تاریخ انتشار: ۱۳:۵۵ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۵

آموزش آدم‌خواری در کلاس‌های درس داعش (فیلم)

تروریست‌های داعش به نیروهای خود آموزش می‌دهند که غیرمسلمانان را بخورند.
رویداد۲۴- تروریست‌های داعش به نیروهای خود آموزش می‌دهند که غیرمسلمانان را بخورند.

به گزارش رویداد۲۴ به نقل از دیلی میل، کتاب راهنمایی در مدرسه آموزشی این گروه تروریستی یافته شده که بیانگر دیدگاه‌ها و روش‌های تازه تروریست‌های داعشی است.

مقامات ارشد داعش حتی در مورد اینکه کدام‌یک از بخش‌های بدن یک قربانی خورده شود و چگونه آماده شود به نیروهای خود توصیه‌هایی کرده‌اند.

این خبر پس‌ازآن منتشر شد که گزارش شده بود این تروریست‌ها یک مادر را مجبور کردند بقایای بدن پسر خودش را بخورد، درحالی‌که به او گفته بودند گوشت و برنج می‌خورد.

این کتابچه توسط بنیاد انگلیسی کویلیام کشف شده و هاراس رفیق، مدیر ارشد آن افشا کرد که «آدم‌خواری» در برنامه درسی تروریست‌های داعش بوده است.

او گفت اگر در دوره به ادعای داعشی ها جهاد، غذایی برای خوردن نباشد، مقامات این گروه تروریستی نیروهای خود را ترغیب به خوردن غیرمسلمانان یا مسلمانانی می‌کنند که سهم خود از غذا را بر اساس اسلام تقسیم نمی‌کنند.

رفیق که در مورد روش‌های آموزشی داعش هم تحقیق می‌کند، یکی از وحشتناک‌ترین یافته‌های خود را آموزش «آدم‌خواری» در کلاس‌های درس می‌داند.

به‌تازگی گودالی کشف شده که باقی مانده اجساد قربانیان داعش در آن وجود داشته و گفته می‌شود قطعات اجساد بیش از 20 هزار قربانی در این محل دفن شده است.



برچسب ها: کلاس ، گودال
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان