تاریخ انتشار: ۱۸:۳۹ - ۲۱ دی ۱۳۹۵
مرتضی طلایی در گفت‌وگو با رویداد۲۴:

راه و آرمان مطهری، بهشتی و هاشمی همواره زنده است

عضو شورای شهر تهران روش و منش آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را در امتداد شهید بهشتی و شهید مطهری دانستند و تأکید راه و آرمان آن‌ها همواره زنده است از این منظر هم شهید بهشتی زنده است و هم آیت‌الله هاشمی.
رویداد۲۴عضو شورای شهر تهران روش و منش آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را در امتداد شهید بهشتی و شهید مطهری دانستند و تأکید راه و آرمان آن‌ها همواره زنده است از این منظر هم شهید بهشتی زنده است و هم آیت‌الله هاشمی.

مرتضی طلایی، عضو اصولگرای شورای شهر تهران که در دوران حیات آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در حلقه مخالفان رئیس فقید تشخیص مصلحت نظام قرار داشت در حاشیه تشییع پیکر آن مرحوم در گفت‌وگو با رویداد۲۴ درباره حضور گسترده مردم در این مراسم گفت: مردم امروز حضور گسترده و قابل‌توجهی داشتند آن‌طور که من شنیدم حضور مردم از غرب یعنی میدان آزادی تا میدان امام حسین گسترده بود.

وی درباره دلایل چنین حضوری گسترده‌ای گفت: برای تنها برای بدرقه یک شخصیت برجسته در این مراسم حضور پیدا نکردند بلکه مردم یک‌بار دیگر برای اعلام همبستگی با انقلابشان و رهبری امروز به خیابان آمدند و درعین‌حال با این حضور گسترده از خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی تکریم کردند.

عضو شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه مردم حافظه خوبی دارند گفت: اگر هرکسی خدمتی به مردم کرده باشد قطعاً این خدمت در حافظه مردم باقی می‌ماند و نسبت به آن ادای دین خواهند کرد.

وی افزود: امروز هم مردم آمدن تا نشان بدهند تا به یار انقلاب، امام و رهبری و هرکسی که برای انقلاب زحمت‌کشیده و انجام‌وظیفه کرده احترام قائل هستند.

طلایی درباره در ادامه در پاسخ به این سؤال که چه اتفاقی افتاده است که بعد از فوت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی سرسخت‌ترین منتقدین ایشان هم پیام تسلیت دادند، گفت: در هر کشوری ممکن است مسائل و اختلافاتی بین مسئولانش وجود داشته باشد و این امری طبیعی است ولی آنجا که پای انقلاب و نظام در میان باشد در ایران همه یکپارچه هستند.

عضو شورای شهر درباره دلایل تفاوت شعارهای حاضران در مراسم تشییع پیکر آیت‌الله هاشمی گفت: من تفاوتی ندیدم، شما به شعارها و فریادهای چند نفر توجه نکنید مردم ما همه متحد و یکپارچه هستند. بدنه این جمعیت همه دلدادگان انقلاب هستند و آمدن در این مراسم تا از شخصیت آیت‌الله هاشمی تجلیل کنند؛ بنابراین نباید به این حاشیه‌های جزئی دقت و توجه کرد.

طلایی در خاتمه با تأکید بر اینکه شخصیت آقای هاشمی یک شخصیت بی‌بدیل بوده فقدان او قابل جبران نیست گفت: از منظر مبانی نظری، فکری و انقلابی آقای هاشمی یک شخصیت بی‌بدیل بودند ایشان در روش و منش در امتداد شهید بهشتی و شهید مطهری بودند. راه و آرمان‌های آن‌ها همواره زنده است از این منظر هم شهید بهشتی زنده است و هم آیت‌الله هاشمی.


نظرات شما
پیشخوان