تاریخ انتشار: ۱۱:۳۸ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۵

روزنامه اسرائیلی حمله انصارالله به ناوچه عربستان را نگران کننده خواند

روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت حمله موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به ناوچه عربستانی در دریای سرخ را نگران کننده دانست.
رویداد۲۴-روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت حمله موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به ناوچه عربستانی در دریای سرخ را نگران کننده دانست.

روزنامه یدیعوت آحارونوت در شماره روز سه شنبه خود نوشت: این نخستین باری نیست که انفجار  یا حمله‌ای به یک کشتی ائتلاف عربی از سوی "انقلابیون" صورت می‌گیرد. بی‌تردید این حمله دلیل دیگری است که نشان می‌دهد دریانوردی در دریای سرخ به دلیل ابزارهای جنگی که انقلابیون حوثی در اختیار دارند، با خطر روبروست.

این روزنامه احتمال داد که این ناوچه به وسیله یک موشک زمین به دریا و نه با قایق‌ بمب‌گذاری شده آنطور که عربستان می‌گوید، مورد حمله قرار گرفته باشد.

رژیم صهیونیستی بارها نگرانی خود را از سیطره ارتش و کمیته‌های مردمی یمن بر مناطق ساحلی دریای سرخ و باب المندب ابراز داشته است.

اخیرا ارتش و کمیته‌های مردمی یمن یکی از ناوچه‌های عربستان در دریای سرخ را هدف قرار دادند که به ادعای آنها به کشته و زخمی شدن چند نظامی متجاوز منجر شد اما آمار بیشتر از این است.

نظرات شما
پیشخوان