبر اوباد
ارسلان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۳
1
7
درود بر دکتر عباسی ببندین این سایتتون رو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۷
0
8
اگه ی ذره تحقیق می‌کردی می‌فهمیدی که یک حسن عباسی تو دولت احمدی‌نژاد چندین ماه زندان بود و دو آقای علی شریعتی هم مثل حسن عباسی بخاطر مدرک دانشگاهی مورد هجمه افرادی مثل شما بود
من
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
1
0
خودتون رو جر وا جر نکنید.... سرنوشت همه ما دست خود ماست..... با همین کارا و حرفا دارید راه رو واسه دشمن بازتر میکنید. هفته وحدت هستش... باهم دوس باشیم
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۲
وحدت داشتن دلیل بر این نمیشه که از خرابکاری های دولتی ها انتقاد نکنیم با این تفکر شما باید اجازه بدهیم همه رانت خواران مملکت را بچاپند و ما هیچ انتقادی نکنیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
0
0
قغقفغقفغ
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۳
1
0
مشکل اصلی جامعه ما همینه که وحدت از بین رفته و جناح های چپ و راست درست شده و دو گروه بر اساس تعصب بیجا حتی حق را برای خودشان و دیگران از بین می برن. مناظره هایی که هدف به کرسی نشاندن جناح موافق باشد دردی را ازجامعه دوا نمی کند. اگر دو جناح ب
اینهمه به هم توهین نمی کردند مشکلات زیادی از جامعه حل می شد. جالب اینجاست که نه رهبرمعظم انقلاب و نه سران جناح های دیگر این توهین ها را به طرف مقابل قبول ندارند و یه عده از خدا بی خبر به جان هم افتادن. بهتره اینهمه به هم توهین نکنید یکی میگه فتنه گر اون یکی یه توهین دیگه. بابا بس کنید مردم خسته شدن از این تعصبات بی پایه و اساس یه عده که بدون سن و مدرک صحبت میکنن. حسن عباسی هم خیلی صحبت هاش درسته اما نباید به مسئولین نظام توهین کنه و این راهش نیست...
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۲
تعصب بیجا نیست اصلاح طلب ها و غرب گرا ها و لیبرال ها به دنبال غرب و اروپا و آمریکا هستند که تکه استخوانی به آن ها بدهند ولی انقلابی ها در عمل حرف می زنند و در صنایعی مثل موشی و هسته ای بسیار پیشرفت کرده اند
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
1
5
یعنی گند کشیدید به سایتتون به این مطلبتون
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
1
3
متاسفم برا رویداد 24 و این نوشته سرتاسر هجوی نسبت به ساحت استاد بزرگوار و صاحب سبک دکتر عباسی عزیز. خداومد همه مارا به راه راست هدایت فرماید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۲
1
5
دورد بردکتر حسن عباسی همش چرته که گفتین چون حرف حقو میزنه به کام دولت مردا خوش نمیاد بعد اینجوری میخواد خرابش کنن دکتر حرفاش بدون دلیل و منطق حرفی نمیزنه
مصطفی صحت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۲
1
5
خطاب به نویسنده مطلب :

شما خاک پای جناب عباسی هم نیستید ، عباسی مردیه که پای انقلاب ایستاده.
نامیرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
1
5
الان دیگه قدیم نیست که مردم در بی خبری رسانه ای باشند اگه شما استاد رو نمیشناسید مشکل از خودتونه ضمن اینکه انسان کم خرد در مورد شخصی که نمیشناسد اظهار نظر میکند...خدا را سپاس که دشمنان اسلام از احمقها هستند...
ا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
1
4
متاسفم برای رسانه ای به نام رویداد 24 و امیدورام کارکنان این رسانه زودتر متوجه بشن در کدام جبهه دارن قلم میزنن.
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
1
6
درود بر دکتر حسن عباسی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۳۰
1
4
درود و سلام خدا بر حسن عباسی
عسگری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۲
1
6
یک مشت مطالب بی سر وته
از مطالب بالا فهمیدم نویسنده لیبرال تشریف دارن بیخود از امثال هاشمی دفاع نکنید دستتون رو شده
اگر کسی فقط یک بار سخنرانی استاد عباسی رو گوش کرده باشه میفهمه شما از کدوم قماش هستید
بختیاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۴
5
0
اگر حسن عباسی می مطالعه بخود اجازه توهین به کورش بزرگ را نمی‌ داد.
بالاخره روزی خواهد امد که سوراخ موش برایت هتل هیلتون بشه
بی نام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۴
1
4
خوابای خوش ببینید،عسلم.اینجا جمهوری اسلامیه با کرور کرور نوکر وفدایی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
0
3
خیانت کار ها
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
0
3
خیانت کار ها
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
0
3
خیانت کار ها
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۹
1
6
جمله نویسنده به ظاهر محترم مبنی بر چرا هیچ کس حسن عباسی را به حساب نمی آورد مصداق حرف در دهان شنونده انداختم می باشد.اگر زحمت نباشد نویسنده به میزان مراجعاتی که مردم ما به کلیپ ها و سخنان حسن عباسی دارند سری بزنند تا بلکه نگاه معاند ایشان کمی کمرنگ شود و شاید کمی سر عقل بیایند.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
0
4
آیا یا خانم به ظاهر نویسنده اما هیچ درکی از اشخاص ندارید
اینکه که هست و از کجا آمده اش را میتونید برید مطالعه کنید کارنامه انقلابی این شخص کاملا مشخص است
در ثانی نگاه کن که چه می گوید نه اینکه کی است
ضمن اینکه هرکسی اشتباهاتی دارد ما نمیگیم ایشون معصوم است اما در زمینه سخنرانی های انقلابی و جهادی بسیار خوب هستند
که از همین مطلب مشخص است دین ندارید وگرنه کار ایشون دفاع از ارزشهای دین و انقلاب و مطالبات برحق ملت از سیاسیون و مسئولان هست
اینکه اگر کسی اورا به حساب نمی آورد به دلیل اینکه یه مشت کج و کوله عین خودت حکم ران این مملکت شدند و دارند مملکت خودشون رو میفروشن معلومه به حساب نمی آورند
اون از وضع مجلس اون از صداوسیمای کج و کوله وووو

اما تا کور شود هرآنکس که نتوان دید
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۴
1
4
در منطق انسان نماها هیچوقت کسانی که حرف حق میزنند واز حق دفاع میکنند به حساب نمیان همچون ابوذر سلمان
تینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
1
4
اگه فکر میکنید حسن عباسی هتاکی میکنه بعد میآیید تعریف از روحانی میکنید بد نیست یه بار هم که شده برید فحش های حسن روحانی رو بشمارید عباسی هم طرفدارها زیادی داره جنابعالی چشم بصیرت نداری.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
0
5
سلام کاشکی یکم سوادسیاسی داشتی ادمین عزیز.هرچه امثال دکترعباسی توتاریخ گفتن راست بوده.امثال روحانی فقط دروغ به مردم گفتن.ولی چه فایده.تاریخ همیشه تکرارمیشه.
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
2
1
چه شر و ور هایی
ضربعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
0
5
درودخداوندبرمردشجاع ودلیرحسن عباسی
شاگرد عباسی معلم انقلاب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۳
0
5
چقدر بی سوادانه و بی خردانه و از روی کینه نوشته شده این مقاله اگر میگید حسن عباسی کسی نیست
بسم الله نظریاتشو رد کنین نه با هوچی گری و فحاشی که منطق همیشتونه

بلکه با استدلال و سند و مدرک



البته که میگین حسن عباسی دکتر نیس دکتراشو از همون جایی گرفته که ارباب فتنه گرتون خاتمی بی شرف و یاغی دکتراشو گرفته



از شما خبرگزاری های چاپلوس دولت و جریان سرمایه داری همچین کاری بعید نیس تا حقارت و عقده هاتونو بیشتر به رخ بکشین



لعنت بر منافقان و دروغگویان چاپلوس و بی شرف


که شرف و قلم را یکجا فروخته اند
داروین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
6
0
متاسفم برای جامعه ای که از ایده ئولوژی اعتقادی تبعیت میکنه و منطق و تحصیل علم رو فدای گوش دادن به هتاکی های یه آدم جلوه نما میکنه. جامعه بیمار مصداق بارز ایران امروز ماست که فرهنگ کتاب خوانی را کنار گذاشته و راحت ترین روش گوش دادن رو انتخاب کرده. گویند آزموده را آزمودن خطاست. روی حرفم با کسانیست که چهل و یک سال دست آوردهای جمهوری اسلامی را ندیده اند و هنوز هم امیدوار به درست شدن اوضاع توسط کیسینجرهایی هایی مثل حسن عباسی هستند که حاضرند کشور از فقر و بیکاری نابود بشه ولی کشورهای امریکای لاتین رو مسلمان شیعه بکنند و انفلابشان را صادر. اساسا نمیتوان از این مردم بدون اندیشه و معجزه پرست زیاد از این هم انتظار داشت. آری راست میگویند که درود بر عباسی... چون عباسی گنجایش ذهنی مخاطبانش را میداند و خوب از آنها نردبانی میسازد برای بهتر دیده شدن...
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۲
ما هم اسلام رو عقلانی پذیرفتیم و هم از ته دل قبول داریم مبنای نظریه های عباسی هم بر اساس تفاسیر قرآن و خود قرآن و نحج البلاغه و احادیث صحیح معصومین (ع) است
رحمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
5
0
حسن عباسی به جای این همه داد و هوار و انتقاد به نمایندگان مردم زمان انتخابات و رای گیری بره از کاندید محبوب و مورد علاقش حمایت کنه و جار بزنه بعد ببینید عایا رای میاره یا نه . مردم مشخص میکنن جایگاهشو . بنده که مطمعنم ایشون از هر کسی حمایت کنه تاثیر منفی بر رای اون نامزد خواهد داشت . چرا که دیگه مردم دل خوشی از این تندروی ها و نظامی ها ندارن و بپر بپر به این و اون نان شب نمیشه .
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۳
دلیل نمیشه مردم همیشه به اصلح رای بدهند نمونش هم همیش انتخابات سال 96 هست
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
0
6
چرا هر وقت یکی حرف حساب میزنه بعضی ها حساب کتابشون می ریزه بهم کجای حرف دکتر ناحقه کمی نگاه کنید به کارنامه دولت به اصطلاح محترم متوجه می شید !!!!
واقعا کور هستید یا دوست دارید کور باشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
5
0
باسلام
من بعنوان یک فرزند ارتشی عرضی دارم زمانی که جنگ شروع شده یک گردان تفنگدار ارتش در مقابل چند لشگر عراق چند روز مقاومت کردن و شهر خرمشهر را تبدیل به گورستان تانکهای عراقی کردن در عملیات مروارید نیروی دریایی عراق کلا نابود شد ودر منطقه خلیج همیشگی فارس سیادت دریایی ایران حاکم بود در عملیات اچ نیروی هوای ایران یکی از بزرگترین عملیات تاریخ هوایی دنیا را انجام داد و باعث فتح خرمشهر شد درعملیات بیت المقدس 750نفر نیروی خط شکن ارتش وارد شهر شدن و 19هزار عراقی را اسیر کردن و پل مهم استراتژیکی و لجستیک روی اروند رود را مرحوم خلبان اسکندری با گذشتن از رنج پدافند سنگین ارتش عراق زد آقای عباسی نکته ای به شما متذکر بشوم برو تارخ جنگ ایران و عراق را مطالعه کن ارتش زمانی وارد عمل میشود ناموس و شرف ایرانی در خطر باشه ارتش همیشه بیداره و مراقب مرزها بقول ابراهام لینکلن کسی که خواب می توانی بیدارش کنی ولی کسی که خودش به خواب زده نمی توانی بیدارش کنی آقای عباسی من فکر می کنم شما خودتون به خواب زدید واز حقایق اطرافتان خبر ندارید
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۴
0
6
یه کلام ختم کلام ما ديگه به مرزی رسیدیم که دیگه میدونیم کی راست ميگه کی دروغ
درود بر حسن عباسی
فعلا که روحانی و کابینه اش هیچ غلطی نکردن که هیچ مملکتو به تاراج دادن
بختیاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
0
6
حالا فهمیدید کدام حسن راست گفت ،نویسنده مقاله بسیار بی ادب است و معلومه کجاها بوده ومیزان درک و شعورش چقدره و معلومه که هویت چندانی ندارد.
آفرین به حسن عباسی آینده نگر و لعنت به سازشکارانی که کشور را نابود کردند.
اگر وطن دوستی و آزادی عقاید را میفهمید نظر من را هم بگذارید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
2
7
این سایته می خواد دیده بشه و خودش رو بکشه بالا برا همین طبق گفته ی خودش، اومده حسن عباسی رو نقد می کنه که بلکه از بغل دکتر عباسی خودشم دیده بشه.

ریاد جدیش نگیرید!
ابی چلنجر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۳
0
2
اگر واقعا شخصیتهای پوشالی اصلاح طلب دوستی ک ایمیل زدن واقعا شخصیت حسن عباسی رو بخاطر توهین هاش به ارباباشون غیر محبوب و ناشناس میدونن پس هرچی توهین آقای حسن فریدون بهشون میکنه تا آخر عمر نوش جونشون بشه ان شا الله
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
5
0
دوست عزیزی که فرمودی جایگاه پرفسوری این واژه را از کجا آوردی در مورد چیزی که اطلاعاتی ندارید نظر ندید ما کرسی استادی شنیده بودیم جایگاه پرفسوری جدیده فکر کنم عباسی هم مثل شماست دانشمند
عباسی به گواهی هم جناحی هاش هنوز مدرک لیسانسشو نگرفته
دانشجوی کارشناسی فلسفه بوده و مدرکش هم نگرفته اگه نمی دونید لااقل برین تحقیق کنید حرف بادهوا نزنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۴
1
6
درود بر حسن عباسی بزرگ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۹
1
4
سلام،یه سوال.میخوام بدونم چند نفری باهم نشستین این چرت و پرتا رو سر هم کردین؟لطفا جواب بدین ممنون
ثمین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
1
4
آقای حسن عباسی حرف حساب میزنه چون از دین و رهبر دفاع میکنه شما ناراحتین
و مثلا شدین با ادب نقطه ضعفشو کردین هتاکی ؟بله کسایی که دارن اشکار به کشور خیانت میکنن حقشونه بایدبدتر از اینا بهشون هتاکی بشه ؟؟؟روحانی و هم فکراش جای طرفداری دارن ؟؟؟دارین از کسایی دفاع میکنین که جز خودشون به کسی فکر نمیکنن و به ریش امثال شما میخندن خدا لعنتتون کنه غرب زده های خود زن با خود زنی کمبوداتون جبران میشه؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
0
5
معلومه خیلی بهتون فشار اومده که توی روز روشن می خواهید خورشید رو پنهان کنید
حسن عباسی جایگاه خودشو داره به کوری چشم خیلی ها
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
5
1
واقعا که این متن دقیقا درسته. این آقا فقط با هوچی گری و توهین قصد خودنمایی و مطرح شدن داره. اصلا ایشون عددی نیست. فقط هارت و پورت میکنه. البته چون کسی بهش اهمیت نمیده بیشتر میسوزه.
Nrgs
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
1
6
چرا هیچ کس آدم حسابش نمیکنه؟ اصن شما کسی رو دارید که در حد و قواره استاد باشه ؟ توانایی مناظره باهاشو ندارید چ برسه بخاین کل کل کنید ....میگین هوچی بازی میکنه...همیشه جوابتون همینه وقتی حرف حق میشنوین و پاسخ ندارین میگین هوچی گری....دست شما خاعنا واس ما رو شده است...
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۱
1
3
چه قدر بیشعورید شما
یه عده الاف که فقط سعی میکنن شخصیت های مردمی رو تخریب کنن
خدا انشاالله هدایتتون کنه
شما چه جونوری هستید
نادر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۰
1
3
بایاید کسانی ازدست دکتر عباسی ناراحت باشند چون پته اونا روی آب میریزد
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
1
3
سلام.
بنظرم فقط در مورد برجام که دکترحسن عباسی صحبت کرد ومنتقدش بود وقبل از اینها صحبت کرد واتفاقاتی که الان توی بعد از برجام شد رو ببنید وقضاوت کنید.واگر اظهار نظرش اشتباه بود میتونید نقد کنید....
یا گار در هرزمینه ای صحبت کرده رو بررسی کنید واز منابعی که میگه رجوع کنید .راجع به سقوط ازاد علم اقتصاد دنیا هم استنادش رو ببینید.
حقیقت جو حقیقت گو باشید....
مینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۷
0
3
اگر هیچ کس به حساب نمیاره شما جرا آتیش گرفتید ؟ یادتونه رفته همون اربابتون رفسنجانی سال هشتاد و هشت تو نامش به رهبر دقت کن رهبر از سخنرانی سال هشتاد و سه عباسی صحبت کرد ؟ یا از شدت سوزش خودتونو مفتضح نکنید یا بعد ادعای بی تفاوتی و به حساب نیاوردن نکنید . به حساب نمیارید و رییس جمهورتون انقدر درگیرشه تیم حقوقی و
وکلاتون چپ و راست در حال شکایت ازش هستن . بیشتر از طرفداراش پیگیر سخنرانیاش هستید ؟
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۹
1
3
من تا الان فیلم های زیادی از سخنرانی های استاد عباسی دیدم.در صحبت های ایشان استکبارستیزی، شجاعت و دفاع از آرمان های انقلاب موج میزنه. ایشون میتونه بهترین مشاور برای هر دولتی باشه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۰
0
2
البته بعضی ازافراد برای اینکه هطرح بشن کاری مثل کاربرادر حاتم طایی میکنند یعنی به شخصیتی مثل دکتر میتازنند تا خودشان را مطرح کنند البته این از حقارت است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
0
2
خوب اولا حساب کردن سواد و مطالعه افراد با مدرک تحصیلی یکی از کوتاه بینانه ترین نگاههایی هست که همه رو بدبخت کرده در شهر من شخصی وجود داره که با وجود مدرک دیپلم الان بیش از سی سال عمرش رو صرف امور خیریه کرده و برای خودش وزنه ای محسوب میشه و دارای تقدیر نامه ها و جوایز حتی از خارج کشور هست . حالا با این دیدگاه شما ایشون نباید اینقدر جدی گرفته بشن حال اینکه به سمت معاونت استانداری هم رسیدن . بیل گیتس هم دیپلمه هست . و خیلی از نوابغ که جهان رو دچار دگرگونی کردن هم سواد آکادمیک نداشتن . اقای محمود دولت آبادی نویسنده کلیدر سوادشون سیکل بود . با این حساب چون مدرک دانشگاهی نداشتن اصلا نباید به کارهاشون پرداخته بشه . واقعا مضحک هست حرفتون . آقای عباسی اصلا لیسانس هم نداره اما اگر ایشون مطالعات زیادی داشته باشن چطور ؟ من خودم یکی عین ایشون رو تو دانشگاه میشناسم مدرکشون معادل ارشد هست اما سالهاست دارن تدریس میکنن و یکی از غولهای تدریس هستن و جالبه که رشته اصلی خودشون به کنار وقتی با اساتید سایر رشته ها بحث میکنن متوجه میشید بیشتر از اونها مطالعه دارن . پس بهتره به جای کار رسانه ای بی فایده و اینجور مقالات سر تا ته به درد نخور اگر نقدی دارید ارائه بدید .
گمنام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
1
3
واقعا متاسفم برا همچین مطالبی
درود بر حسن عباسی
زنده باد حسن عبااااااااسی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۵
1
3
اندکی صبر سحر نزدیک است عجله نکنید معلوم میشود نظریه های چه کسانی درست از آب در میاد کدخداپرستان یا خداپرستان البته اگر بواسطه ی لقمه ی شبهناکی که تناول فرمودید اگر چشم و گوشتان و قلبتان مهر نخورده باشد بایستی تا الان متوجه شده باشید که نظریه های کدام جریان به وضوح به اثبات رسیده است. ان شاالله خداوند همه ی ما را هدایت کند
جوادنطیف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۷
1
4
هرکار کنی عباسی عشق همه مردمه ایرانه
بنيامين
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
1
3
چقد كوچك و حقيريد كه در مورد استاد حسن عباسي اينجوري نوشتين. وقتي نتونيد جواب يك نفر رو بين شروع كنين به تخريبش. همين كه اينجوري داريد ميسوزيد كيف ميكنم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
0
0
مقاله خوبی بود و اگر جای حسن عباسی رو با حسن روحانی عوض کنین میبینین باز هم به یک نتیجه شخصیتی خواهید رسید
محمدرضاقاسمی.
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
1
3
سلام آقا،
یک جان دارم،فدای حسن عباسی وحسن عباسی ها که درد دین،مسلمین را بدل داشته دارنند.مربوط به امروز نیست.
حرف های یک مشت دین به دنیافروش،
بقول برادرعباسی گذشت جام زهر...شمشیردربیخ گلو آقا امیرالمومنین(ع)...نخواهم گذشت تاریخ تکرارشود.
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
0
3
اینکه خود شما راجب کسی مقاله مینویسید یعنی اینکه از وجودش هراس و ترس دارید . و الا اگر آدم مهمی نبود که شما هم بی اهمیت از کنارش رد میشدید. استاد حسن عباسی رو همه میشناسند و با منطق و افکارش آشنا هستند.اون چیزی که شما بهش میگید هتاکی و .... در واقع سر آمدن صبر مردم از دست امثال شما است که یکی مثل او این شهامت رو داره که فریادش بزنه و جور مردم رو بکشه. خدا ریشه شما رو از این سرزمین بکنه ایشالا
رها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
1
5
گرچه مطالب قدیمیه اما باید بگم من که خیلی خوشم میاد از ایشون وقتی حرف میزنه طوفان به پا میکنه ما هم فوق لیسانس کامپیوتر هستیم به هرحال یه چیزهایی میفهمیم، درود بر دکتر حسن عباسی و هر کسی که دلسوز واقعی این کشوره
پوریا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۳
4
1
یه بار یه سایت حرفِ درست زده مگه میذارین!!!!
