تاریخ انتشار: ۱۰:۵۸ - ۱۳ دی ۱۳۹۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
شهره سلطانی در گفت‌وگو با رویداد۲۴ مطرح کرد

بازیگران به دلیل فراموش نشدن در امور خیریه شرکت نمی کنند

یک بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون در پاسخ به این سوال که آیا حضور بازیگران در مراسم های خیریه به دلیل دیده شدن و فراموش نشدن آنها در ذهن مخاطب است یا خیر، گفت: خیر، خود به شخصه به این مسئله اینگونه فکر نکرده ام که وارد یک مراسمی شوم تا دیگران مرا ببینند چراکه این اتفاقا عین ریا است و فکر نمیکنم اینگونه اتفاقات رخ دهد.
رویداد۲۴- یک بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون در پاسخ به این سوال که آیا حضور بازیگران در مراسم های خیریه به دلیل دیده شدن و فراموش نشدن آنها در ذهن مخاطب است یا خیر، گفت: خیر، خود به شخصه به این مسئله اینگونه فکر نکرده ام که وارد یک مراسمی شوم تا دیگران مرا ببینند چراکه این اتفاقا عین ریا است و فکر نمیکنم اینگونه اتفاقات رخ دهد.

شهره سلطانی در «نمایشگاه عکس زمستان...است» در گفتگو با رویداد۲۴ با تاکید بر اینکه یک بازیگر خوب باید بسیار خوب ببیند، گفت: او باید اطراف خودرا به خوبی ببیند تا با دقت و احساسی که از آن میگیرد بتواند جایی آن را بازی و خلق کند؛ اما در این ارتباط که چرا من به عنوان یک بازیگر عکاسی نیز می کنم شاید همان دقتی است که من باید نسبت به پیرامون خود داشته باشم.

او ادامه داد: این نمایشگاه، نمایشگاه آثار عکاسان نیست و در آن تاکید شده است که هنرمندان عرصه های مختلف در آن شرکت کرده اند و قطعا اگر نمایشگاهی بود که عکاسان حرفه ای در آن شرکت کرده اند، قطعا جای اینجانب در آنجا نبود و ما تنها برای یک تجربه عکاسی می کنیم؛ من به احساسات انسان ها توجه بسیاری دارم  و به جز حس شادی آثار این نمایشگاه، انتخاب بنده در عکس ها از چهره ها بوده است.

سلطانی با اشاره به اینکه در امور تجربی هر فردی میتواند خود را محک بزند، عنوان کرد: اگر قرار براین است تا اسم عکاس روی من بماند، آن زمان نیاز به تخصص است، اما باید این اجازه به هرکسی داده شود تا بتواند تجربه کند. ما این روزها میبینیم که همه افراد با دوربین های تلفن همراه خود امکان ثبت لحظات را دارند اما بیشتر حواشی را ثبت و رسانه ای می کنند.

او در ادامه افزود: چه اشکالی دارد که بعنوان یک بازیگر و هنرمند، از مسئله و یا موضوعی که برایم جذاب و لذت بخش است عکس بگیرم و روزی همانند امروز که احساس میکنم که میتواند ذره ای هرچند ناچیز، باری را از روی دوش افرادی بردارد از آن استفاده کنم؛ من سالیان سال است که عکاسی میکنم و هراتفاقی را که به نظرم میتواند سوژه باشد را ثبت کنم اما هیچگاه به خود اجازه ندادم که آنهارا در یک گالری به نمایش بگذارم و روزی که به این نمایشگاه دعوت شدم، در ابتدا سوالم این بود که چه کسانی حضور دارند و ایشان گفتند که همگی شرکت کنندگان هنرمندانی هستند که در کنار فعالیت هایشان عکاسی می کنند، بنابراین من هیچگاه نمی توانم با یک هنرمند عکاس یک نمایشگاه بگذارم چراکه دیده نمی شوم و همواره مورد نقد نیز قرار خواهم گرفت.

بازیگر سریال روزی روزگاری تاکید کرد: سالهاست که با جمعیت امام علی(ع) کار میکنم و هیچگاه آن را رسانه ای نکرده ام و نیازی به این موضوع نیز ندیده ام و معتقدم فردی که میخواهد کار خیری را انجام دهد، نیازی نیست که شو بدهد و واژه هایی چون ترس از مردم نیز در این راه برایم معنی ندارد جراکه خودم به آنها این پیشنهاد را داده ام و تمایل داشته ام تا این اتفاق را تجربه کنم.

او ادامه داد: در دوسال اخیر یک جوی راه افتاده است که همه افراد از همه عرصه ها تمایل دارند تا در امورخیریه شرکت کنند؛ اینکه من امروز این فعالیت هارا رسانه ای میکنم به این دلیل است که معتقدم امروزه ضرورت دارد چراکه آن زمان ها ما بازیگری میکردم و به دلیل کمبود رسانه ها، در ابعاد وسیع دیده نمی شدیم و فکرمیکنم امروزه این مسئله به دلیل  گسترش رسانه ها لازم است.

شهره سلطانی در پایان با اشاره بر مسئله گور خواب ها افزود: اتفاقی که این روزها بسیار سر و صدا کرده است، دقیقا مشخص نیست که جریان چه بوده است و هنرمندان به صورت خودجوش آنهارا اطلاع رسانی کرده اند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
محمودترابی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۴
0
0
شهره سلطانی واقعا مهربونه وبه واقع خود عشقه
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
0
0
دردت به سر هرکی که درک نمیکنه هنر و هنرمند رو.
دردت بسر هرچی دشمن هنرِ
دردت بسر هرچی دشمنِ ایران
نظرات شما
پیشخوان