تاریخ انتشار: ۱۳:۴۵ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۵

بستری شدن آیت‌الله موسوی بجنوردی در بیمارستان (تصویر)

سیدعلی آل‌یاسین در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از بستری شدن آیت‌الله سیدمحمد موسوی‌بجنوردی در بیمارستان جهت عمل خبر داد.
رویداد۲۴-سیدعلی آل‌یاسین در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از بستری شدن آیت‌الله سیدمحمد موسوی‌بجنوردی در بیمارستان جهت عمل خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین سیدعلی آل‌یاسین در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

آیت‌الله سیدمحمد موسوی‌بجنوردی جهت عمل در بیمارستان بستری شد. ایشان فقیه نو اندیش حوزه و دانشگاه بوده و فرزند مرحوم آیت الله العظمی میرزا حسن موسوی بجنوردی از مراجع معاصر و نوه مرحوم آیت الله اصفهانی و پدر خانم آیت الله جوان سید حسن خمینی است.

رفیق شفیق مرحوم آیت الله سید مصطفی خمینی و مرحوم حاج احمد خمینی بوده و در سال ۱۳۸۴ بعنوان چهره ی ماندگار کشور در رشته فقه و حقوق معرفی و انتحاب شدند.و چهره ماندگار ایران زمینند . از اساتید برجسته ی دانشگاههای ایران بوده و مشغول تدریس در دانشگاه می باشند.

آثار فراوانی از ایشان ثبت و ضبط و منتشر شده که مرجعی برای دانشحوایان و دانش پژوهان در فقه و حقوق و اصول و فلسفه می باشد.

از شروع نهضت اسلامی و قیام و انقلاب با امام و همراه امام بوده و جزوه فقه های شورای قضایی کشور بدستور و انتصاب امام بودند.

در هفتم اسفند ۱۳۹۴ ثبت نام مجلس خبرگان رهبری نمودند و همراه با داماد خویش ، آیت الله جوان ، سید حسن خمینی، از سوی شورای نگهبان رد صلاحیت شدند !!!!؟؟؟؟

از همه ی دوستان دنیای مجازی و حقیقی که ارادت خاصی به شما دارم و دوستداران این فقیه نو اندیش و دوستداران خانواده و بیت امام رحمت الله علیه تقاضای دعا برای شفایش را دارم.

نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان