تاریخ انتشار: ۱۴:۵۲ - ۱۹ دی ۱۳۹۵

نیکون دو دوربین کامپکت جدید به نام‌های Coolpix W100 و Coolpix A300 را عرضه می‌کند

دوربین W100 که بر خلاف نامی که دارد به نظر می‌رسد نسخه به‌روز شده‌ای از مدل Coolpix S33 باشد، یک دوربین ضد‌آب برای عکاسان غیرحرفه‌ای است. اینطور که از مشخصات این دوربین می‌بینیم، ظاهراً هیچ تفاوتی نسبت به مدل قبلی نکرده است و فقط یک قابلیت بلوتوث برای ارتباط کم‌مصرف پیوسته با تلفن‌های همراه به آن اضافه شده است یا نه.
رویداد۲۴- دوربین W100 که بر خلاف نامی که دارد به نظر می‌رسد نسخه به‌روز شده‌ای از مدل Coolpix S33 باشد، یک دوربین ضد‌آب برای عکاسان غیرحرفه‌ای است. اینطور که از مشخصات این دوربین می‌بینیم، ظاهراً هیچ تفاوتی نسبت به مدل قبلی نکرده است و فقط یک قابلیت بلوتوث برای ارتباط کم‌مصرف پیوسته با تلفن‌های همراه به آن اضافه شده است یا نه. 

به گزارش رویداد24 به نقل از نورنگار، هنوز مشخص نیست که آیا این ارتباط بی‌سیم می‌تواند از تمامی امکانات SnapBridge استفاده کند یا مانند Nikon D3400 برخی از امکانات انتقال تصاویر آن محدود می‌شوند. دوربین Coolpix W100 نیکون یک حسگر 13.1 مگاپیکسلی  1/3.1 اینچ دارد و می‌تواند تا عمق 10 متری زیر آب، ضد نفوذ باشد.

ازآنجاکه بازار دوربین‌های کامپکت چندان پررونق نیست، به نظر می‌رسد دوربینی با این امکانات و کاربری ساده بیشتر با هدف اختصاصی برای کودکان عرضه شده است تا هم بتوانند اشتیاق عکس‌برداری خود را با آن برطرف کنند و هم امکانات نسبتاً مناسبی برای افزایش خلاقیت آن‌ها دارد. وجود برخی از قابلیت‌های ویرایشی مانند جلوه‌های کارتونی و استامپ‌های کودکانه در منوی ویرایش این دوربین، تا حدودی این نظر ما را تائید می‌کند. بدنه این دوربین دارای دکمه‌هایی بزرگ با عملکردهایی ساده است و خود نیکون درباره این دوربین گفته است که برای "همه اعضا خانواده” مناسب است. این دوربین 160 دلار قیمت‌گذاری شده و در دو رنگ آبی و سفید عرضه می‌شود.

نیکون دو دوربین کامپکت جدید به نام‌های Coolpix W100 و Coolpix A300 را عرضه می‌کند

دوربین دیگر نیکون Coolpix A300 نام دارد و اگرچه ضد آب نیست، اما بسیار باریک طراحی شده و به راحتی می‌توانید مانند یک تلفن همراه آن را در کیف پول خودتان بگذارید. این دوربین یک حسگر 20.1 مگاپیکسلی با ابعاد 1/2.3 اینچ و یک لنز زوم با بزرگنمایی 8 برابر دارد. نکته جالب درباره این دوربین کوچک، وجود لرزشگیر اختصاصی نیکون روی لنز آن است که برای عکاسی در نور کم کاربرد فوق‌العاده‌ای دارد. این دوربین برای عکاسی ماکرو نیز بسیار عملکرد خوبی دارد و می‌تواند در فاصله‌ای کمتر از 0.8 اینچ فوکوس کند (حدود 1.5 سانتی‌متر). این دوربین به امکان ارتباط بی‌سیم WiFi و Bluetooth مجهز است و باطری آن می‌تواند با هر بار شارژ، حدود 300 عکس بگیرد.

اگرچه هر دوی دوربین‌های Coolpix W100 و Coolpix A300 پیشتر در خود ژاپن معرفی شده بودند، اما نیکون در نمایشگاه CES امسال عرضه عمومی آن‌ها را اعلام کرد. دقیقا همانند Nikon D5600 که نیکون پیشتر آن را معرفی کرده بود و امروز در نمایشگاه، فقط قیمت و زمان عرضه آن را اعلام کرد.
برچسب ها: نورنگار ، دوربین
نظرات شما
پیشخوان