تاریخ انتشار: ۱۹:۵۰ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

منصوریان: به‌خاطر درخواست خانواده‌ام فعلا جواب فتح‌الله‌زاده را نمی‌دهم

سرمربی استقلال با نوشتن نامه‌ای خطاب به هواداران این تیم اعلام کرد جواب علی فتح‌الله‌زاده را نمی‌دهد.
رویداد۲۴-سرمربی استقلال با نوشتن نامه‌ای خطاب به هواداران این تیم اعلام کرد جواب علی فتح‌الله‌زاده را نمی‌دهد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نامه علیرضا منصوریان خطاب به هواداران استقلال به شرح زیر است:
با سلام خدمت صاحبان اصلی استقلال، هواداران عزیز، کسانی که بعد از خدا باعث شدند در فوتبال به جایگاه اجتماعی فعلی برسم
بعد از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات از سوی فیفا برای استقلال مصاحبه‌ای انجام دادم و در خصوص آسیب‌های حیطه مدیریت طی چند سال اخیر و مسائل مختلف مرتبط با باشگاه استقلال صحبت کردم. در این مصاحبه اسمی از هیچ شخصی نیاوردم و به صورت کلی در مورد مسائل حوزه حقوقی و بین الملل باشگاه داری در فوتبال ایران صحبت کردم اما متاسفانه مصاحبه‌های حاشیه‌سازی طی چند روز گذشته از جانب آقای فتح‌الله‌زاده انجام شد که در آستانه دیدار حساس برابر پیکان و روزهای نزدیک به مسابقه تعیین کننده برابر السد و پرسپولیس جای تعجب بسیار داشت و باعث نگرانی هواداران و ایجاد ناامنی روی سکوها گردید.
من هم مصاحبه‌ای تنظیم کردم تا همانطور که وعده داده بودم، جوابی قاطع و محکم همراه با سند و مدرک به ایشان بدهم. مصاحبه من هم آماده است اما شب گذشته خانواده‌ام برای اولین بار در حوزه استقلال از من خواسته‌ای داشتند و گفتند اگر خود را فرزند مکتب استقلال می‌دانی، سکوت کن. تماس‌های بسیار دیگری نیز دریافت کردم که دوستان به من پیشنهاد دادند به خاطر منافع استقلال و حفظ آرامش تیم در ماه بسیار سخت بهمن از انجام این مصاحبه منصرف شوم و امروز پس از تفکر چندباره در خصوص این موضوع و درخواست مدیرعامل محترم باشگاه استقلال، آقای سیدرضا افتخاری و مدیران قبلی‌ام آقایان واعظ آشتیانی، قریب و اولیایی مبنی بر اینکه خودت حاصل دست رنج استقلالی، نگذار استقلال با جنگ داخلی دشمن شاد شود و همچنین درخواست دو عزیز از بهترین دوستانم که دوستان مشترک من و آقای فتح الله زاده هستند، به نام آقایان سید مهدی علوی و علی امیری به این نتیجه رسیدم که از آنجا که حفظ آرامش استقلال و هواداران میلیونی آن از هر چیزی مهم‌تر است، مصاحبه‌ام را فعلا در بایگانی نگه دارم.
آنهایی که هم اکنون خارج از استقلال هستند، مسئولیتی در قبال هواداران ندارند اما من به عنوان سرباز و کارگر استقلال و هواداران گرامی آن باید همه تمرکز خود را به حفظ آرامش تیم اختصاص دهم. به همین دلیل مصاحبه‌ام درباره آقای فتح‌الله‌زاده را فعلا به بایگانی می‌سپارم و همه تمرکز خود را به استقلال و شاد کردن دل هواداران آن معطوف می‌کنم و امیدوارم هرگز مجبور نشوم این مصاحبه را از بایگانی خارج کنم تا خدایی ناکرده الگوی نادرستی برای نسل جوان و نوجوان فوتبال باشم در روزگار بی‌اخلاقی در فوتبال.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
بابک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۹
0
0
وقتی کسیکه هوادارانش را تحریک میکند که به اسطوره فوتبال ایران علی دایی فحاشی کنند دم از اخلاق میزند مانده ام بخندم یا ....
نظرات شما
پیشخوان