تاریخ انتشار: ۱۵:۱۶ - ۲۲ دی ۱۳۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

سومین متجاوز و قاتل زنجیره‌ای تاریخ را بشناسید (تصاویر)

میخایل پوپکوف، قاتل و متجاوز بی‌رحمی که به گرگینه معروف است، اعتراف کرد که مجموع 81 زن را تاکنون به قتل رسانده است.
رویداد۲۴- میخایل پوپکوف، قاتل و متجاوز بی‌رحمی که به گرگینه معروف است، اعتراف کرد که مجموع 81 زن را تاکنون به قتل رسانده است.

به گزارش رویداد۲۴ به نقل از دیلی میل، این اعتراف باعث می‌شود او سومین قاتل زنجیره‌ای تاریخ جهان محسوب شود. تعداد افرادی که او تاکنون به قتل رسانده از آناتولی اونوپرینکوی اوکراینی که مجموع 52 قتل را در خلال سال‌های 1989 تا 1996 مرتکب شده بود و در سال 2013 در زندان جان باخت، بیشتر است.

مقامات اجرای قانون اعلام کردند، پوپکوف که در خصوص ارتکاب 22 قتل متهم شناخته شده بود، حال اعتراف کرده که 59 قتل دیگر را نیز مرتکب شده، رقمی که از سوی پلیس پذیرفته شده است.

این حیوان اهل سیبری و پلیس سابق، طی حدود 18 سال که بلافاصله پس از سقوط شوروی آغاز شد، پیش از کشتن قربانیان خود با تبر، چاقو یا انواع پیچ‌گوشتی، این زنان جوان را مورد حمله جنسی قرار می‌داد.

او 81 نفر را کشته و همین امر او را در رده سوم جهان به‌عنوان بدترین قاتلان سریالی قرار می‌دهد؛ لویس گاراویتو و پدرو لوپز که هر دو در آمریکای جنوبی فعالیت می‌کردند، در مقام اول و دوم تاریخ جهان هستند.

گاراویتو که با لقب چهارپا شناخته معروف بود، 138 پسر جوان را در کلمبیا به قتل رساند و این در حالی است که لوپز معروف به «هیولای کوه‌ها آندز» به 300 دختر در کلمبیا، اکوادور و پرو تجاوز کرده و  آن‌ها را به قتل رساند.

سومین متجاوز و قاتل زنجیره‌ای تاریخ را بشناسید (تصاویر)

سومین متجاوز و قاتل زنجیره‌ای تاریخ را بشناسید (تصاویر)

سومین متجاوز و قاتل زنجیره‌ای تاریخ را بشناسید (تصاویر)
برچسب ها: رویداد24 ، متجاوز ، قاتل ، روسیه
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
0
0
صد رحمت به حیوان اینا پستترین موجودات هستی ان
نظرات شما
پیشخوان