تاریخ انتشار: ۱۵:۲۵ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۵

اظهار نظر امیر عابدینی درباره جمله حاشیه‌سازش/ پارسال هم گفته بودم استقلال خوزستان قهرمان می‌شود

سرپرست کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال می‌گوید نظر او درباره قهرمانی پرسپولیس کارشناسی بوده و به خاطر اینکه او در مسائل اجرایی فدراسیون دخالتی ندارد، شائبه‌ای ایجاد نمی‌کند.
رویداد۲۴-سرپرست کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال می‌گوید نظر او درباره قهرمانی پرسپولیس کارشناسی بوده و به خاطر اینکه او در مسائل اجرایی فدراسیون دخالتی ندارد، شائبه‌ای ایجاد نمی‌کند.

به گزارش ایسنا، امیر عابدینی درباره اظهارنظر چند وقت پیش خود درباره اینکه پرسپولیس این فصل قهرمان لیگ برتر می‌شود، خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم دوستان قبل از اینکه بخواهند به این مسئله بپردازند نباید مجرد نگاه کنند. من سال گذشته هم به عنوان کارشناس اعلام کردم استقلال خوزستان قهرمان لیگ می‌شود. در آن سال شرایط باشگاه‌ها را آنالیز کردم. امسال هم بر اساس تجزیه و تحلیل کارشناسی و اینکه پرسپولیس ۴ امتیاز از تراکتورسازی جلو بود، این صحبت را کردم.
سرپرست کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال با بیان اینکه هر کسی بازی دیروز تراکتور و پرسپولیس را دیده اذعان کرده که فوتبال خوبی بوده، گفت: دیروز تراکتور بازنده دست و پا بسته‌ای نبود. بازنده‌ای بود که جنگید و نمی‌خواست ببازد ولی پرسپولیس یک تیم قدر شده و هارمونی خودش را پیدا کرده است. همچنین بر خلاف برخی نظریه‌ها این تیم سنگین نیست و خیلی هم چابک است.
او در پاسخ به این سوال که آیا اظهارنظرهای او به عنوان فرد مسئول در فدراسیون فوتبال باعث ایجاد شائبه نمی‌شود، بیان کرد: من در مسائل اقتصادی کار می‌کنم و در کمیته‌ها و انتخاب داوران و... نقشی ندارم. من در فدراسیون هم نبودم نفوذ خودم را داشتم. من در ورزش کشور، بخصوص فوتبال نفوذ کارشناسی و مدیریتی دارم. اگر بخواهند بگویند که نباید صحبت کنم خیلی‌ها نباید صحبت کنند. من حتی زمانی که با فتح‌الله‌زاده به تلویزیون آمدم می‌گفتم فردا در داربی سه تا به استقلال می‌زنیم.
عابدینی در پاسخ به این سوال که اگر اسدی یا تاج هم مانند او درباره قهرمان لیگ برتر نظر بدهند باعث شائبه نمی‌شود، خاطرنشان کرد: اسدی تمام کمیته‌های فدراسیون فوتبال را کنترل می‌کند و نمی‌تواند نظر بدهد. تاج هم رییس فدراسیون است ولی با اینکه می‌دانند در قلب‌شان چه کسی قهرمان است، برای اینکه در کارهای اجرایی دخیل هستند، نباید اظهار نظر کنند ولی من در مسائل اجرایی دخیل نیستم.
سرپرست کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال در ادامه درباره حواشی اخیر تیم ملی و کی‌روش با برانکو و باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: تاج از زمانی که به عنوان رییس فدراسیون انتخاب شده، فرصت زیادی را برای جمع کردن مسائل فدراسیون گذاشته است. بیشترین جایی هم که تلاش کرده برای تیم ملی بوده است. ما فکر می‌کردیم کی‌روش ناراحتی‌هایش رفع شده است. این که کی‌روش از این شاخه به آن شاخه می‌رود، کار را سخت می‌کند. البته باز تاج صبر می‌کند تا بتواند مسائل را حل کند.
او ادامه داد: کی‌روش با فرهنگ ما آشنا است. برانکو آدم فرهیخته‌ای است و اگر الان هم از او بخواهند به تیم ملی بیاید، قبول نمی‌کند. او برای پرسپولیس برنامه دارد و تیم ملی را هم احیا کرده است. چرا باید کی‌روش بگوید که بازیکن از پرسپولیس نمی‌گیریم؟ فدراسیون برای تیم ملی برنامه‌ریزی می‌کند و نگران مسائل و مشکلات تیم ملی نباشید.
عابدینی در ادامه درباره وضعیت اسپانسر لباس تیم ملی اظهار کرد: ما رفت و آمدهای طولانی داشتیم و دلیل آن این بود که می‌خواستیم بهترین انتخاب را داشته باشیم. کارهای نهایی در حال صورت گرفتن است و من و ساکت گزارشی به هیات رییسه فدراسیون فوتبال ارائه داده‌ایم که چه کار کرده‌ایم و چه اسپانسرهایی برای مذاکره آمده‌اند و در نهایت به کجا رسیدیم. اگر آن‌ها موافقت کنند برای عقد قرارداد اقدام می‌کنیم.

منبع: ایسنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان