تاریخ انتشار: ۱۴:۳۲ - ۲۹ دی ۱۳۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

منصوریان: اگر بازیکنی رضایت‌نامه نخواست و نرفت حق گلایه ندارد

سرمربی استقلال در حاشیه تمرین تیمش خطاب به بازیکنان گفت که این باشگاه مشکلات مالی دارد و هر بازیکنی خواستار جدایی است برود.
رویداد۲۴- سرمربی استقلال در حاشیه تمرین تیمش خطاب به بازیکنان گفت که این باشگاه مشکلات مالی دارد و هر بازیکنی خواستار جدایی است برود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علیرضا منصوریان سرمربی استقلال در حاشیه تمرین ریکاوری آبی‌های پایتخت خطاب به بازیکنانش گفت‌:ما در نیم فصل دوم پولی نداریم. در نیم فصل دوم مشکل مالی داریم. اگر بازیکنی با این موضوع مشکل دارد، درخواست رضایت نامه بدهد و برود،به سلامت! از بازیکن بزرگ تا کوچک همه طرف صحبت من هستند. اگر بازیکنی رضایت‌نامه نخواست و نرفت حق گلایه در طول فصل را ندارد.
این صحبت‌های منصوریان بعد از این مطرح می‌شود که جابر انصاری هافبک این تیم به دلیل مطالبات مالی خواهان جدایی از استقلال شده است.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
امیرشریفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۹
0
0
آقای منصوریان بهتر است تا بیشتر ازاین استقلال را خوار وسرشکسته نکردی هین حالا بری تو خیلی کوچک هستی برای استقلال اصلا مربیگری بلد نیستی تورو خدا تورو به هکسی که دوست داری دیگر اینقدر ما را کوچک نکن الآن استقلال درحد محلات بازی میکند تو تو این چند ماهه چکارکردی فقط برای کسب شهرت وپول استقلال آمدی
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان