تاریخ انتشار: ۱۴:۰۴ - ۱۷ دی ۱۳۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

علم الهدی: شوهای لباس را در ایران دشمنان خدا تشکیل می دهند/اختلاط زن و مرد در خانواده‌های مذهبی هم نفوذ کرده است

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: نمادهایی که از دروازه غرب به عنوان مدل تازه وارد کشور می‌شود و شوهای لباسی که دشمنان خدا تشکیل می‌دهند و موارد فسق و فجوری که به دست وابستگان غربی انجام می‌شود برای تهی کردن کشور از نیروی انسانی است.
رویداد۲۴-نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: نمادهایی که از دروازه غرب به عنوان مدل تازه وارد کشور می‌شود و شوهای لباسی که دشمنان خدا تشکیل می‌دهند و موارد فسق و فجوری که به دست وابستگان غربی انجام می‌شود برای تهی کردن کشور از نیروی انسانی است.

حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مشهد در جمع زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی اظهار داشت: در مسئله زندگی کردن انسان به عنوان مومن و بنده خدا یک راهبرد عظیم در قرآن در برابر ما قرار دارد و اگر بنا شد اساس زندگی و حیات مادی و این جهانی ما با این راهبرد قرآنی تطبیق کند، ما در زندگی سعادتمندیم و اگر جریان زندگی و حیات جهانی مادی ما با راهبرد قرآن تطبیق نکند به هیچ وجه روی سعادت را نمی‌بینیم.

وی افزود: خداوند متعال می‌فرماید پیغمبر برای شما اسوه است، بعضی از لغات عربی است که برای آن معادل فارسی در هیچ ادبیاتی یا هیچ زبانی پیدا نمی‌کنیم، لغت اسوه معادل ندارد، در فارسی الگو معنا می‌کنند، در حالی که معنای آن الگو نیست، اسوه در همه شئون و در همه ابعاد زندگی مقتدا است، انسان دنبال وی راه می‌افتد؛ در همه چیز زندگی او الگو است، اسوه عبارت است از حالتی که انسان به خودش می‌گیرد و در همه چیز دنبال او می‌رود. شما باید دنباله رو پیغمبر باشید، در همه چیز بایستی دنباله رو پیغمبر باشید.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: همه انسان‌ها می‌توانند زندگی‌شان را با زندگی پیغمبر تنظیم کنند، قرآن می‌فرماید کسانی می‌توانند پیغمبر برایشان اسوه باشد که فقط خدا را ببینند، فقط خداباور باشد، دلبستگیش فقط به خدا باشد و به غیر از  خدا به هیچ چیز وابسته نباشد.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی با تبریک میلاد مسعود امام یازدهم(ع) گفت: امشب شب میلاد مسعود آن حضرت و فردا سالروز ولادت امام عسگری(ع) است، وضعیت این امام همام در دوران کوتاه 6 ساله امامت یک وضعیت استثنایی بود، امام در این دوره کوتاه، آماده‌سازی شیعه برای غیبت امام معصوم را فراهم کردند.

علم‌الهدی افزود: شیعه بنا بود قرن‌ها برای غیبت آماده شود، باید شیعه برای یک زندگی تشکیلاتی مبتنی بر غیبت امام معصوم(ع) آماده می‌شد، این امر جز با معجزه امام عسگری امکانپذیر نبود.

وی با اشاره به اینکه جوامع گذشته در عرصه سیاسی مشکلاتشان از جامعه امروز ما خیلی بیشتر بود بیان کرد: در روز 17 دی کشف حجاب اجباری رضاخانی در کشور شروع شد، امروز 17 دی است و مصادف با سالروز کشف حجاب اجباری رضاخان است و آن روز برداشت متدینین از نظام حکومتی یک نظام بی‌دین و دشمن اسلام و قرآن بود.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی با اشاره به مقاومت مردم در مسجد گوهرشاد تصریح کرد: این ایستادگی در برابر یک جریان حاکم بی دین بود اما به این نکته توجه نشد که کشف حجاب اجباری توسط یک مزدور انگلیسی با چه منظوری اجرا شد؟ انگلیس‌ها چطور کشف حجاب اجباری را پیاده کردند؟ مگر مسئله حجاب چه مانع و مشکلی با استعمار بریتانیا و سلطه آنها داشت؟

علم‌الهدی افزود: رضاخان یک نوکر حلقه به گوش و چکمه به پای انگلیسی بود و اصل سیاست متعلق به انگلیس بود؛ ابتدا آمدند سراغ حجاب دختران ما و سپس چادر زنان را مدنظر قرار دادند. آیا فقط منظور توسعه فحشا و بی بندوباری بود و یا هدف بالاتری را مدنظر داشتند؟

وی گفت: اینها مشکلاتی در استعمار هند پیدا کرده بودند و دیدند از دل آنها یک گاندی بیرون آمد و هند را از بریتانیا گرفت، خواستند طرحی اجرا کنند تا نیروی انسانی کارآمد و اندیشمند دیگر وجود نداشته باشد، در واقع کشور از سرمایه انسانی تخلیه شود و از اصول اعتباری سنت اسلامی این کشور خارج شود و به نیروی داخلی و فرهنگ دینی وابسته نباشد.

خطیب جمعه مشهد مقدس با اشاره به تدارک انگلیس برای تخلیه نیروی انسانی و ولنگاری فرهنگی اظهار داشت: آنها تنها راه این مسئله را از میان بردن حجاب تشخیص دادند زیرا می‌دانستند این زنان قرار است بشر آینده را پرورش دهند و برای همین آنها را هدف قرار دادند؛ امروز نسل سوم انقلاب ما کسانی هستند که نمونه اینها را در نسل اول انقلاب کمتر داشتیم، مقام معظم رهبری تصریح فرمودند که جوانان امروز ما به مراتب پیشرفته‌تر از جوانان نسل اول هستند، چرا؟ زیرا خانواده انقلابی این نسل سوم را تربیت کردند.

علم‌الهدی بیان کرد: چند روز دیگر سالروز شهادت شهید احمدی روشن است، تیر دشمن ایشان را هدف قرار داد، وی در دامن یک مادر انقلابی پرورش یافت؛ خانواده اینها سرمایه انسانی خود را از دست دادند اما دلبستگی به انقلاب در همین خانواده هنوز حاکم است،  زنان انقلابی نسل سوم انقلاب را تربیت کردند.

وی با اشاره به اینکه بانوان نیروی انسان ساز هستند ادامه دادند: دشمن می‌خواهد با توسعه بی‌حجابی این میدان را تخلیه کند، الگوها و نمادهایی که از دروازه غرب به عنوان مدل تازه وارد کشور می‌شود و شوهای لباسی که دشمنان خدا تشکیل می‌دهند و موارد فسق و فجوری که به دست وابستگان غربی انجام می‌شود برای تهی کردن کشور از نیروی انسانی است.

علم‌الهدی افزود: باید اصول اسلامی و دینی در مسئله عفت و حجاب رعایت شود، اختلاط میان زن و مردی که حتی متاسفانه در خانواده‌های مذهبی نفوذ کرده باید جدی گرفته شود. اختلاط زنان و مردان خطرناک است و جلسات خانوادگی و مهمانی‌های این چنین خطرناک است و منشا فساد در کانون یک خانواده متدین است. این آفت اختلاط باید از زندگی برداشته شود.

وی بیان کرد: متولیان فرهنگ به فکر باشند، تا حرف می‌زنیم عنوان می‌کنند حجاب با فرهنگ‌سازی درست می‌شود اما علاج بی‌حجابی چیست؟ تا زمانی که به فکر این باشید که با یک برنامه فرهنگی حجاب را درست کنید 10 برنامه شوی لباس گذاشته می‌شود که صدها برنامه فرهنگی شما برای حجاب‌سازی بی‌اثر می‌شود. برخی از سیاسیون از خدا بترسند، پیغمبر اینها را بازخواست می‌کند. همه هستی این قدرت‌یابی نیست که رسانه‌ای را در دست بگیرید و مشتی ولنگار را دور خود جمع کنید که به قدرت برسید.

علم‌الهدی ادامه داد: این نظام با قدرت در حال توسعه است و هیچ قدرت اهریمنی جلودار پیشرفت این نظام نیست و این نظام تا انقلاب جهانی امام زمان(عج) ادامه دارد؛ همان‌طور که با جنگ سخت نظام ما را از کار نینداختند با جنگ نرم نیز چنین کاری را نمی‌توانند انجام دهند.
برچسب ها: علم الهدی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United States of America
|
۰۶:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۸
0
0
اخلاق رو در ایران چند چیز از بین برد
1- مدعیان اخلاقی که خود به تمام اصول اخلاقی پشت کردند
2- تاریخ زدایی کشور به اسم اسلام که مردم را تبدیل به گروهی بی اصل و ریشه کرد
شاید شما ندانید اما اصالت و ریشه داشتن خیلی مهمند
نظرات شما
نظرسنجی
انتشار فایل صوتی جدید چه تاثیری در آینده سیاسی محمدجواد ظریف خواهد داشت؟
پیشخوان