حسن عباسی دروغ گویی بیش نیست. فقط دلش میخاد با تخریب این و اون خودشو مطرح کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۸
تو خوبی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
0
7
چرندیاتی که نوشتی رو واقعا خودت قبول داری خدا لعنتت کنه که یه ادمی که حرف حق می زنه رو می خوای بی ارزش نشون بدی مردم انقدر باهوش هستند که بدونند کی راست می گه کی دروغ تولازم نیست بیای شخصیت ایشون رو خورد کنی تو با این چرندیات که نوشتی معلومه که چه جور ادمی هستی ابشون هر چی که درسته رو گفته واقعیت جامعه رو گفته مثل اینکه به مزاق شماا وامثال شما خوش نیومده
روستای حی حسین محمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۳۰
1
5
زنده باد دکتر عباسی
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۳
0
5
و مکرو و مکر الله ان الله خیر الماکرین
خداوند مکر دشمنانشو به خودشون برمیگردونه
خواستی یه انسان متفکرو در عین حال انقلابی و با شرافتو مث اون امالی که ازشون پول میگیری کوچیک و تحقیر کنی با
اکثریت کامنت هایی که به مطلبت دادن خودتو کوچیک و حقیر شدی
M
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
1
4
درود بر حسن عباسی... مشخصه از. دستش خیلی ناراحتی...خوشم میاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
1
3
درود بروحسن عباسی
مرگ بر نویسنده متن
سید مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۰
2
2
چرا حسن عباسی رو کسی بحساب نمیاره چون حتما رقمی نیست
پاسخ ها
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۸
حتما آقای آشنا خیلی رقمه !!!!!!!!!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۲
4
1
سلام
این آقا یک جیره خوار است واز خدا نمی ترسد
انتقاد ات او فقط از یک طیف و یک جناح است
یک زمانی از احمدی نزاد دفاع می کرد و مثل جناب ریسی اینها دین ندارند برای رسیدن به اهداف خود شون از هر تهمتهایی به دیگران ابایی ندارند
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۳
0
4
اگر مهم نبود و کسی به حساب نمی آوردش شما مطلب نمینوشتین اولا دوم اینکه وجود بعضی ها توهین به انسانیت و شرافت است لیبرال های خاینی مثل هاشمی و روحانی و جهانگیری نفس کشیدن شون راه رفتن شون زیست شون و حیات شون نوهین به انسانیت و شرافت است
وحید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
1
3
نظراتو خوندم خوب حالتو گرفتن خدایی حال کردم فقط نمیدونم تو کدوم سوراخ رفتی جواب نمیدی
شاهین صبوری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۷
1
2
درود و مرگ دردی دوا نمیکنه
به نظرم کذب نویسنده متن از حجم نوشته ها معلوم است.
اگر کسی حسن عباسی رو حساب نمی کرد چرا بیشترین کامنت زیر پست مربوط به ایشان است.

هدف نویسنده این بود که بازدیدش برود بالا که با این تیتر و بحث به مقصودش رسید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۳۰
1
2
عجب!!! نمیدونی کجا دکترا گرفته؟حسن روحانی رو میدونی که چه جوری گرفته... نمیدونی چون از عباسی بدت میاد تهمت میزنی بهش تخریب میکنی، چرا؟؟؟چون مجبوری از اصلاح طلب دفاع کنی چرا از خیانتهای لیبرال نمی گی چون مجبوری از اونا حمایت کنی ازت حمایت میکنن اسپانسرت هستن وابسته ای وابسته که باشی نمی تونی از حق دفاع کنی درست مثل حسن روحانی که از خیانت خاتمی و مهدی رفسنجانی و زنگنه تو قرار داد کرسنت خبر داشت از حجم خسارت اصلاح طلب به کشور تو همین قرار داد اطلاع داشت لذا با احمدی نژاد همگام بود نامه زد به خاتمی که جلوی خیانت رو بگیر اونم دوبار ولی موقعی که خودشو انداخت تو دامن لیبرال مرحوم و خاتمی، مجبور شد تهمت ببنده به دولت احمدی نژاد و چشم وببنده رو خسارت به کشور و دوباره سریع السیری زنگنه با خیانت لاریجانی و حذف اسم نمایندگان مخالفی که میخواستن با سند خیانت زنگنه رو آشکار کنن تا رای اعتماد نگیره، دوباره این آقای زنگنه بشه وزیر نفت هم احتمال شکست کشور تو پرونده ی کرسنت بالا بره هم دین روحانی به اصلاح طلب ادا بشه اونا راحت منافع ملی رو بخاطر رشوه های امارات بذارن زیر پا و از این دست خیانتا و زد وبندا...
شمام همینی مجبوری فکر میکنی تفکر لیبرالی تا ابد هست تو این کشور و برنامه های اونا ضد نظام اجرایی میشه به یه نو و نوایی میرسی اومدی داری چرند میگی...عباسی کسیه که میخواد این خیانتا رو آشکار کنه تو چرا نمیری در مورد دکترای روحانی مقاله بنویسی چرا در مورد کرسنت چیزی نمیگی چرا از جمشید آرین نخبه چیزی نمیگی که دولت روحانی و خاتمی چه بلایی سرش آوردن در واقع سر خودروسازی کشور بلا آوردن که اگر از جمشید آرین حمایت میشد الان نه بنزینی گرون میشد نه آشوبی برپا بود نه سوخت فسیلی نابود میشد نه آلودگی هوایی در کار بود... پس لطفا بجای معرفی بی انصافانه و مغرضانه ی مخالفین تفکرِ لیبرال و غرب زده های بزدل و خائن بیا و وقت خودتو صرف معرفی لیبرال های آشغال بکن و ازخیانت هاشون بنویس... خیانتهایی که باعث شده کشور به این روز بیفته
ازاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
1
3
من نه با حسن عباسی کار دارم نه با این نویسنده. معیار قضاوت من همین پیج هست. وقتی انقدر تبلیغات زرد و دری وری و بی ربط و با ربط در این صفحه هست مشخصه نوشتن این متن هم برای فروش و تبلیغات هست پس کلا فاقد محتوا و احتملا دری وریه .نه طرفدار عباسیم نه مدافع این رژیم .البته منتقد این رژیم هستم. اما نوشتن متن غیر علمی و تخریب رو میشه در نوع نوشته و وسیله انتقال پیام هم دید . این روانشناسی تبلیغات
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
0
0
اگر هزاران عباسی توی این مملکت حرف بزنند
از نظر اخلاق خاک پای شهید سلیمانی نمی شود

افتادگی آموز
اگر طالب فیضی
هرگز نخورد آب زمینی که بلند است
حسین بزی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
1
2
این متن پر از هتاکی دی ماه ۹۵ منتشر شده و الان دی ماه ۹۸ هست. امروز هم ما و هم شما می دانید که هر چه عباسی گفت به حقیقت پیوست. نمونه اش اینکه فریاد میزد برجام حتی ۵ درصد هم در اقتصاد کشور تاثیر مثبت ندارد.
همچنین ثابت شد رئیس جمهور شما از همه هتاک تر و هوچی گر است نمونه اش ۵۲ فحش و نسبت ناروا به مخالفان در ایام برجام است.
و در آخر این شما هستید که نان به نرخ روز می خورید و بدنبال کسب درآمد از قلم تان هستید وگرنه من ده ساله صحبت های عباسی رو دنبال می کنم تاکنون یک جمله برای چاخان و نوکری کسی نگفته. درضمن برای جلساتش پول نمی گیره و صاحب تنها کرسی نظریه پردازی گشوده و کلاس درسش در تهران بزرگترین کلاس خاورمیانه ست و از اول سال وقت سخنرانی هاش توی کشور تا آخر سال پره. اونوقت هزاران دانشجو و محقق که ازش وقت میگیرن نفهمن فقط شما جیره خورها می فهمید؟ توبه کنید و قلم تان را نفروشید.
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
1
1
تخم یزید و معاویه بودن باعث نمیشه آدم شاخ و دم داشته باشه ، همین که این ممقاله رو علیه انسان بزرگی چون حسن عباسی نوشته لقمه ای که سر سفره اش بوده حرام بوده ، روزی که امام حسین میخواست بجنگه خیلی ها بودن در لشگر یزید که دوست دار امام حسین بودن ، اما به یزید پیوسته بودن ، این افراد شکمشون از حرام پر شده بود که جلوی امامشون ایستادن و به شهادت رسوندنش ، الان هم چیزی فرق نکرده ، ک سری حرام لقمه میان از این مقالات مینویسن تا کمی از اعتبار حسن عباسی و انسان هایی که در جهت حق قدم بر میدارن بکاهن .
