تاریخ انتشار: ۱۴:۰۸ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۵

مسیرهای پروازی ایران-کویت افزایش می یابد

رئیس دفتر هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در کویت از ایجاد مسیرهای جدید پروازی توسط هما در سال آینده خبر داد و گفت: درصدد هستیم مسیر تهران-کویت را به برنامه پروازی خود اضافه کنیم.
رویداد۲۴-رئیس دفتر هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در کویت از ایجاد مسیرهای جدید پروازی توسط هما در سال آینده خبر داد و گفت: درصدد هستیم مسیر تهران-کویت را به برنامه پروازی خود اضافه کنیم.

 محمدرضا رنجبر رئیس دفتر هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در کویت در حاشیه مراسم 55امین سالگرد تاسیس هما، که با حضور جمعی از شخصیت های فرهنگی-اجتماعی، نمایندگان سازمان هواپیمایی کشوری کویت، مدیران شرکت های هواپیمایی و آژانس های گردشگری و انبوهی از ایرانیان مقیم کویت برگزار شد، از جابجایی 42 هزار مسافر توسط هما در کویت طی سال گذشته میلادی خبر داد و گفت: در سال آینده به دنبال ایجاد مسیر تهران-کویت-تهران هستیم و امیدواریم پروازها میان دو کشور افزایش یابد.

او خاطرنشان کرد: در حال حاضر هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به صورت هفتگی هشت پرواز به پنج ایستگاه عملیاتی در کویت دارد و در پی آن هستیم طی سال آتی در برخی از مسیرها از هواپیمای A-320 استفاده شود.

رنجبر در بخش دیگری از سخنان خود گفت: از روز نخست شروع به کار دولت تدبیر و امید نوع نگاه ها به صنعت هوانوردی تغییر کرد. عقد تفاهم و قرارداد با شرکت های بزرگ ایرباس و بویینگ، پایان کار توسعه صنعت هوانوردی در ایران نبوده و بلکه مقدمه ای بر انقلاب جدی در این عرصه است.

رنجبر افزود: همگان می دانند که دوران تحریم برای صنعت هوانوردی ایران روزگار سختی بود و به یاری خدا امیدواریم با ورود هواپیماهای جدید و بازسازی ناوگان هما، شاهد رضایتمندی و ایمنی بیشتر مسافران باشیم.

منبع: ایرنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان