تاریخ انتشار: ۲۳:۱۹ - ۲۲ دی ۱۳۹۵

عامل قتل‌عام اعضای دو خانواده در اراک بازداشت شد/ فوت یکی از مصدومان حادثه

با تلاش عوامل نیروی انتظامی استان مرکزی قاتل فراری حادثه خونین امروز اراک پس از گذشت چند ساعت از ارتکاب به قتل 6 نفر در اراک دستگیر شد.
رویداد۲۴-با تلاش عوامل نیروی انتظامی استان مرکزی قاتل فراری حادثه خونین امروز اراک پس از گذشت چند ساعت از ارتکاب به قتل 6 نفر در اراک دستگیر شد.

حسینی طاهری دادستان اراک ضمن تایید خبر دستگیری قاتلی که امروز 6 نفر را در اراک به قتل رسانده بود گفت: عباس صحرایی قاتل این چند نفر امشب زیر پل خیابان محسنی اراک دستگیر شد.

وی افزود: این قاتل قصد تهیه پول جهت فرار به تهران را داشت که توسط عوامل نیروی انتظامی دستگیر شد. این قاتل هنگام دستگیر شدن سلاح به همراه نداشته است.

طاهری با بیان اینکه مقتولین از دو خانواده بوده‌ و در جریان درگیری سال گذشته این قاتل دخیل و مرتبط بوده‌اند، افزود: در حادثه صبح امروز 5 نفر به قتل رسیدند و یک نفر از مجروحین نیز ساعتی قبل در بیمارستان جان باخت. در حال حاضر یک نفر از مجروحین وضعیت وخیمی دارد و سه نفر نیز بستری هستند.

وی در خصوص شایعاتی که در رابطه با مشارکت این فرد در قتلی در سال گذشته مطرح می‌شود، گفت: سال گذشته یک درگیری بین این شخص و فرد دیگری رخ داد که تنها ضربه‌ای به سر مقتول آن حادثه وارد شد ولی وی از این ضربه صدمه‌ای ندید و با ضربه چاقوی برادرزاده خودش کشته شد.

به گفته دادستان اراک، قاتل امروز صبح اراک، به دلیل شرکت در این ضرب و شتم در زندان به سر می‌برده و با وثیقه 200 میلیون تومانی برابر با جرم انجام شده در تاریخ 12 دیماه از زندان بیرون آمده است.

وی افزود: این شخص پس از آزادی، از سوی خانواده و بستگان به عنوان عامل ایجاد نابسامانی و مشکلات در خانواده مورد شماتت قرار می گیرد و فشار نیز از سوی خانواده مقتول درگیری سال گذشته به خانواده آنها بوده که باید از شهر اراک کوچ کنند و بروند، مجموعه این فشارها و بگو مگو ها گویا موجب سکته پدر متهم و در نهایت وارد آمدن فشار روحی مضاعف بر روی متهم و در نتیجه حمله مسلحانه به خانواده های مرتبط و شاهد در حادثه سال قبل و کشته شدن شش نفر می شود.

طاهری تاکید کرد: قاتل صبح امروز با یک اسلحه کلاشینکف ابتدا به سراغ خانواده ای می رود که در ماجرای سال قبل به عنوان شاهد با پلیس همکاری کرده و موجب دستگیری وی شده بودند. در آنجا با شلیک گلوله 4 نفر را به قتل می رساند و سپس به سراغ خانواده ای می رود که در جریان نزاع سال قبل یک نفر از آنها توسط فرد همراه او کشته شده بود. در آنجا نیز پدر و مادر آن خانواده را به قتل می رساند و در این میان دو نفر نیز مجروح می شوند.

طاهری با بیان اینکه قاتل ساعت خلوت را برای ارتکاب جنایت انتخاب کرده بود، عنوان کرد: این فرد 26 سال دارد و به نظر می‌رسد درگیری با خانواده باعث تحریک برای این جنایت شده است.

به گفته وی، قاتل مسلح است و هنوز دستگیر نشده اما تهدید برای مردم نیست. اسلحه مورد استفاده کلاشینکف بوده است. در محل حادثه قمه نیز یافت شده ولی مشخص نیست که در این حادثه مورد استفاده قرار گرفته باشد.

برادر قاتل صبح امروز دستگیر شده اما مشارکت وی در قتل در دست بررسی است.

صبح امروز در حادثه تير اندازي در شهر اراك 5 نفر كشته و 4 نفر مجروح شدند كه دو نفر در تحقيقات پليس دستگير و قاتل "عباس صحرايي" از صحنه قتل متواري شده است .

فوت یکی از مصدومان حادثه تیراندازی امروز اراک

یکی از مصدومان امروز حادثه خونبار تیراندازی، عصر امروز در بیمارستان فوت کرد.

سرهنگ محمود خلجی اظهار کرد: امروز چهار مجروح حادثه تیراندازی به بیمارستان ولیعصر(عج) اراک منتقل شده و خدمات پزشکی را دریافت کردند، اما عصر امروز یکی از مجروحان بدلیل شدت جراحات وارده فوت کرد.

صبح امروز به دنبال وقوع حادثه تیراندازی در دو منطقه از شهر اراک 5 نفر کشته و 4 نفر مجروح شدند که از میان افرادی که در بیمارستان بستری شده بودند، عصر امروز یک زن فوت کرد و آمار کشته شدگان به 6 نفر رسید.

منبع: ایسنا
نظرات شما
پیشخوان