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۸
0
1
این آقای نویسنده لطف کنه ی مقاله در مورد نا آقای آشنا بنویسه . اول شما بفرمایید ایشون کیه ؟ بعد دهنتو آب بکش اسم حسن عباسی رو بیار . تا الان چند بار ازتون خواسته شده مناظره بذارید . چرا حاضر نمیشید ؟؟؟؟؟؟به آقای آشنا بگید اگر تو مناظره شرکت کنه اسمش بزرگ میشه
د. عبدالله جعفری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۷
1
1
دکتر حسن عباسی درپیش اصلاح طلبان قاعدتارنگی ندارد ولی دربین اکثر مردم بخاطر مواضع رک وتند به همراه شجاعت محبوبیت زیادی دارد این حرف که زدید او دنبال شهرتست غلطه شهرت طلب غالبا مثل بازیگران و... کارهای عجیب میکنند دکترعباسی جان خود وزندگیش رابخطر می اندازد کرارا بازداشت میشود ولی عباسی بیست سال همین عباسی امسال است هرچند اعتقادم اینه تند موضع گیری میکند ولی اززمان احمدینژاد تا الان که 98 است محبوبیت خاصی بین اکثرمردم دارد واگردرسخنرانیهایش بیایید جمعیتی می اید که هیچ وقت درسخنرانی مخالفین عباسی یک پنجم ان هم نمی اید باحرف شما واصلاحطلبها یابرخی اصولگراها حسن عباسی کوچک نمیشود چون عباسی عباسی است وشاید تنها کسی است که نظر من را درمورد روحانی میگوید
د. عبدالله جعفری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۷
0
1
من نمیدانم چرا عباسی فساد این تاج زاده وبرخی وزرای روحانی رانمیگه چرا قضیه این آشنا وارتباطش را باسیا فاش نمیکنه چرا درمورد فساد اصلاح طلبان در سفارت انگلیس رانمیگه روحانی دیگرکارش تمامه. چرا قضیه حسین فریدون وجعفری تبار را نمیگه چرا قضیه خانداده اشنا وبرخی اقازادها راکه حتی نمیتوانم اسم ببرم چرا نمیگه. اگرمردم اینها رابفهمند چه میشود ومن خددم چندین شبکه وکانال زدم بر علیه اینها چون کشوری که امپراطوربود چرا اینها چپاول میکنند چرا این اشنا وان فسادهای اخلاقی وارتباط او راباسیا نمیگخه مردم که تو رابیشتر این مسولان قبول دارند چرا اینها را دربین مردم رسوا نمیکنی یا همین مردی که این مقاله رانوشته وباانکه میشناسمش ولی چون تعصب وان سوادی که دارد وپولی که سراین حرفها میگیره ارزش کلکل کردن نداذه ازاده باش جناب باپول حرف درست کردن راحته وکرارا هم این کار راکردی ویکباردوستم بهت گفت که این پولها حرامه
خادم ولایت و دکتر حسن عباسی و ضایع شدگان حق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۱
1
3
تا کور شود هرآنکه نتواند دید دکتر هرکه و هر کجا باشد خاریست بچشم دزدان غارتگران داخلی بیرحم . جوابتان قرآن ۱۴۰۰ ساله داده جاعل الحق و ... شما نمی فهمید رهبر عزیز و دکتر عباسی با حرف بعد چماق بشما میفهمانه بمردم ظلم نکنید ولی شما بار سنگین حق مردم چشمتان را کور گوشتان را کر کرده نمی فهمید ولی چوب بی صدا و بی دوای خدا را که خوردید می فهمید قارون ها و فرعون های امروزی .
کیا طاهری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
1
2
یک موی این حسن،(دکتر عباسی) به صدتای اون حسن(کلیدساز) می ارزه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
1
2
خوب سوزندتون عباسی
چهل دقیقه در موردش زر زدی خودت بعد میگی کسی به حسابش نمیاره؟؟
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
1
2
درود بر رزمنده دلاور عباسی عزیز که هم در زمان حیات امام در حال مبارزه با صدام و منافقین بود و هم امروز در حال مبارزه با منافقین روز است
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
0
1
درود بر حسن عباسی
۱۱۰
|
Canada
|
۰۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
0
0
داری ادای حسن عباسی در میاری ولی خیلی فرق داره مدل تخریب تو با اون نمیشی پسر اونجوری یکمی سخنرانی های حسن گوش بده بعد اراجیف بنویس
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۰
0
1
به نظر می‌رسد تمام این کامنتها را مش حسن عباسی نوشته چون خودشیفته است والا کسی او را به حساب نمی اورد
زنده بادپارسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
0
1
حیف وقت طلاتون هست که دارین درمورد این مردک میگید
mohammad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
1
0
رویداد 24 خیالت راحت ما هم تورو نمیشناسیم
معصومه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
0
0
ای کاش زود تر ،پای این فتنه گر به محکمه و دادگاه باز می شد ، گاهی اگه یه سلبیریتی خطا می کنه ،زیاد تاثیری نداشته باشه، ولی وقتی کسی رو امثال حسن عباسی می بینه ،بیشتر نگران مجلس ودولت میشه که شاید کم نباشند از این منافقین به ظاهر اسلامی
نظرات شما
پیشخوان