تاریخ انتشار: ۰۸:۲۱ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۵

صحبت های جنجالی سعداوی در 90/ چه کسی با داور چهارم تماس گرفت؟

سرمربی تیم فولاد خوزستان در مورد اتفاقات عجیب بازی با سیاه جامگان در برنامه 90 به صحبت پرداخت.
رویداد۲۴- سرمربی تیم فولاد خوزستان در مورد اتفاقات عجیب بازی با سیاه جامگان در برنامه 90 به صحبت پرداخت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ نعیم سعداوی سرمربی تیم فولاد خوزستان بعد از حواشی ایجاد شده در بازی با سیاه جامگان پشت خط برنامه 90 آمد و در مورد این اتفاق صحبت کرد. سعداوی گفت: «مردم خوزستان بسیار مظلوم هستند و حتی این روزها نفس کشیدن هم برای ما مشکل است. ما دلمان می خواهد بدانیم چه کسی با داور چهارم تماس می گیرد و باعث می شود نظر داور برگردد؟ عده ای از بالا تماس گرفتند و گفتند فیلم صحنه پنالتی باز بینی شده و باید پنالتی پس گرفته شود. آقای حیدری-داور مسابقه- به من می گوید کمک کنید این اتفاقات ختم بخیر شود. من چه کمکی می توانم بکنم؟ متاسفانه همکاران ما در تیم سیاه جامگان هم به تنش ها دامن زدند.»

سعداوی ادامه داد:«شاید مردم خوزستان مظلوم باشند اما قرار نیست که در روز روشن حق آن ها خورده شود. چرا من و خانواده ام باید فحش و ناسزا بشنویم؟ انتظار من از کارشناس داوری برنامه 90 و کمیته داوران و دپارتمان داوری این است که اگر اشتباهی رخ داده مرد و مردانه به آن اعتراف کنند.»

سرمربی تیم فولاد خوزستان در پایان صحبت هایش گفت:«شخصیت من به گونه ای نیست که بخواهم تیم را بیرون بکشم. اگر روزی این کار را کردم برای همیشه مربی گری را کنار می گذارم.»

نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان